520+ to przyciskowiec, więc problemu z responsywnością ekranu nie ma. Ale...
Nie no, 820 pod względem nawigacji działa bardzo dobrze. Nie wiem w czym 830 może być lepszy w tym względzie.
Czas przeliczania trasy jest dla mnie nieakceptowalnie długi. Tak po wczytaniu kursu trzeba długo czekać na jego przeliczenie, jak każda zmiana trasy z przeliczeniem też zbyt długo trwa.
Już 1030 w porównianiu do 820/520+ pod tym względem zapewnia względnie komfortowe używanie, a 530/830/1030+ robią to tak jak powinny, przynajmniej jeśli chodzi o szybkość pracy. Do tego dochodzi znacznie dłuższy czas pracy, lepszy ekran, większe możliwości (zwłaszcza IQ) czy ClimbPro. Długo byłoby wymieniać.
520 plus raczej z drugiej ręki w dobrej cenie, albo jak komuś na nawigacji raczej nie zależy (albo i to i to). A jak ma być to podstawowa funkcja (lub jedna z podstawowych), to nawet nie tańszy 530, a raczej 830 - mimo wszystko ekran dotykowy ma swoje zalety, zwłaszcza w nawigacji. To co można zrobić dwoma naciśnięciami ekranu (naciśnij - opcjonalnie przesuń mapę - wskaż punkt docelowy) przyciskami też można, ale trzeba się sporo nakilkać