Jaka kierownica - rozmiar, typ, model?
#322
Napisano 06 styczeń 2012 - 22:32
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#323
Napisano 18 styczeń 2012 - 18:42
Wygląda jak kopia jakiejś kiery FSA. Ciekawe czy daje radę. Szkoda że nie podali ceny.
Pozdrawiam
#324
Napisano 21 styczeń 2012 - 18:50
Kierownica jaką mam w szosie, to jakiś większy, bądź mniejszy badziew - ZOOM, 420mm i 350g wagi. Chciałbym nabyć nową, tanią kierownicę i znalazłem to:
http://allegro.pl/ki...html#tabsAnchor
Czy warto kupić taki towar? Za 60zł z przesyłką mam nową kierownicę i do tego 75 gram lżejszą, a może nawet 400mm bym wziął. Z drugiej strony jednak kwestia wytrzymałości takiego ZOOMa - skoro tyle waży to i ścianki są grube, a co za tym idzie, może na tyle mocne, że nie pęknie tak szybko?
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
#325
Napisano 21 styczeń 2012 - 18:56
Pozdrawiam
#326
Napisano 21 styczeń 2012 - 19:01
Na oku mam jeszcze taką opcję:
http://xtrabike.pl/6...,,,,,,id,1.html
Jaka opinia?
#327
Napisano 21 styczeń 2012 - 21:58
#329
Napisano 22 styczeń 2012 - 14:04
Tu masz fotosy:
http://imageshack.us/g/209/kiera1.jpg/
#331
Napisano 06 marzec 2012 - 22:59
drop to który wymiar ?
http://www.bikekatal...pid=3126&foto=7
#333
Napisano 18 marzec 2012 - 15:19
przejrzałem wątek, poczytałem i chyba wybrałem chyba... no wlaśnie chyba...
z założenia szukam czegoś 1)sztywnego, 2) lekiego
Deda Zero 100 tutaj
Przejrzałem jeszcze dziś allegro i znalazłem Deda Presa tylko że używka. (ładować się w używkę?
z góry dzęki za podpowiedź
każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g
#334
#336
Napisano 26 marzec 2012 - 20:56
w mojej szosówce mam taką o to kierownicę:
http://allegro.pl/ki...2214146241.html
W realu w rowerze wygląda tak:
https://lh3.googleus...20/DSC_0420.JPG
Problem polega na tym, iż po niewielkiej korekcji względem tego co widać na zdjęciu, jeździło się dobrze tylko w chwycie górnym i w chwycie za łapy. W chwycie dolnym miałem za bardzo wygięte nadgarstki do góry. Oczywiście mógłbym jeździć trzymając za same końcówki (tak było wygodnie) no ale wtedy nie mam żadnej kontroli nad hamulcem.
Później obniżyłem troszkę kierownicę, aż do momentu, w kórym dolny chwyt był komfortowy. Problem natomiast pojawił się w chwycie za łapy - były za nisko, a gdy je podniosłem to znowu w chwycie dolnym już nie sięgałem hamulców.
Reasumując wydaje mi się że potrzebna będzie kierownica o zupełnie innym gięciu. Niestety kompletnie nie wiem jak ugryźć temat stąd pytanie do Was i w miarę szczegółowy opis (mam nadzieję, że jest jasny i wiadomo o co chodzi). Polecicie coś ? Może ktoś miał też taki problem ?
Mam relatywnie długą dłoń i krótkie gumy na łapach (Ultegra 6500) co też na pewno może wpływać na komfort jazdy. Przymierzając się do klamkomantek 105 5600 mialem zupełnie inne odczucia.
Dzięki za wszystkie opinie.
Pozdrawiam
#337
Napisano 30 marzec 2012 - 21:24
Zestaw bardzo sztywny, lekki, swietnie wykonany. Bardzo wygodne giecie kiery (poprzednio jezdzilem na ritcheyu logic). Deda jest wygodniejsza dla mnie. Ma delikatne splaszczenie na gorny chwyt. Polecam!
Pamietaj, ze Deda podaje szerokosc inaczej niz Ritchey. Deda podaje szerokosc mierzona na zewnatrz - zewnatrz, Ritchey: srodek-srodek. Czyli Dedy 46 = Ritchey 44.
#338
Napisano 08 kwiecień 2012 - 13:18
#339
Napisano 08 kwiecień 2012 - 13:32
Karbonowa kierownica powinna byc sztywniejsza od alu i teoretycznie lepiej tlumic drgania.