fajne zabawki składają chłopaki w tym sklepie
http://pretoriusbike...m/gallery-blog/
Posted 15 June 2015 - 22:54
Posted 16 June 2015 - 07:11
Znam ceny - o to właśnie chodzi, że nasi producenci nie potrafią stworzyć takich ram w przyzwoitych cenach. Zresztą - poza
znakomitymi rzemieślnikami duże polskie firmy rowerowe nie potrafią nawet zrobić dobrej ramy alu a co mówić o stopie z tytanem
Posted 16 June 2015 - 14:45
O tym jak bardzo nasz rynek jest chłonny na wyszukane technicznie ramy świadczy popularność takich marek jak b twin i canyon. Niestety ,ale u nas nadal najważniejszym kryterium jest cena.
To nie w tym problem, że w Polsce brakuje zdolności do zrobienia dobrego alu. Tylko było by, to czyste kuriozum w czasach kiedy wszyscy przenoszą produkcję do Azji.
Posted 16 June 2015 - 15:45
Huh, czyli mam rozumieć, że Twoim zdaniem, @clavdivs, Canyon to marka marketowa i typowy naśladowca? o_O
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 16 June 2015 - 16:34
clavdivs
To jest kuriozum, bo koszty pracy i płace mamy w porównaniu do Chińczyków podobne, rynek jest chłonny, ludzi wykształconych (projektantów, inżynierów, designerów ) też mamy. Niemcy mają od metra różnych marek i sprzedają je ( także w Polsce ) przy dużo wyższych kosztach pracy.
Posted 16 June 2015 - 20:20
O tym jak bardzo nasz rynek jest chłonny na wyszukane technicznie ramy świadczy popularność takich marek jak b twin i canyon. Niestety ,ale u nas nadal najważniejszym kryterium jest cena.
Coraz więcej osób zamawia ramy u Rychtarskich lub Orłowskiego, na forum jest już nas kilku. Stopniowo zmienia się stosunek do szosy, z narzędzia do zarżnięcia, do maszyny do czerpania przyjemności i cieszenia oka
Posted 16 June 2015 - 22:53
GośćNiedzielny:
Nie opisywałem jakości produktu canyon, potwierdzam że to dobre rowery.Uważam tylko że sporą cześć sukcesu wiąże się z najniższą ceną w swojej klasie.
Mikroos:
Nie wiem czym określić mianem marki marketowej, ale jeśli przyjąć że polityka marketów, jest przyciągniecie klientów przy pomocy najatrakcyjniejszej polityki cenowej. To Canyon może być marką marketową. Nie uważam że to coś złego, przecież w markecie możemy znaleźć bardzo dobre produkty.
Żeby mnie łatwiej zrozumieć odrzućmy parametr ceny. Wyobraźmy sobie taką sytuacje. Bardzo bogaty szejk sponsoruje rower, możesz sobie wybrać dowolną markę, zastanawia mnie jak liczne grono wybrało by Canyona? Moim zdaniem zostały by wybrane inne marki.
Kugel :
Statystycznie to w Polsce zarabia się 4214 PLN brutto. Nie chcę się rozpisywać jak mierzona jest ten parametr i jak ma się do rzeczywistości. Podobnie zapewne jest w chinach. Na stanowiskach kierowniczych zarządzających administracyjnych pewnie jest już nieżle ,najniższy szczebel nadal zarabia grosze. Nie wspominając o wymiarze urlopowym, zwolnieniach lekarskich i dni świątecznych.
W przypadku niemiec. Gdzieś czytałem że statystycznie na każdego Niemca przypada 3 razy więcej zaawansowanych technologicznie maszyn przemysłowych, niż to ma w przypadku obywatela Polskiego . To powoduję że niemieckie firmy znacznie mniejsze personalnie mają większe możliwości od naszych.
Dao
Masz rację to się powoli zmienia, ale nie zdziwię się jeśli u Rychtarskiego lub Orłowskiego gross zmówień to zamówienia zagraniczne.
Nadal jesteśmy niezamożnym społeczeństwem, które szanuję swoje pieniądze i zwraca uwagę na cenę. Obyśmy się bogacili szybciej i nasze gusta stały się bardziej wysublimowane
Posted 17 June 2015 - 07:47
O tym jak bardzo nasz rynek jest chłonny na wyszukane technicznie ramy świadczy popularność takich marek jak b twin i canyon.
GośćNiedzielny:
Nie opisywałem jakości produktu canyon, potwierdzam że to dobre rowery.Uważam tylko że sporą cześć sukcesu wiąże się z najniższą ceną w swojej klasie.
Posted 17 June 2015 - 09:10
Dao
Masz rację to się powoli zmienia, ale nie zdziwię się jeśli u Rychtarskiego lub Orłowskiego gross zmówień to zamówienia zagraniczne.
Większość produkcji idzie na zachód. Nie powinno to dziwić, bo dla klienta zagranicznego, ceny u polskich framebuilder'ów są śmieszne.
Posted 17 June 2015 - 09:19
Posted 18 June 2015 - 21:30
Tommasini - elegancka klasyka
http://fotos.rennrad-news.de/p/387355
i modern steel od Lemonda - model Washoe
http://gearpatrol.co...tember-25-2014/