Jaka kierownica - rozmiar, typ, model?
Started By
mustafa30
, 17 wrz 2008 08:08
679 odpowiedzi w tym temacie
#29 Gosc_@ndy_*
Napisano 14 luty 2009 - 22:13
dzięki
[ Dodano: 2009-02-16, 09:08 ]
dziwne ale wcześniej nie zauważyłem tego małego wgniecenia( z drugiej strony jest takie samo) to nie jest raczej efekt mojego przykrecenia klamek, wgniecenie jest symetryczne po obu stronach, czy to możliwe, że są to ślady po klamkach np SH?
[ Dodano: 2009-02-16, 09:08 ]
dziwne ale wcześniej nie zauważyłem tego małego wgniecenia( z drugiej strony jest takie samo) to nie jest raczej efekt mojego przykrecenia klamek, wgniecenie jest symetryczne po obu stronach, czy to możliwe, że są to ślady po klamkach np SH?
#30
Napisano 12 marzec 2009 - 12:19
troche odkopie która deda była by lepsza
http://www.wertykal....kid=155&pid=345
http://www.wertykal....kid=155&pid=342
a może coś z ritchey tylko czy mają dwa rowki?
http://www.wertykal....kid=155&pid=345
http://www.wertykal....kid=155&pid=342
a może coś z ritchey tylko czy mają dwa rowki?
#32 Gosc_Zawisza_*
Napisano 16 marzec 2009 - 19:50
Mysle, że wygląda ładnie i tylko tyle...
Zestaw ten lekki nie jest, sztywny pewnie też nie. Kierownica moze byc full karbon ale wątpię, a mostek napewno jest to alu powlekane czymś na wyglad carbonu, moze nawet carbonem jakąś cienką warstwa.
Cena rzeczywiście jest zachecająca bo ladnie to wyglada ale jeśli chodzi o parametry to napewno nie jest juz tak wesolo. Fakt malo info. Albo sa to klamoty z niskiej półk ialbo cos co było tylko i wyłącznie w rowerach firmowych tj czesci oem.
pozdrawiam
Zestaw ten lekki nie jest, sztywny pewnie też nie. Kierownica moze byc full karbon ale wątpię, a mostek napewno jest to alu powlekane czymś na wyglad carbonu, moze nawet carbonem jakąś cienką warstwa.
Cena rzeczywiście jest zachecająca bo ladnie to wyglada ale jeśli chodzi o parametry to napewno nie jest juz tak wesolo. Fakt malo info. Albo sa to klamoty z niskiej półk ialbo cos co było tylko i wyłącznie w rowerach firmowych tj czesci oem.
pozdrawiam
#36 Gosc_Qba_*
Napisano 17 marzec 2009 - 23:07
Generalnie niepisaną zasadą jest właśnie szerokość barków (całkowita, od końca do końca) = szerokość kiery.
Jeżeli takowa z jakiś względów Ci nie pasuje lepiej mieć szerszą niż węższą. Węższa kiera to jakiś tam mały procent lepszej aerodynamiki ale kosztem "zamknięcia" klatki piersiowej a co za tym idzie możliwych kłopotów z oddychaniem. Szersza kiera to "otwarta" klatka i łatwiejsze oddychanie.
Pozdro!
Jeżeli takowa z jakiś względów Ci nie pasuje lepiej mieć szerszą niż węższą. Węższa kiera to jakiś tam mały procent lepszej aerodynamiki ale kosztem "zamknięcia" klatki piersiowej a co za tym idzie możliwych kłopotów z oddychaniem. Szersza kiera to "otwarta" klatka i łatwiejsze oddychanie.
Pozdro!
#39
Napisano 26 marzec 2009 - 20:14
Zależy ile używana i przez kogo. Deda robi bardzo sztywne kierownice o super geometrii, ale ciężkawe. To dobry wybór jeśli nie liczysz każdego grama. Piega jest ciężka, ale bez porównania sztywniejsza od Ritchey'owskich kierownic np.
Rozważ jeszcze zakup PRO LT. W podobnej cenie masz nową fajną kierownicę.
Rozważ jeszcze zakup PRO LT. W podobnej cenie masz nową fajną kierownicę.
#40
Napisano 28 marzec 2009 - 15:50
Dzięki Karbon. Zobaczę za ile pójdzie ta Deda- jeśli cena poszybuje za wysoko, to faktycznie zastanowię się nad Pro LT. Waga nie ma dla mnie dużego znaczenia- mój rower waży ponad 10 kg, więc te kilkadziesiąt gram więcej nie zrobi mi różnicy. Obecnie używam kierownicy Bianchi (nie znam modelu) która prawdopodobnie ma ze 20 lat, a jej szerokość to 38cm, więc podejrzewam, że gdy przesiądę się na tą Dedę (44cm) to odczuję spory wzrost komfortu jazdy.