W najnowszym Magazynie Rowerowym (numer 5/2014) rower ROSE CSL 2000 otrzymał najwyższą ocenę "POWER" w teście szosówek do 8000 zł. To kolejna wysoka ocena dla tego zestawu rama + widelec, który uzupełniają wysokiej klasy komponenty zarówno w wersjach tańszych CSL jak i modelach CRS.
Nasza najtańsza, karbonowa kolarzówka, podrasowana kołami Ksyrium Elite S okazała się najlżejszym rowerem w teście i zajęła miejsce w ścisłej czołówce!
Seria CRS powstała niedawno jako nowa linia modelowa rasowych wyścigówek ROSE. Nowocześniejsza konstrukcja ramy zadomowiła się na dobre w asortymencie wypierając starsze modele Carbon Pro.
Obecnie cała linia karbonowych szosówek o klasycznej geometrii ROSE oparta jest o ramy CRS.
Od 2013 roku Xeony CRS zbierają najwyższe oceny w prasie fachowej. Model CRS 5000 był jednym z pierwszych przetestowanych przez polską edycję magazynu Bike/Tour
http://magazynbike.p...tion=12&aid=125
Xeon CRS 3000 (oparty o grupę Ultegra) wygrał test w niemieckim wydaniu Tour (4-2014) z bardzo wysoką notą 1.6, a testujący porównywali go z rowerami kosztującymi o 1000 euro więcej!
Także węgierski magazyn Bikemag wydał mu znakomitą ocenę:
http://bikemag.hu/ma...heren-is-megeri
Brytyjski Cycling Plus komplementował już dwa lata temu CRS 4400 (Sram Force)
http://www.bikeradar...-4400-12-46230/
Modele CRS i CSL oparte są o praktycznie taką samą ramę, różniącą się jakością użytego lakieru.
Kolarzówki CLS są tańsze co wynika z faktu, że zastosowano w nich niższej klasy komponenty. Wyposażenie zaczyna się od pełnej grupy 105, kół Ksyrium Equipe S, kokpitu Ritchey WCS.
Taki rower kosztuje 1549 euro
http://www.rosebikes...ariantchanged=1
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie by ten model podobnie jak inne rowery ROSE skonfigurować według własnych potrzeb.
Jak zwykle zapraszam do testowania naszych rowerów. CRS 5000 testowany przez polską wersję Bike można przetestować w okolicach Wrocławia.