Jump to content


Photo

Luz na bębnie czy co?


28 replies to this topic

#21 leslaw

leslaw
  • Użytkownik
  • 239 posts
  • Skądłódzkie

Posted 29 December 2010 - 21:26

Bo jest super. W kontakcie z olejem każdy smar stały stanie się rzadki.

#22 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1,389 posts
  • SkądRumia

Posted 30 December 2010 - 01:18

A mi wkółko ktoś wciska że LT jest super.

Ja nic do niego nie mam, ale nie miałem porównania z innymi. Bikemaster, który miał kontakt z wieloma smarami rowerowych także uważa ŁT za najlepszy w kategorii cena/jakość, więc coś to musi znaczyć.
Trochę źle napisałem wcześniej. Oleju nie dawałem delikatnie, po prostu dobrze nim pokryłem, ale nie obficie zapadki w tym wolnobiegu. I mieszanina smaru z olejem właśnie narobiła bigosu.
Dobrym sposobem na często klajstrujący się mechanizm zapadkowy jest lekkie zwiększenie docisku sprężyn, by pieski odbijały mocniej. Ale wtedy już faktycznie trzeba je smarować.

#23 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,694 posts
  • SkądKraków

Posted 30 December 2010 - 09:09

Sorry ale macie tak mylne podejście do rzeczy i dalekie od prawdy, smar na bieżnie musi być gęsty i daje sie go niewiele - typowo Motorex Grease 2000.

Łt jest - cena /jakosć ??

Jak coś sie za często wynmienia to nie jest to za dobre.

Mam na warsztacie chyba z conajmniej 10 modeli smarów a używam ze dwa .

Zresztą już nie mam siły walczyć z Łt.

Napisze tak w końcu ja nie stosuje tego paskudztwa bo sie nie nadaje, no jak mógłbym wsadzić taki smar do piasty Ultegra , czy Durace, no ręce by mi popaliło :lol: :mrgreen:

To tak jakbym koła na ocynkach zrobił i starał sie wmówić że będą dobre.

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#24 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1,389 posts
  • SkądRumia

Posted 30 December 2010 - 20:21

Jak coś sie za często wynmienia to nie jest to za dobre.

Jeżeli to miała być aluzja do mnie, to tylko ze względu na nieszczelne piasty często zmieniam i z samej troski o rowery.

Napisze tak w końcu ja nie stosuje tego paskudztwa bo sie nie nadaje, no jak mógłbym wsadzić taki smar do piasty Ultegra , czy Durace, no ręce by mi popaliło :lol: :mrgreen:

A zanim zabłyśniesz wrednością, to pomyśl czym kiedyś najczęściej smarowano... :roll: I jakoś się jeździło przy dobrych podzespołach kupę kilometrów.

#25 tomiek

tomiek
  • Użytkownik
  • 270 posts
  • SkądMałopolska ok.Gorlic

Posted 30 December 2010 - 21:02

Ok spoko rozkrecone wsio i prawda jak ktos napisal, ze luz jest na bebenku a nie na kesecie. Kurcze gdzies to ktos pisal ale nie moge znalezc jak najlepiej rozkrecic bebenek bo cos tam za mokro widze to juz z zewnatrz. Chodzi o zwykly w whr-500. Czy on ma byc przykrecony do kuleczka na imbusa ale wtedy sruba go bedzie trzymac czy jak go rozkrecac? bo taki wyjety to ciezko bo przeciesz nie bede go zciskal w czyms. Czy moze popuszczona sruba ktora go trzyma i wtedy pukanie po nakretce we wnetrzu bebna?

#26 leslaw

leslaw
  • Użytkownik
  • 239 posts
  • Skądłódzkie

Posted 30 December 2010 - 22:11

Tak, przy odkręcaniu bieżni bębenka, ma być on zamocowany do koła. Warto jednak zluzować śrubę mocującą bębenek (ma być dociągnięta z niewielką siłą) - wtedy łatwiej odkręcić bieżnię. No i pamiętaj - gwint bieżni jest lewy.

#27 tomiek

tomiek
  • Użytkownik
  • 270 posts
  • SkądMałopolska ok.Gorlic

Posted 31 December 2010 - 07:19

Aha czyli lewy gwint odkreca sie w prawo? czyli zgodnie z wskazówkami zegara.

#28 Emil0076

Emil0076
  • Użytkownik
  • 53 posts
  • SkądJaworzno

Posted 31 December 2010 - 10:59

Aha czyli lewy gwint odkreca sie w prawo? czyli zgodnie z wskazówkami zegara.

Tak.
Może Ci sie przyda http://mtbikes.pl/ar...-shimano-fh-m58

#29 tomiek

tomiek
  • Użytkownik
  • 270 posts
  • SkądMałopolska ok.Gorlic

Posted 31 December 2010 - 12:04

Dzieki wszystko jasne, rozkrecone i gotowe do czyszczenia jeszcze benzynke musze zakupic.



Reply to this topic