Dętki
#141
Posted 22 April 2012 - 19:50
#143
Posted 22 April 2012 - 20:33
#144
Posted 22 April 2012 - 21:20
#145
Posted 22 April 2012 - 22:48
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#146
Posted 26 April 2012 - 21:43
#147
Posted 11 May 2012 - 12:02
Można z tym jeździć na kołach 700x22? Próbowałem zmienić ale te latexy wydawały sie grube i za długie od zwykłych 700x18-22. Niby na pudełku napisane że do 700x22. Mam to upchać w oponie czy jak?
#148
Posted 11 May 2012 - 12:55
Napompuj je tak, by powieszone na palcu nie zapadały się pod swoim ciężarem , załóż na obręcz i ułóż tak, żeby w miarę możliwości nie robiły się fałdki; wsuń oponę na koło i dopompuj jeszcze troszkę; ponaciskaj równomiernie na koło (nie wiem jak to napisać), tak by dętka fajnie się ułożyła i gotowe. Wystarczy dobić tyle atmosfer, ile się chce.
Uważaj na opaskę na obręczy. Moja się lekko przekrzywiła i przy pompowaniu zrobiła się dziura. Załatałem już dwa latexy, samoprzylepnymi łatkami park tool, i jest ok.
Dodam, że zakładałem je na nowe Veloflexy Corsa i pod koniec wsuwania opony na obręcz pojawił się problem, który rozwiązałem następująco:
Ręcznik kuchenny skropiłem kapką oliwy, posmarowałem nim łyżkę do opon oraz samą oponę i poszło... jak po maśle. Użyłem zero siły, co było znacznie bezpieczniejsze dla dętek. A oliwa? Dla włoskich opon nie był to problem. ;-)
#150
Posted 17 May 2012 - 15:33
#151
Posted 17 May 2012 - 17:55
#152
Posted 17 May 2012 - 20:06
- dętka Foss - tandeta i mistrzostwo Azji w marketingu, nie trzyma powietrza, szczególnie przy wentylu, trzeba dopompowywać, jest przebijalna jak każda dętka, po zmianie opon może się odkształcić i wygląda jak zużyty kondom - NIE POLECAM
- Vittoria - pierwsze wrażenie - ładnie wykonana, szczególnie wentylek sprawia pozytywne wrażenie, ładnie się pompuje, wystarcza gładko na stożek 30, zobaczymy jak będzie dalej ...
#153
Posted 28 May 2012 - 11:56
#154
Posted 30 May 2012 - 19:07
Teraz pytanie: jakąś trefna partie trafiłem? Może leżały za długo? Co polecacie z dętek (jakieś tanie najlepiej, conti race?)
#156
Posted 30 May 2012 - 19:24
A może coś źle robisz przy zakładaniu ? - np. przyszczypujesz.jakąś trefna partie trafiłem? Może leżały za długo?
Albo opaska ci się przesunęła i dętka wpukla się do otworu w obręczy ?
Albo coś siedzi w oponie i kaleczy ci kolejne dętki - tak jak pisał MlodyBarney, - sprawdź ręką od wewnętrznej str opony bardzo dokładnie - wcześniej zaznacz na dętce, gdzie była dziura i tam najdokładniej sprawdzaj.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#157
Posted 30 May 2012 - 19:49
#158 Gosc_marvelo_*
Posted 30 May 2012 - 20:30
Może być też tak, że opaska jest minimalnie za wąska, ale dopiero pod ciśnieniem odsłania otwór na nypel.
Najlepiej założyć nową opaskę i sprawdzić. Nie sądzę, aby była to wina dętki, zwłaszcza, że nie jest to jeszcze jakiś superlekki model (z nimi bywa różnie).