Jaki licznik kupić ?
#1262
Posted 08 October 2019 - 09:29
Dokładnie, zresztą nawet widać, że Garminy nie są dostępne dla terenu Polski. Jeśli wybierze się (u góry) dostawa w: Polska, to Garminy są odfiltrowane. Pokazują się tylko po wybraniu np. Francji, Niemiec itd. Dla Polski nie są dostępne.
W tej cenie to wolałbym jednak dołożyć trochę i brać 530. Zdecydowanie inna jakość sprzętu.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1263
Posted 08 October 2019 - 09:38
No faktycznie jak próbuje wyszukać to nie pokazuje. Na telefonie normalnie pokazywało. Dziwne bo jak wpisuje dane do wysyłki to normalnie mogę zapłacić. W takim razie pozostają inne strony. Garmina 520 miałem i dlatego mi odpowiada. Nie chce więcej dokładać bo to i tak już sporo a 520 jest wystarczająca.
#1264
Posted 08 October 2019 - 09:46
Jest jeszcze jedna możliwość - zamawiasz do Niemiec na adres skrzynki przekaźnikowej mogę polecić Mailboxde.pl - siedzibę mają w Zittau (Żytawa) blisko granicy z Polską i Czechami. Kiedyś często korzystałem z ich pośrednictwa, zwłaszcza jak Amazon.de nie wysyłał do Polski. Albo jak Niemiec się uparł i z eBay nie chciał wysyłać poza granicę, lub koszty wysyłki były wyższe niż w Niemczech (do Zittau) plus z mailboxde do mnie. Ale działa to na 100% pewnie i szybko. W dalszym ciągu można zaoszczędzić w takim przypadku jak u Ciebie.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1265
Posted 08 October 2019 - 19:17
Jeśli ktoś się wybiera na narty/rower do Livigno to tam garminy są dobre 30% taniej niż w najtańszym sklepie internetowym
BTW> 530 jest znacznie lepszy niż 520/520+ chociażby ze względu na długość pracy na baterii.
BTW2> Czy jest jakiś odpowiednik Mailboxde.pl tylko że w UK?
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#1266
Posted 09 October 2019 - 08:00
Tak, chociaż nie przetestowałem, jak kupuję to małe przesyłki zwykłą pocztą są w akceptowalnych cenach. Większe paczki trafiają do mojego znajomego, a ten nadaje przez firmy przewozowe (ładują busa i odbieram paczkę przy zjeździe z autostrady jak sobie przerwę w trasie robią).
Można sprawdzić: https://www.parcl.com/
Nie sprawdzałem cen, ale właściwie jest pośrednikiem z dowolnego miejsca na Ziemi.
- uraz likes this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1268
Posted 24 November 2019 - 13:13
Przeczytałem cały dział ale nadal mam dylematy. Z racji, że obecnie pojawiają się różne ciekawe oferty mam problem z decyzją czy wybrać Wahoo Elemnt Bolt czy Garmina 520 plus. Nie ukrywam, że mapy są dla mnie przydatne, jakaś podstawowa wersja nawigacji też. Czasami zbaczam z ustalonej trasy. Oczywiście są bardziej dedykowane urządzenia do nawigowania jednak z tych dwóch co pod tym względem lepiej się sprawdzi?
Druga sprawa to czas pracy na baterii i czytelność ekranu.
#1273
Posted 24 November 2019 - 17:29
Z tego co widzę elementy nawigacyjne działają dużo lepiej. Cena dla mnie trochę wysoka poza zdrowy rozsądek ale cholera z tego co widze pod względem nawigacyjnym jest dużo lepiej. Więc pewnie szarpnę się na Roam jak znajdę jakąś fajną promocję.
#1275
Posted 25 November 2019 - 16:04
Edge 530 będzie dużo dłużej trzymał na baterii.Edge Explore ma jeszcze chipset gps starego typu który jest mniej energo oszczędny. Warto wziąć pod uwagę jeżeli chcesz jeżdzić w całodniowe trasy. Na moje potrzeby Explore jest wystarczający, ale przyznam, że najczęściej trasę i tak przygotowuje w stravie/gpsies albo locusie i wysyłam gotowy ślad.
