Na rozgrzewkę?
Trenażery - Ogólnie (Zwłaszcza Nieinteraktywne)
#1841
Posted 19 January 2017 - 16:52
- Arked likes this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1844
Posted 19 January 2017 - 22:26
W sumie jest to wartość identyczna jak większość pozostałych trenażerów tej firmy.
Da się na tym zrobić nawet całkiem konkretne treningi (no może z pominięciem interwałów w trupa)
Co do docisku.. ciekawe czy ktoś potrafi "zaliczyć" uślizg koła na rolce. Ile trzeba mieć umiejętności i odwagi do tego?
#1846
Posted 20 January 2017 - 06:30
Chyba mówisz o kadencji, bo na pewno nie o mocy
Mam rolki i Prozor ma rację, są dobre na rozgrzewkę albo rozjazd czy regenerację.
PS. Aaa...widziałem, ważysz ponad sto kilo, więc "docisk" do rolki masz dobry
Mam Ariona Digital i nie narzekam na moc - w sensie oporu jaki rolki stawiają. Jedynie to, że opór po ustawieniu na wyświetlaczu zmienia się dopiero po kilku sekundach.... ale nie przeszkadza mi to zbytnio. A nawet jeśli rolki mają jakieś wady, o których piszecie, to mają także niezaprzeczalne zalety - dużo lepiej symulują prawdziwą jazdę, wyrabiają stabilizację i rozwijają niedorozwinięte z zasady, mięśnie głębokie. Poczytać lub oglądać telewizję to wolę w fotelu...
Co do uślizgów - dużo zależy od opony. Jazdy nauczyłem się w 20 minut i potem, rzecz jasna, ją doskonaliłem - nie wypadam już poza rolki nawet jadąc na stojąco.
- muzycom likes this
#1847
Posted 20 January 2017 - 08:38
Jesli chodzi o równowagę to prawda. Jest aż za dobrze, bo więcej uwagi trzeba poświęcić na jej utrzymanie niż skupienie się na treningu
A czy dużo lepiej symulują prawdziwa jazdę? Prędkości, manewrowania w zakrętach, zmieniającego się krajobrazu dookoła, czy górskiego powietrza na przełęczach nie czuję, więc jak dla mnie, dalej jest to tylko trening w czterech ścianach
#1848
Posted 20 January 2017 - 08:49
Pewnie, że lepiej symulują jazdę. Jak jedziesz po szosie to się oba koła kręcą...
Nie zauważam już poświęcania czasu na utrzymanie równowagi - po prostu jadę i tyle.
Czy wpięty tylnym kołem czujesz te przełęcze i i górskie powietrze?
Oczywistym jest, że nie ma to jak otaczająca natura, dobra szosa i mało samochodów
Chociaż ja tych przełęczy i tak nie czuję na żywo bo najwyższym wzniesieniem w mojej okolicy jest wiadukt nad trasą S5...
#1850
Posted 20 January 2017 - 09:37
No niestety, taki hamulec - bez obciążenia kręcić można chyba tylko na trenażerach z napędem.
Czekamy na testy, albo przynajmniej opis i wrażenia z użytkowania kurczaka
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1854
Posted 20 January 2017 - 12:22
Ogólnie dzisiaj spałuję konkretniej. Musiałem 15 minut ładować wewnętrzny akumulator, żeby wszystkie migadełka ożyły:) potem się okazało że My Etraining ogólnie nie zachwyca, do Zwifta mam za słaby komputer, obejrzałem Barwy Szczęścia i poszedłem spać.
- System likes this
Kudos!
#1855
Posted 20 January 2017 - 20:49
A ktoś ostatnio pisał, że Elite poprawiło swój soft..
Chociaż sumie "Barwy Szczęścia" są podobne do RLV. Tak samo wartka akcja, czasami powoduje przyspieszone bicie serca, czasami wyciska ostatnie łzy, a czasami zimny pot
No może trochę częściej w RLV.
Ale zawsze możesz spróbować "free" aplikacji, chyba Ray Maker zrobił ostatnio najbardziej kompletne kompedium. No i apka Shmoo.
I tak nie ominie Ciebie zeznanie!
#1857
Posted 23 January 2017 - 19:54
Z nowa plytka: trainer, HR, power meter, i z tym samym id co trainer, cadence i power meter (?).
#1859
Posted 24 January 2017 - 09:31
#1860
Posted 24 January 2017 - 10:14
Tak to powinno wyglądać chyba. Na przykład w Zwifcie mogę sparować Vortexa jako urządzenie Ant+ FE-C w polach mocy, kadencji i trenażera ale program widzi go także jako osobny power meter i czujnik/kadencji z tym samym ID. Dzięki temu można korzystać z danych trenażera na urządzeniach nie obsługujących FE-C, np. niektórych licznikach rowerowych.