
Trening z pomiarem mocy
#262
Napisano 06 lipiec 2011 - 06:55
Dlatego sprawdź przed wymianą.
Właśnie, zaletą SRM nad PowerTapem jest możliwość samodzielnej kalibracji. Tej dokładniejszej z ciężarkami. W PowerTapie można sprawdzić moment obrotowy z ciężarkami ale podobno nie można go wpisać.
#264
Napisano 06 lipiec 2011 - 08:09
SRM nie robi żadnej korby Campagnolo (nie liczę tej na której jedzie P. Gilbert w TdF 2011 - póki co w sprzedaży takiej nie ma). Jak bym chciał na Campy 10s i SRMie jeździć to muszę zakupić korbę SRMa, która działa z Campą (na srm.de doczytałem, że np. FSA działają), albo inną i wymienić blaty. Jakbym kiedyś na 11s chciał się przesiąść, to trzeba będzie zmienić blaty na 11s. Dobrze kombinuję?
#265
Napisano 06 lipiec 2011 - 11:44
Edit: http://cdn2.media.cy...r_meter_600.jpg
Skoro założone mają zwykłe koronki od FSA, to znaczy, że działają one z campy 11s.
#266
Napisano 06 lipiec 2011 - 11:52
SRM chwalił się ponoć, że modele Campy będą sprzedawane dość szybko - pewnie czekają na targi.
SRMa nie trzeba nawet ponownie kalibrować po wymianie wieńców (pierwsze modele były dość wrażliwe na siłę dokręcenia blatów) jeżeli dokręca się śruby z siłą 10Nm/kg.
#267
Napisano 06 lipiec 2011 - 12:12
Przy okazji - SRMa się kupuje z srm.de/store czy są jakieś tańsze źródła?
#268
Napisano 06 lipiec 2011 - 12:50
Jak chcesz taniej, to zawsze można kupić tylko korbę - a jako wyświetlacz używać Garmina 500, 800, licznik Speca (zapomniałem nazwy) i Bontragera. Jest jeszcze Cervo od PowerTapa. Oczywiście licząc się z kosztami można je kupić używane - bo 700 euro za PC VII to dla mnie przegięcie.
Używam Garminów i nie narzekam.
#269
Napisano 06 lipiec 2011 - 13:42
A z US da radę? Tzn. ze srm.de/store_usa ? Oczywiście na shipping address w Stanach i późniejszą przesyłkę do PL. Na samej korbie FSA można prawie 2.5k PLN oszczędzić, ewentualnie za te same pienądze lepszą korbę kupić.
#270
Napisano 06 lipiec 2011 - 20:50
#271
Gosc_czonk86_*
Napisano 07 lipiec 2011 - 08:11
#272
Napisano 07 lipiec 2011 - 08:15
W usa za najtańszą korbę fsa można już zapłacić 2k$. Piszą, że żywotność baterii to 1400h, licząc że cały rok trenuję średnio 15h, to i tak starczają na prawie dwa lata. Jest sens kombinować z własną wymianą? Mnie najbardziej interesuję trwałość korby, bo chciałbym wymieniać tylko blaty i jeździć i wymieniać blaty i jeździć. To musi być inwestycja na lata, nie stać mnie, żeby kupować coś takiego co 2-3 lata.
na chwilę obecną w ogóle Cię chyba na 'takie coś' nie stać

#275
Napisano 07 lipiec 2011 - 09:09

#276
Napisano 07 lipiec 2011 - 12:37
- może lepiej ta pierwsza opcja - niedawno dokręcając śrubę urwałem nakrętkę (komin), a dokręcałem całkiem lekko (wg mnie). Kupiłem klucz dynamometryczny i mam nadzieję, że więcej takich wpadek nie będzie...potrzebujesz jedynie klucz dynamometryczny żeby dokręcić z właściwą siłą śruby i tyle. A to też można olać - dokręcaj jak chcesz
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#277
Gosc_Arek_*
Napisano 07 lipiec 2011 - 14:13
Dodaj odpowiedź
