Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaka kierownica - rozmiar, typ, model?


679 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gosc_@ndy_*

Gosc_@ndy_*
  • Gość

Napisano 13 luty 2009 - 16:23

eee Mariusz? :mrgreen:

#22 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Napisano 14 luty 2009 - 09:26

Witam , w katalogu Dedy jest tabela z podziałem : sport ,amateur ,classic professional ,professional ,very special level .Campione jest na samej górze / gratuluje nabytku ,pocisnołeś/ .Niestety nie ma o wyrzucaniu co roku :lol:

#23 Gosc_@ndy_*

Gosc_@ndy_*
  • Gość

Napisano 14 luty 2009 - 21:23

też jestem zadowolony :) kiera waży 203g przy 46cm out-out, super wygląda.
tylko rowki na linki ma pod spodem, ciekawe czy da rade tak wygiąć pancerze żeby je nimi poprowadzić (campa)

#24 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Napisano 14 luty 2009 - 21:34

to waży tyle co mój newton . Wyglądem jednak przebija .Najlepsze jest to że nie zmienie już firmy . Kiery są extra , sztywne i w ogóle BAJER WYPAS

#25 Gosc_@ndy_*

Gosc_@ndy_*
  • Gość

Napisano 14 luty 2009 - 21:36

to waży tyle co mój newton . Wyglądem jednak przebija .Najlepsze jest to że nie zmienie już firmy . Kiery są extra , sztywne i w ogóle BAJER WYPAS

szkoda tylko, że ciężko wyrwać jakąś sztyce karbonową w dobrej cenie 27.2, 350

#26 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Napisano 14 luty 2009 - 21:45

Są , Accenty , rdx itd :mrgreen: . mi się marzy sztyca zero kolorek tytan . Ale to tyle w tym temacie bo offtop

#27 Gosc_@ndy_*

Gosc_@ndy_*
  • Gość

Napisano 14 luty 2009 - 21:54

[img][img]http://img14.imageshack.us/img14/7713/im000785pg4.th.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img237.imageshack.us/img237/4337/im0007841lm8.th.jpg[/img][/img]
ciekawe po czym te zadrapania na koncówkach kiery

#28 Mika

Mika
  • Użytkownik
  • 298 postów
  • SkądGliwice

Napisano 14 luty 2009 - 22:02

ciekawe po czym te zadrapania na koncówkach kiery

jeśli używana to po ściąganiu klamkomanetek/klamek ;)

#29 Gosc_@ndy_*

Gosc_@ndy_*
  • Gość

Napisano 14 luty 2009 - 22:13

dzięki ;)

[ Dodano: 2009-02-16, 09:08 ]
Dołączona grafika
Dołączona grafika
dziwne ale wcześniej nie zauważyłem tego małego wgniecenia( z drugiej strony jest takie samo) to nie jest raczej efekt mojego przykrecenia klamek, wgniecenie jest symetryczne po obu stronach, czy to możliwe, że są to ślady po klamkach np SH?

#30 Sid

Sid
  • Użytkownik
  • 61 postów
  • Skądsiemianowice

Napisano 12 marzec 2009 - 12:19

troche odkopie która deda była by lepsza

http://www.wertykal....kid=155&pid=345
http://www.wertykal....kid=155&pid=342

a może coś z ritchey tylko czy mają dwa rowki?

#31 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 830 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 16 marzec 2009 - 12:02

witam
a co jest wart taki zestaw?
fsa

nie moge znalezc zadnych informacji na necie o tych komponentach

#32 Gosc_Zawisza_*

Gosc_Zawisza_*
  • Gość

Napisano 16 marzec 2009 - 19:50

Mysle, że wygląda ładnie i tylko tyle...

Zestaw ten lekki nie jest, sztywny pewnie też nie. Kierownica moze byc full karbon ale wątpię, a mostek napewno jest to alu powlekane czymś na wyglad carbonu, moze nawet carbonem jakąś cienką warstwa.

