to ja poproszę emailem do mnie nr zamówienia, istotę problemu (fotki mile widziane) i zadziałamy w tej sprawie

Sklep Rosebikes.pl - Okazje / Promocje
#62
Posted 01 December 2015 - 19:25
Dla tych pięciu funtów nawet mi się nie chce w to bawić. Już złożyłem na nyplach Sapima.
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#63
Posted 03 December 2015 - 11:38
Jak zwykle pomiędzy sezonami oferujemy wiele rowerów powystawowych oraz demonstracyjnych w korzystnej cenie.
Modeli nie można konfigurować, ale dostępne są od ręki z gwarancją i taniej!
PRO SL od 900 euro, XEON CRS i RS z rabatem 10% - 17%
http://www.rosebikes...ze-egzemplarze/
#64
Posted 03 December 2015 - 21:28
Witam.Macie na stronie "ROSE Pro SL 2000 55cm Mod.2015 showroombike" który rozmiar będzie odpowiedni pod osobę o wzroście 176 cm i długości nogi 84 cm ?
#65
Posted 04 December 2015 - 18:23
Rozmiar 55 cm powinien być ok jeśli prawidłowo została zmierzona długość wewnętrznej strony nogi
#66
Posted 28 December 2015 - 18:51
UWAGA! przez następne dni dodatkowe 10% rabatu na większość asortymentu, nawet na towary już uprzednio przecenione!
#67
Posted 21 January 2016 - 22:01
W najbliższych dniach kolejne, ostatnie już przeceny artykułów z poprzedniego sezonu.
Zapraszam na zakupy.
#68
Posted 18 February 2016 - 08:23
Kto planuje zakupy w naszym sklepie i chciałby otrzymać voucher wart 10 euro (do zrealizowania na zakupy warte min 50 euro) i ważny do końca kwietnia niech pisze na priva. Kuponów trochę jest, realizuje się je na ostatnim etapie składania zamówienia.
#69
Posted 18 February 2016 - 22:51
Vouchery wciąż są dostępne więc zapraszam. Gdy się skończą - wtedy oficjalnie o tym napiszę
#70
Posted 21 February 2016 - 10:18
Zamówiłem korbę Sram XX1 z małym zgrzytem po drodze wybrałem opcje płatności karta podałem o zgrozo dane a maila potwierdzającego zakup dostałem z szczegółami do płatności przelewem . Osoba z obsługi jak opisałem sytuację, zaproponowała płatność karta raz jeszcze, ale w międzyczasie przelałem już środki trochę dziwna i niespotykana sytuacja. Jak dla mnie również trochę niebezpieczna co z danymi z nieudanej próby transakcji kartą??? Certyfikat Norton tam był ale to i tak nieprofesjonalne nieco...
#71
Posted 21 February 2016 - 12:15
#72
Posted 21 February 2016 - 12:53
Eee... A co za różnica, czy transakcja się powiodła czy nie? Dane wysłałeś te same i teoretycznie osoba postronna może je tak samo wykorzystać.
Inna sprawa: jaka jest logika w tym, że niby się martwisz o swoje dane, ale i tak płacisz, a dopiero potem płaczesz nad rozlanym mlekiem? I po co robisz tak, że najpierw płacisz, a potem prosisz o instrukcje? Skąd sklep miał niby wiedzieć, że przelew jest w drodze?
Jeszcze inna rzecz, że przy płatnościach kartą sprzedawca nie dostaje danych Twojej karty. Są one przechowywane wyłącznie przez operatora płatności, a do sklepu trafia wyłącznie informacja o wpłacie.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#73
Posted 21 February 2016 - 13:21
Helium, on 21 Feb 2016 - 09:18, said:
Zamówiłem korbę Sram XX1 z małym zgrzytem po drodze wybrałem opcje płatności karta podałem o zgrozo dane a maila potwierdzającego zakup dostałem z szczegółami do płatności przelewem . Osoba z obsługi jak opisałem sytuację, zaproponowała płatność karta raz jeszcze, ale w międzyczasie przelałem już środki trochę dziwna i niespotykana sytuacja. Jak dla mnie również trochę niebezpieczna co z danymi z nieudanej próby transakcji kartą??? Certyfikat Norton tam był ale to i tak nieprofesjonalne nieco...
Wybór metody płatności dokonuje się przez system. Jeśli odznaczyło się płatność kartą to system powinien przekierować do płatności kartą chyba, że dysponuje się kartą, która nie autoryzuje się przez 3D Secure.
