Postanowiłem w końcu dodać, niedawno kupiony rower. Jak coś źle wstawiłem to sorki i proszę poprawić.
Merida kupiona na szybko z powodu awarii starej szoso-przełajówki, pęknięte kierownica podczas treningu - Love Retro Bike
Nowy sprzęt sprawuje się bardzo dobrze, wszystko ładnie działa, tylko hamulce są beznadziejne, winne mogą być ciężkie koła. Oryginalne koła zakładam sobie na amatorskie zawody, nie są najwyższych lotów ale czuć ogromną różnice po zmianie z aluminiowych pancernych obręczy.
Zmieniłem nie dawno kierownice i mostek jeszcze nie testowane, mostek zamiast 90mm na 120mm i kierownica na Compact.Chce zmienić jeszcze owijkę na białą i może białe pancerze.
Rama Race conoid 6061 Aluminum
Rozmiar Ramy S
Widelec Ride Carbon
Przerzutka P Shimano Claris D
Przerzutka T Shimano Claris SS
Manetki Shimano Claris
Korba Merida Road 52-39
Kaseta Sunrace 12-25 (8)
Łancuch KMC Z7 8s Zmieniony na Dura Ace CN-7701
Koła orginalne 2005g
Piasty Alloy
Obręcze Jalco
Opona HUTCHINSON EQUINOX 2 - 230g
Zmienione na cieżkie koła treningowe
2970g
Chinskie aluminiowe obrecze 50mm
Piasty Novatec od roweru MTB 36 szprych
Opona Kenda K191 25C- 435g
Hamulce ROAD Dual Pivot ( beznadziejne, zmiana okładzin trochę pomogła)
Kierownica Merida Anatomic Road OS
Mostek Merida comp 7st 90mm
Sztyca Merida comp 27.2mm
Zmieniona na FSA VERO Compact - 420mm
Zmieniony na FSA- Carbonowo-Aluminiowy 120mm 5st