Cena rzeczywiście jest zachecająca bo ladnie to wyglada ale jeśli chodzi o parametry to napewno nie jest juz tak wesolo. Fakt malo info. Albo sa to klamoty z niskiej półk ialbo cos co było tylko i wyłącznie w rowerach firmowych tj czesci oem.

pozdrawiam

#33 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 16 marzec 2009 - 20:25

FSA CarbonPro to produkt, którego FSA powinno się wstydzić. Produkt nie odstający jakością od Zoom'a, Accenta, itp. To jest alu pokryte karbonem. Ciężkie jak cholera i o średnich parametrach sztywnościowych.

#34 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 830 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 17 marzec 2009 - 07:46

dzieki:)gosc odpisal mi ze calosc wazy 500g... wiec jaka kiere polecacie do 200zl i mostek 150zl,pozdrawiam
  • banditoz lubi to

#35 750519

750519
  • Użytkownik
  • 147 postów
  • SkądKraśnik

Napisano 17 marzec 2009 - 19:01

Witam
Jak dobrać optymalną szerokosć kierownicy. Trzeba zmierzyć szerokośc barków? Ale jak dokładnie? Całą szerokośc ramion, czy środek barku - środek barku. Jesli ktoś ma jakąś tabelę rozmiarów będe wdzięczny.
Pozdrawiam Brać Szosową.

#36 Gosc_Qba_*

Gosc_Qba_*
  • Gość

Napisano 17 marzec 2009 - 23:07

Generalnie niepisaną zasadą jest właśnie szerokość barków (całkowita, od końca do końca) = szerokość kiery.
Jeżeli takowa z jakiś względów Ci nie pasuje lepiej mieć szerszą niż węższą. Węższa kiera to jakiś tam mały procent lepszej aerodynamiki ale kosztem "zamknięcia" klatki piersiowej a co za tym idzie możliwych kłopotów z oddychaniem. Szersza kiera to "otwarta" klatka i łatwiejsze oddychanie.
Pozdro!

#37 750519

750519
  • Użytkownik
  • 147 postów
  • SkądKraśnik

Napisano 18 marzec 2009 - 23:03

Witam
Qba, dzięki za odzew.
Pozdrawiam Brać Szosową.

#38 Decu

Decu
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • SkądGranica

Napisano 26 marzec 2009 - 13:40

Czy ktoś używał może kierownicy Dedy- model Piega. Chciałbym kupić używaną i sądzę, że przebijałaby jakościowo to, co proponują sprzedawcy na allegro w cenie powiedzmy do 70zł, ale potrzebuję kogoś, kto utwierdzi mnie w tym przekonaniu.

#39 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 26 marzec 2009 - 20:14

Zależy ile używana i przez kogo. Deda robi bardzo sztywne kierownice o super geometrii, ale ciężkawe. To dobry wybór jeśli nie liczysz każdego grama. Piega jest ciężka, ale bez porównania sztywniejsza od Ritchey'owskich kierownic np.
Rozważ jeszcze zakup PRO LT. W podobnej cenie masz nową fajną kierownicę.

#40 Decu

Decu
  • Użytkownik
  • 17 postów
  • SkądGranica

Napisano 28 marzec 2009 - 15:50

Dzięki Karbon. Zobaczę za ile pójdzie ta Deda- jeśli cena poszybuje za wysoko, to faktycznie zastanowię się nad Pro LT. Waga nie ma dla mnie dużego znaczenia- mój rower waży ponad 10 kg, więc te kilkadziesiąt gram więcej nie zrobi mi różnicy. Obecnie używam kierownicy Bianchi (nie znam modelu) która prawdopodobnie ma ze 20 lat, a jej szerokość to 38cm, więc podejrzewam, że gdy przesiądę się na tą Dedę (44cm) to odczuję spory wzrost komfortu jazdy.



Dodaj odpowiedź