#1276
Posted 30 November 2019 - 01:48
Dobra panowie, przemyślałem wszystkie plusy minusy danego rozwiązania. W 530 nie do końca uważam za wygodną obsługę przyciskami, tych opcji jest już dość sporo w menu i to klikanie może mnie do szału doprowadzić.
Mając Garmina 510 to co mnie wkurzało to fatalnie działający dotyk, z którymi czasami trzeba było walczyć i to co od zawsze mnie w komputerkach rowerowych irytowało to brak korekty po zjechaniu ze śladu.
Z kolei Wahoo Roam, którego też rozważałem nie ma kilku funkcji jakie ma Garmin 530/830 i cena trochę przesadzona. Również co do serwisu znalazłem sporo niepochlebnych uwag. Garmin pod tym względem lepiej wypada.
Zależało mi na tym by mieć w miarę sensowną nawigację ale zarazem nie pozbywać się opcji treningowych. Zatem wybór padł na Garmina 830 mimo, że zdrowy rozsądek mówił, że to już za drogo . Widzę, że dotyk w nim już działa znacznie lepiej.
Zakup planowałem zrobić na wiosnę ale widzę, że niektóre firmy obniżyły cenę o około 200zł więc się szarpnąłem i już zamówiłem w kraju. Zwłaszcza, że gwarancja w tych urządzeniach jest istotna.
#1278
Posted 01 December 2019 - 15:53
Bawiłem się chwilę 520+ i mnie to jakoś nie przekonuje przeklikiwanie się przez dziesiątki opcji, zważywszy na rozmieszczenie przycisków w 530 i milion rożnych opcji w menu. Nie twierdzę, że przyciski są złe, ale przy moich zastosowaniach gdzie często planuję używać map, jednak jest wygodniejszy dotyk.
Tutaj też nie da się postawić sprawy na zasadzie lepiej i gorzej w odniesieniu przycisków do dotyku, to zupełnie bez sensu, bo to kwestia przyzwyczajeń i ergonomii w stosunku do przeznaczenia.
W 510 i nawet wyższych starszych modelach dotyk działał tragicznie. Tutaj jednak jest to już inna kultura pracy i nie walczy się z dotykiem.
Cały czas podczas testowania 520+ palce uciekały mi na ekran, siła przyzwyczajenia.
#1279
Posted 07 March 2020 - 15:19
Jaki licznik kupić? Najlepiej taki z geo lokalizacją, monitorem serca i fizycznym czujnikiem prędkości. Może przydać się też czujnik obrotów korby. Kolor licznika? - najlepiej czarny.
O! Widzę, że wykasowano moją sygnaturę. To znaczy, że jej treść dotarła. Bardzo mnie to cieszy.
#1280
Posted 16 May 2020 - 10:17
Cześć wszystkim! Mam poważny problem z wyborem nowego licznika do mojej szosy. Przejrzałem już masę liczników chyba większości producentów, ale żaden mnie jeszcze nie przekonał. W rowerze mam czujnik Duotrap Bontragera i chciałbym móc go sparować z licznikiem, więc konieczna jest transmisja ANT+. Reszta funkcji to:
-komunikacja z miernikiem mocy Stages ANT+
-wysokościomierz barometryczny
-pulsometr z ANT+
-możliwość ustawienia jednoczesnego wyświetlania prędkości, mocy, kadencji, pulsu, przebytego dystansu oraz nachylenia/przewyższenia
-kompatybilny uchwyt do montażu przed mostkiem
Zależy mi na liczniku bez zbędnych mi bajerów, za to funkcjonalnym i niezawodnym. Dość już mam sytuacji, że licznik nie widzi a to pulsometru, a to czujnika prędkości. Nie potrzebuję też GPS, ale jak będzie to jakoś to przeżyję. Podoba mi się Sigma Rox 11, ale on nie ma opcji sparowania z pomiarem mocy. Wszystkie opcje posiada Igpsport IGS618, ale nie wiem czy później nie będę miał z nim problemów. Za wszystkie rady płacę złotem