Jeśli w międzyczasie zapłaci się przelewem, a nie dociera on w ciągu 24 h na konto (chyba, że jest to płatność z banku niemieckiego na nasze konto) to zrozumiałe, że obsługa proponuje kolejną próbę transakcji kartą.
Bywa też tak, że ktoś wprowadził dane karty, ale wybrał niechcący płatność przelewem (zdarza się). Wtedy prosimy o podanie kodu CVV, ale nie należy się tego obawiać - w naszym systemie można podejrzeć tylko pierwsze i ostatnie cyfry karty - reszta jest zaszyfrowana.
Jakie ma Pan wątpliwości dotyczące nieudanej transakcji kartą? Czy kwota została zablokowana na koncie?
Dla wyjaśnienia wątpliwości proszę podać nr zamówienia i nr klienta
pozdrawiam
#74
Posted 21 February 2016 - 15:02
mikroos, on 21 Feb 2016 - 11:53, said:
Eee... A co za różnica, czy transakcja się powiodła czy nie? Dane wysłałeś te same i teoretycznie osoba postronna może je tak samo wykorzystać.
Inna sprawa: jaka jest logika w tym, że niby się martwisz o swoje dane, ale i tak płacisz, a dopiero potem płaczesz nad rozlanym mlekiem? I po co robisz tak, że najpierw płacisz, a potem prosisz o instrukcje? Skąd sklep miał niby wiedzieć, że przelew jest w drodze?
Jeszcze inna rzecz, że przy płatnościach kartą sprzedawca nie dostaje danych Twojej karty. Są one przechowywane wyłącznie przez operatora płatności, a do sklepu trafia wyłącznie informacja o wpłacie.
Mikroos ty mniej wycieczek uprawiaj w odpowiedziach, a bardziej skup wyłącznie na tym co ktoś napisał. Gdzie ja nad czymś płacze? Transakcja zakończyła się pozytywnie, drobny problem wyniknął z tego że transakcje zakończyłem inaczej niz pierwotnie planowałem. to wszystko. Niemiecki sklepy to super jakość obsługi i profesjonalizm który ciężko uświadczyć w Polskich sklepach kilka maili w ciągu jednej godziny !! wyjaśniło sprawę i czuję sie super profesjonalnie przez Rose obsłużony do tego cena korba XX1 na poziomie 239 Euro to marzenie u Polskich sprzedawców.Nie wspomnę już o tym że 80 % oferowanego w polskim necie towaru fizycznie nie znajduje się u sprzedawcy.
#75
Posted 21 February 2016 - 17:24
Czyżbyś nie znał pojęcia "płakać nad rozlanym mlekiem"? Wbrew pozorom nie zarzucam Ci, że faktycznie płakałeś
Zastanawiałem się po prostu, jaki jest sens zlecania wpłaty, kiedy ma się wątpliwości co do bezpieczeństwa, bo Twoja odpowiedź brzmiała tak, jakbyś zapłacił i (we własnym mniemaniu) naraził siebie na niebezpieczeństwo, a dopiero potem się martwił. Gdybyś od początku napisał, że zostałeś poproszony przez obsługę o podanie CVV, nie byłoby wątpliwości. A tak, po prostu się nie zrozumieliśmy i chyba nie ma o co robić sobie wyrzutów.
Peace.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#76
Posted 21 February 2016 - 19:19
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#77
Posted 29 February 2016 - 14:31
A ja zdecydowanie polecam sklep Rose
Szybka wysyłka przez sklep, kurier 2 dni.
Dobrze zapakowane przedmioty i świetny gratis Na pewno wrócę
#78
Posted 29 February 2016 - 15:24
Rose ostatecznie wymiata;-)) Perfekcyjna obsługa z drobnym tylko zgrzytem. Zaskoczył mnie też czas dostawy w UPS Standard 4 dni robocze, to o 2 dni szybciej od DHL z którego już kilka razy w Niemczech korzystałem. No i prezent wrzucili do paczki;-)
#79
Posted 03 March 2016 - 15:14
Znakomite koła ZIPP również mamy w swojej ofercie. Teraz trochę taniej:
https://www.rosebike...r[brand][]=Zipp
#80
Posted 18 March 2016 - 11:09
Reply to this topic

Also tagged with one or more of these keywords: tanie, części rowerowe, ubrania, kaski, buty opony, sklep internetowy, promocje
Odzież i akcesoria →
Odzież - kaski - okulary - buty →
Zestaw Na Jesień Do 600ZłStarted by piotrkol , 25 Aug 2015 ![]() |
|