

Canyon Endurace Cf 9.0
#61
Napisano 19 październik 2014 - 11:24

- B25CX, Monowiec i mburs lubią to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#62
Napisano 19 październik 2014 - 12:51
Jeśli chcesz coś na wypasie na 1 i 1/4" to jest opcja:
http://r2-bike.com/R...-carbon-1-1-4_1
Możesz też zmienić kierę, na taką z mniejszym zasięgiem. Seryjnie masz 83mm , poniżej link do nowego Ryśka aero z 70mm zasięgiem.
https://www.bike-com...ll-2015-p41174/
#63
Napisano 19 październik 2014 - 13:29
#64
Napisano 19 październik 2014 - 13:40
Ja słyszałem o tym konkretnym modelu, b. dobre opinie. Zwróć uwagę, że jak na karbon, mało nie waży i jest ponoć piekielnie sztywny. Też rozważam jego zakup.
Opinie Ritchey'owi popsuły raczej te tzw. karbony na egzoszkieletach aluminiowych, czyli alu cnc, pokryte karbonem.
#65
Napisano 19 październik 2014 - 13:48
#66
Napisano 19 październik 2014 - 14:09
Też o niej myślę. Niestety to nowość i trudno o opinie użytkowników. Jest fajna i krótka, choć trochę się obawiam tradycyjnego dropu.
Zagadką też pozostaje sztywność. Jakoś płaskie kiery nie budzą pod tym względem mojego zaufania.
Choć patent z prowadzeniem linek jest super:
http://brimages.bike...e03-600x197.jpg
#67
Napisano 19 październik 2014 - 14:59
Miałem kierę z takim rozwiazaniem. Pancerze były bardzo mocno powyginane i bylo je widać pod owijką.
W konsekwencji jeździłem z pancerzami puszczonymi poza tym wew. prowadzeniem.
Teraz mam kierę gdzie prowadzenie zaczyna się na górze, zaraz przy wyjściu linek/pancerzy z klamek.
Takie rozwiązanie ma sens, pancerze są łagodnie prowadzone wewnątrz kiery.
#68
Napisano 19 październik 2014 - 15:27
Znajomy ma tego typu patent i sobie chwali. W którym miejscu Ci się powyginały i odstawały? Bliżej mostka , czy przy klamkach?
Owijkę można puścić krócej, tylko żeby przykryć pierwszy zewnętrzny otwór (wpust).
#69
Napisano 19 październik 2014 - 15:55
#70
Napisano 20 październik 2014 - 18:48
To może aero kierownica od speca, całkowicie wewnętrzne prowadzenie, wszystko chodzi gładziutko i nie widać pancerzy pod owijką, zdjęcie robione bidonem..
#71
Napisano 23 październik 2014 - 11:39
Bez obrazy dla autora tematu (rower bardzo mi się podoba!). Szosówka, stożki i kierownica "aero" na wysokości siodła... jaki sens to ma w takiej konfiguracji ?
- severall lubi to
#72
Gosc_adazz_*
Napisano 23 październik 2014 - 13:11
Też spotkałem się z tezą że do roweru endurance nie daje się stożków.
IMHO fajnie że ludzie dobierają, kombinują, eksperymentują z ramami, rowerami i kołami, jako przykład wzorowego łamania konwenansów niech posłuży niejaki Fabian Cancellara (coś tam jeździ ostatecznie😜) używa roweru typowo endurance + koła typowo aero ... I fajnie😎
#73
Napisano 23 październik 2014 - 13:23

#74
Napisano 23 październik 2014 - 15:07
Kierownica jest już niżej
- piotrkol lubi to
#75
Napisano 23 październik 2014 - 15:47
Cudo, masz gust a waga rowerka jaka obecnie z tymi kołami ?
#76
Napisano 23 październik 2014 - 16:19
Świetnie wygląda. Super maszyna
#77
Napisano 23 październik 2014 - 17:41
Wszystko super, zdjęcia też. Ale mie osobiście jakoś drażni ta czerwień w takiej ilości.
#78
Napisano 23 październik 2014 - 17:53


#79
Napisano 23 październik 2014 - 18:02

EDIT: zmęczenie mi się udzieliło, przepraszam... Przeczytałem "ciemnoczerwone" zamiast "czarno-czerwone".
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#80
Napisano 23 październik 2014 - 18:22
Gdzie kolega nabył koła? PL czy zagranica?