Jump to content

Photo

Przenoszenie Aktywności Garminconnect->Strava

10 replies to this topic

#1 jarekdre

jarekdre
  • Użytkownik
  • 26 posts
  • SkądWrocław

Posted 23 September 2014 - 14:35

WItam

Chciałbym przenieść aktywnośći z Garminconnect do Stravy

Teraz mam zainstalowany garmin express i robię to automatycznie,ale nie wiem jak przenieść "starsze "aktywnośći.

Wiem jak zaznaczone aktywnośći eksportować dopliku CSV,niestety strava ich nie odczytuje.

Sorry za terminologię ,może pytanie jest dla niektórych banalne,ale nie jestem informatykiem.

#2 Koniunl

Koniunl
  • Użytkownik
  • 685 posts
  • SkądHolandia

Posted 23 September 2014 - 14:52

https://tapiriik.com/

Zsynchronizuje Ci wszystkie aktywnosci, pomijajac duplikaty. Jesli jest tych aktywnosci duzo, to oczywiscie troche to potrwa!

• piotrkol likes this

#3 jarekdre

jarekdre
  • Użytkownik
  • 26 posts
  • SkądWrocław

Posted 23 September 2014 - 21:28

dzięki !!! :-)

#4 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 27 January 2016 - 13:58

Zapytam tutaj.

Istnieje jakies cudo, przez ktore moge przepuscic plikiz GC, tak aby dane z GC i Stavy byly takie same?

Mam zapis w GC, ktory pokazuje wszystkie dane prawidlowo, porownywalem z wpisami innych osob robiacych ze mna ta sama trase.

Strava zasysa plik ale wogole nie pokazuje przewyzszenia i srednia jest sporo nizsza, chyba liczona po czasie startu i zakonczenia, bez pomijania nieaktywnego czasu.

Ps

Elewacja juz jest, bo trasa zaznaczyla sie jako stationary trainer ale nawet po korekcji  wyswietla ok 200m wiecej niz w GC.

#5 parmenides

parmenides
  • Użytkownik
  • 630 posts
  • SkądZgorzała

Posted 27 January 2016 - 17:06