Canyon Endurace Cf 9.0
#41
Posted 22 August 2014 - 19:46
Polecam
#42
Posted 22 August 2014 - 19:49
Świetna maszyna!
Już wysłałem maila do Canyona, z zapytaniem czy dam radę kupić samą ramę z widelcem.
Pozostaje życzyć wielu kilometrów!
#43
Posted 22 August 2014 - 20:00
Dzięki. Rama jest super, polecam.
#45
Posted 22 August 2014 - 20:12
#46
Posted 22 August 2014 - 20:36
#47
Posted 22 August 2014 - 21:21
#48
Posted 01 September 2014 - 09:26
Cudowna maszyna :-D Mam tylko jedno pytanie czy korzystałeś z kalkulatora Canyona :?:
#49
Posted 05 September 2014 - 17:42
#50
Posted 05 September 2014 - 21:44
Michal1906, a możesz podac ile mierzysz ? i jakie miałeś wymiary do kalkulatora Canyona?
Ja mam 187cm wzrostu, noga 89cm, tułów 67, rozstaw ramion 44, ramie 64.
Wychodzi mi rozmiar L (58), ale jeśli tylko zmienie noge na 90 to wychodzi rozmiar XL. Tak się zastawiam, jeśli na mnie jest L to na kogo jest XXXL?
To mój pierwszy rower szosowy. Wiem, ze canyon wymieni za darmo rower na inny rozmiar ale licze na to ze jak go dostane w listopadzie to jeszcze pojezdze, a jak styczeń to już po jabłkach.
#51
Posted 05 September 2014 - 22:07
dla mnie np 197 i 100cm noga;)
#52
Posted 05 September 2014 - 22:26
Tak, korzystałem, ale zbytnio się nim nie sugerowałam, bo z ichniejszego kalkulatora mi wyszedł rozmiar L a ja zamówiłem XL I dobrze zrobiłem
Wielkie dzięki według Canyon-a mi wychodzi M na 180 cm wzrostu i nogi 85 cm. więc L lub M :?: z wiekszą opcją na L
#53
Posted 18 October 2014 - 19:28
Co do wrażeń z jazdy, to na płaskim rower jest szybki jak diabli. Coś wspaniałego! Natomiast stożek 60mm to jednak nie są żarty i oprócz wielu walorów, to przy mocnym wietrze miałem dzisiaj strach w oczach i raczej nie było mi do śmiechu Ale to myśle kwestia przyzwyczajenia do takich kół.
A więc koła odfajkowane, czas się zabierać za wybór nowych sterów i tutaj chyba klamoty 3T będą jedynym słusznym wyborem Wtedy też postaram się o jakąś sesje robioną prawdziwym aparatem, bo to coś powyżej, to nawet ciężko zdjęciem nazwać Napewno nie oddaje tego jak w rzeczywistości teraz super wygląda te rowerek!
#54
Posted 18 October 2014 - 19:31
Kwak to całkiem fajne piwo. Kokpit bym zostawił, tutaj 3T poza aspektem estetycznym niewiele zmieni.
- mburs likes this
#55
Posted 18 October 2014 - 19:37
Kwak to całkiem fajne piwo. Kokpit bym zostawił, tutaj 3T poza aspektem estetycznym niewiele zmieni.
I tak potrzebuje ciut krótszy mostek, więc zmiana będzie nieunikniona
#56
Posted 18 October 2014 - 20:45
Wiesz, że potrzebujesz mostka z dziurką na sterówkę w rozmiarze 1 1/4" ? Nie kojarzę czy 3T ma takie w ofercie. Z tego co się orientuję, wybór jest niewielki.
#57
Posted 18 October 2014 - 21:16
Zostaw Ryśka. Jest najlżejszy z dostępnych na 1,1/4 cala. Jedynie możesz pozbyć się napisów za pomocą Scansola
Mój z 2012r o rozmiarze 80mm waży 122g. Ciężko, ale i wyboru nie ma.
Co do FFWD, sprawdź na koniec sezonu łożyska z przodu (z tyłu też możesz ) . Mi szybciej zaczęły padać właśnie te.
W tym rowerze chyba nie ma co zrzucać... No może poza zmianą całkowitą napędu
#58
Posted 19 October 2014 - 08:55
http://www.3tcycling...rx-ltd-stealth/
+ ta kiera :
http://www.3tcycling...va-ltd-stealth/
#59 Gosc_adazz_*
Posted 19 October 2014 - 09:14
Michal1906
Tym sposobem za chwilkę złożysz sobie kolejny rower ;-)
To co już masz i tak jest na fajnym poziomie, nic nie musisz zmieniać itd. teraz tylko jeździć i jeździć
gładkich asfaltów życzę! 8-)
#60
Posted 19 October 2014 - 09:20