Jump to content


Photo

Karbon W Rozsądnej Cenie Czyli Modele Xeon Crs / Csl

rower szosowy korzystna cena ultegra konfigurator rowerów rama karbonowa kierownica ritchey Xeon CRS Xeon CSL kolarzówka

6 replies to this topic

#1 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 07 May 2014 - 20:21

W najnowszym Magazynie Rowerowym (numer 5/2014) rower ROSE CSL 2000 otrzymał najwyższą ocenę "POWER" w teście szosówek do 8000 zł. To kolejna wysoka ocena dla tego zestawu rama + widelec, który uzupełniają wysokiej klasy komponenty zarówno w wersjach tańszych CSL jak i modelach CRS. 

Nasza najtańsza, karbonowa kolarzówka, podrasowana kołami Ksyrium Elite S okazała się najlżejszym rowerem w teście i zajęła miejsce w ścisłej czołówce! 

 

Seria CRS powstała niedawno jako nowa linia modelowa rasowych wyścigówek ROSE. Nowocześniejsza konstrukcja ramy zadomowiła się na dobre w asortymencie wypierając starsze modele Carbon Pro. 

Obecnie cała linia karbonowych szosówek o klasycznej geometrii ROSE oparta jest o ramy CRS. 

 

Od 2013 roku Xeony CRS zbierają najwyższe oceny w prasie fachowej. Model CRS 5000 był jednym z pierwszych przetestowanych przez polską edycję magazynu Bike/Tour

http://magazynbike.p...tion=12&aid=125

 

Xeon CRS 3000 (oparty o grupę Ultegra) wygrał test w niemieckim wydaniu Tour (4-2014) z bardzo wysoką notą 1.6, a testujący porównywali go z rowerami kosztującymi o 1000 euro więcej! 

Także węgierski magazyn Bikemag wydał mu znakomitą ocenę:

http://bikemag.hu/ma...heren-is-megeri

 

Brytyjski Cycling Plus komplementował już dwa lata temu CRS 4400 (Sram Force)

http://www.bikeradar...-4400-12-46230/

 

 

Modele CRS i CSL oparte są o praktycznie taką samą ramę, różniącą się jakością użytego lakieru. 

Kolarzówki CLS są tańsze co wynika z faktu, że zastosowano w nich niższej klasy komponenty. Wyposażenie zaczyna się od pełnej grupy 105, kół Ksyrium Equipe S, kokpitu Ritchey WCS.

Taki rower kosztuje 1549 euro 

http://www.rosebikes...ariantchanged=1

 

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie by ten model podobnie jak inne rowery ROSE skonfigurować według własnych potrzeb.

 

Jak zwykle zapraszam do testowania naszych rowerów. CRS 5000 testowany przez polską wersję Bike można przetestować w okolicach Wrocławia. 

 



#2 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 26 May 2014 - 20:13

W najnowszym wydaniu polskiej edycji magazynu BIKE / TOUR można przeczytać krótki test modelu XEON CRS 3000, który zdecydowanie zwyciężył w kategorii szosówek za ok 8000 zł pokonując min modele Gianta TCR Composite 1, Meridę Scultura CF 905, KTM Revelator 4000. Polska wersja artykułu jest trochę krótsza niż oryginał, o którym pisałem w poście powyżej - redaktorzy rodzimego wydania zdecydowali się ograniczyć prezentacje tylko do modeli dostępnych oficjalnie na polskim rynku. 

 

Podsumowanie testu nie pozostawia wielu wątpliwości: Najlepszy zestaw ramy z widelcem, najlżejszy kompletny rower i najlepsze wyposażenie. W tej klasie cenowej bezkonkurencyjny. 

 

Wersja oceniana przez TOUR została wizualnie podrasowana przy użyciu konfiguratora: do czarno-czerwonej ramy dodano opony Continental z czerwonymi bokami.



#3 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 18 August 2014 - 21:32

Właśnie rozpoczęła się na naszych stronach wyprzedaż modelu CSL 2014 (rabat 10%). W przyszłym sezonie nie będziemy go już oferować. W produkcji zostanie model CRS i będzie to nasza podstawowa kolarzówka karbonowa natomiast w sprzedaży pojawi się nowy model, noszący nazwę Xeon X-lite CRS. 

 

 

 

 



#4 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 09 October 2014 - 20:33

Nowe modele X-lite CRS właśnie pojawiły się w konfiguratorze:

 

http://www.rosebikes...owe/x-lite-crs/

 

Jeszcze nie wszystko działa idealnie, będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi na temat działania konfiguratora. 

Klasyczny model CRS wciąż pozostanie w produkcji, najtańszym modelem karbonowym będzie zatem w naszej ofercie

XEON CRS 2000 na Shimano 105-5800:

http://www.rosebikes...2000/aid:754481

 

Wciąż w sprzedaży mamy ramy CSL czyli model CRS z trochę tańszym osprzętem. Model na 105 - 5700 kosztuje teraz 1389 euro plus ok 52 euro wysyłka i pakowanie.



#5 B25CX

B25CX
  • Użytkownik
  • 282 posts
  • SkądWLKP

Posted 20 December 2014 - 18:19

Czy nowe moedele CSR, są nadal biało-czarne czy białą rama z czerwonym i niebieskim (NEW) ?

Bo większa część nowych białych rowerów jest z dodatkiem czerwieni i niebieskiego, a te co mają białe ramy z czernią również mają znaczek "NEW" a mają w opisie raczej stary wzór widelca. A chciałbym wiedzieć czy to malowanie jest dostępne http://www.rosebikes...1403/aid:761471 w modelach z 2015r. ?

Pozdrawiam



#6 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 21 December 2014 - 16:54

Obecnie podstawowy rower karbonowy to XEON CRS czyli jego odmiana produkowana do tej pory:

 

http://rose.onlineka...nlinekatpage=68

 

występuje w malowaniu czarno-szarym. czarno-czerwonym, białym z szarymi napisami

 

Natomiast nowym modelem, o innym kształcie ramy, nowocześniejszym i z nowym widelcem jest Xeon CRS X-lite - następca zwykłego CRSa

 

http://rose.onlineka...nlinekatpage=62

 

Te rowery są w kolorze czarnym z czerwono-białymi motywami, w malowaniu czarnym z żółtymi akcentami, białym z czerwonym i niebieskim oraz całe czarne.



#7 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 06 April 2017 - 09:45

Nasz podstawowy, karbonowy model do wyścigów teraz przeceniony o 15%:

 

https://www.rosebike...wycig/xeon-crs/

 

Cena modelu na 105tce, z kołami DT Swiss R23 Spline już od ok 6600 zł z wysyłką! 

 

Do wyboru trzy rodzaje malowania, ale kończy się dostępność poszczególnych rozmiarów ram

 

 





Reply to this topic



  

Also tagged with one or more of these keywords: rower szosowy, korzystna cena, ultegra, konfigurator rowerów, rama karbonowa, kierownica ritchey, Xeon CRS, Xeon CSL, kolarzówka