Jaki mostek wybrać?
Started By
Johny
, 02 paź 2008 16:34
521 odpowiedzi w tym temacie
#102 Gosc_Zawisza_*
Napisano 13 październik 2009 - 22:22
O dedzie 100 tez troszke słysalem dobrego, na ebay.co.uk chodzi po ok 200-230 zł.
A co powiecie o mostku PRO PLT 31,8 alu?
Waga 120 mm ok 130 gram (real) i ponoc bardzo sztywny. Na zagranicznych forach bardzo dobrze o nim piszą a widać g oteż w peletonie pro tour
Ziele47 mialem tego Titana z Szwajcarii i zaczał mi pekac (aczkolwiek mial nakulane pewnie z 100 000 ) niezłe wykonanie. Sztywnośc kiepska. Mialem też Goccie, fajny ładny mostek ale jeden zoonk.. bardzo ale to bardzo trudno przelożyć kierownicę przez otwór. Obecnie ma Modolo i problem jest z tym aby kierownica się nie kreciła. Wydaje mi się, że ma on delikatnie większą średnicę, nie jest sztywny, Podobny do ITM. Ja bym brał tego Cinelli Tytana
Pozdrawiam
A co powiecie o mostku PRO PLT 31,8 alu?
Waga 120 mm ok 130 gram (real) i ponoc bardzo sztywny. Na zagranicznych forach bardzo dobrze o nim piszą a widać g oteż w peletonie pro tour
Ziele47 mialem tego Titana z Szwajcarii i zaczał mi pekac (aczkolwiek mial nakulane pewnie z 100 000 ) niezłe wykonanie. Sztywnośc kiepska. Mialem też Goccie, fajny ładny mostek ale jeden zoonk.. bardzo ale to bardzo trudno przelożyć kierownicę przez otwór. Obecnie ma Modolo i problem jest z tym aby kierownica się nie kreciła. Wydaje mi się, że ma on delikatnie większą średnicę, nie jest sztywny, Podobny do ITM. Ja bym brał tego Cinelli Tytana
Pozdrawiam
#103
Napisano 15 październik 2009 - 10:12
jak do Dedy Zero 100 i i 3T ArX ma się np sztywność Ritchey WCS Carbon UD?
prosiłbym o wypowiedzi bazujące na doznaniach praktycznych - u nas strasznie Ritchey jest deprecjonowany, na zagranicznych forach natomiast wcale nie traci do DEdy czy 3T (mowa nie tylko o mostkach ale tez kierownicach i sztycach)
Jestem na etapie podejmowania decyzji o zakupie kompletu sztyca/mostek/kierownica i nie ukrywam ze najbardziej sklaniam się do Ritchey Superlogic ze wzgledu na niezla cene i mase... Moze ktos mnie od tego odwiedzie jakimis slusznymi argumentami?
Moj cel - cena za komplet do ok. 2 tys pln, masa REALNA kompletu do 500g. Dlugosc mostka 90mm, szer kiery 42, srednica sztycy 31,6 - koniecznie set back
NIe chciałbym mieszac marek... Dzieki z gory za pomoc
prosiłbym o wypowiedzi bazujące na doznaniach praktycznych - u nas strasznie Ritchey jest deprecjonowany, na zagranicznych forach natomiast wcale nie traci do DEdy czy 3T (mowa nie tylko o mostkach ale tez kierownicach i sztycach)
Jestem na etapie podejmowania decyzji o zakupie kompletu sztyca/mostek/kierownica i nie ukrywam ze najbardziej sklaniam się do Ritchey Superlogic ze wzgledu na niezla cene i mase... Moze ktos mnie od tego odwiedzie jakimis slusznymi argumentami?
Moj cel - cena za komplet do ok. 2 tys pln, masa REALNA kompletu do 500g. Dlugosc mostka 90mm, szer kiery 42, srednica sztycy 31,6 - koniecznie set back
NIe chciałbym mieszac marek... Dzieki z gory za pomoc
#105
Napisano 15 październik 2009 - 16:05
Dukez, obadaj oferte sklepu chainreactioncycles. Zestaw mostek, sztyca, kiera wyrwalem za 800 zl. Kiera FSA Carbon, mostek FSA OS-115 i sztyca FSA FR-270, rowniez carbon. 3T jest polecany, ale z dostepnoscia kiepsko, ma wertykal ale w praktyce akurat tego, co bym chcial nie ma, o elastyczności w negocjacji ceny (zestaw by mnie kosztował 1200-1300) nawet nie wspomne.
#111
Napisano 17 październik 2009 - 13:19
http://www.cyklotur....3010599&WSZDZ=T
Nie bardzo się wysiliłeś z szukaniem ;-) . Masz 35stopni.
Co ty kombinujesz?
Nie bardzo się wysiliłeś z szukaniem ;-) . Masz 35stopni.
Co ty kombinujesz?
#113
Napisano 17 październik 2009 - 22:53
Oooo dzięki, to jest to albo i nawet za dużo Co ja kombinuje? Mam wysoką główkę w ramie a chce dopasować pozycję do lemondki która w najniższym położeniu jest pare cm nad kierą-wynik jest taki że mam łokcie tylko pare cm niżej niż tyłek-za bardzo aero to to nie jest. Montując taki mostek obniże kierę-obniże pozycje-możliwość ustawienia się bardziej aero.
#114
Napisano 29 październik 2009 - 14:42
co powiecie o race face revolution http://www.raceface.com/comp/fh/19.jpg w zestawie z http://www.raceface.com/comp/fh/43.jpg albo Pro PLT 3D z Pro Vibe 7s Anatomic ? moze ktos uzywał?
#115
Napisano 29 październik 2009 - 15:53
znalazłem smieszna rzecz dla posiadaczy min canyonow http://aebike.com/pr...sm1977-qc30.htm
#116
Napisano 29 październik 2009 - 21:46
mama, RF Revo bez płytki mocującej kierę wygląda jak Smica. O tej kierze czytałem niezłe opinie.
Sztywniejszym zestawem będzie komplet PRO Vibe, chociażby alu. Mostek Vibe zamiast PLT jeśli najważniejsza jest sztywność. Kiery Vibe niezależnie od wersji są super. Karbonowa to jedna z lepszych kierownic karbonowych. Nie najgorzej nawet wyglądają na żywo. Gięcie takie zaokrąglone kierownic Pro średnio mi pasuje do moich nie małych dłoni. Anatomic zdecydowanie ciekawsze.
Sztywniejszym zestawem będzie komplet PRO Vibe, chociażby alu. Mostek Vibe zamiast PLT jeśli najważniejsza jest sztywność. Kiery Vibe niezależnie od wersji są super. Karbonowa to jedna z lepszych kierownic karbonowych. Nie najgorzej nawet wyglądają na żywo. Gięcie takie zaokrąglone kierownic Pro średnio mi pasuje do moich nie małych dłoni. Anatomic zdecydowanie ciekawsze.
#119
Napisano 30 październik 2009 - 11:39
cos dla sprinterów http://www.velonews....ark-cavendish-s czyli http://www.roadcycli...-stem/3854.html tenże mostek to wlasnie alu i Karbon;)
Karbon pisałeś że jak szukałeś ramki- ostatecznie neo- zastanawiales sie nad canyonem, ale zniechecil Cie mostek. Mogłbyś napisać jakie mostki znalazłeś - mi tylko udało się Ritcheya no i Syntace?
Karbon pisałeś że jak szukałeś ramki- ostatecznie neo- zastanawiales sie nad canyonem, ale zniechecil Cie mostek. Mogłbyś napisać jakie mostki znalazłeś - mi tylko udało się Ritcheya no i Syntace?
#120
Napisano 30 październik 2009 - 19:50
mama, bo na razie pasuje tylko Ritchey i Syntace. Ritchey to dobry mostek, ale popularny jak ziemniaki i nie ma wybitnie dobrych parametrów. Syntace Force 119 jeszcze pasuje. Jest jeszcze jakieś jeden mostek, firmy nie pamiętam, ale ważący ~170g.
Canyon skoro już wychodzi ze standardu 1 1/8" to powinni robić sami mostki odpowiadające klasą i wyglądem ramie, a nie poszli na łatwiznę i dają padlinę w dziwnych długościach. Ich kalkulator zaproponował mi ramę 540 mm długą, a ona jest dostarczana z mostkiem 90 mm, czyli cały rower 30 mm za krótki. A dopłacać dużych sum za Ritchey'a innej długości nie mam zamiaru.
Canyon skoro już wychodzi ze standardu 1 1/8" to powinni robić sami mostki odpowiadające klasą i wyglądem ramie, a nie poszli na łatwiznę i dają padlinę w dziwnych długościach. Ich kalkulator zaproponował mi ramę 540 mm długą, a ona jest dostarczana z mostkiem 90 mm, czyli cały rower 30 mm za krótki. A dopłacać dużych sum za Ritchey'a innej długości nie mam zamiaru.