Przednie koło z piasta dynamo w treningach raczej nie przeszkadza a problem ładowaniem rozwiązany. Jeszcze raz link bo tamten sie nie otwiera http://allegro.pl/si...581159457.html
Napisano 04 listopad 2016 - 13:29
Przednie koło z piasta dynamo w treningach raczej nie przeszkadza a problem ładowaniem rozwiązany. Jeszcze raz link bo tamten sie nie otwiera http://allegro.pl/si...581159457.html
Napisano 06 listopad 2016 - 21:18
Po przeanalizowaniu postów w dyskusji ( wcześniejszych i obecnych) , argumenty wytoczone przez " Prozora" utwierdziły mnie w przekonaniu, że jeżeli nie potrzebujesz lampki do oświetlania boiska piłkarskiego to lepiej kupić lampkę typowo przeznaczona do ruchu ulicznego. Następnie wykorzystując tą wiedzę zadałem sobie pytanie gdzie jeżdżę i gdzie chcę jeździć nocą ?. Okazuje się , że 70 % czasu jazdy to miasto a pozostałe 30 % to wioski praktycznie przyległe do Bolesławca, które w większości posiadają oświetlenie uliczne - trasy znam na pamięć. Lampka która faktycznie jest mi potrzebna to taka, która zapewni mi bezpieczeństwo na drodze czyli taka która kierowcy będę widzieć i ja będę widział w zaciemnionych miejscach. Przestałem się też upierać przy polskich produktach ( argumentacja kolegów) :-). Do tego celu wytypowałem lampki i proszę o podpowiedź która z nich waszym zdaniem będzie najlepsza . jeżeli ktoś ma inną propozycje do 150 złotych to proszę o podpowiedź ( nie interesują mnie latarki bo w piwnicy mam światło ) :
Sigma Sport lampka SPORTSTER,
Varta Bike Light Set ,
Sigma Buster 200,
Osram FX 35,
Cateye HL-EL340
Napisano 06 listopad 2016 - 21:56
Do listy dodałbym jeszcze lampkę Axa Greenline 35: https://rowerplus.pl...zednia-usb.html- sam nie wiem, czy nie najbardziej opłacalną w tym zestawieniu
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 07 listopad 2016 - 11:35
U mnie AXA wchodziła na kierownicę szosową. Pomimo tego oraz faktu, że kształt wiązki jest fajny i z odcięciem, to te 30-35 luks-ów (abstrahując że ta jednostka niewiele mówi) to malutko i świeci zwyczajnie słabo by komfortowo jeździć w miejscach bez ulicznych latarni.
A no i to mocowanie powoduje, że lampka drży nawet na stosunkowo równych nawierzchniach. Volt 300 bliski cenowo, a nie ma wyżej wspomnianych minusów. Sensowne ustawienie (tylko raz) niweluje brak odcięcia.
Napisano 09 listopad 2016 - 09:37
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 09 listopad 2016 - 10:03
Nie mówię, że mają składać. Ale opowiadanie ludziom bzdur, że chiński produkt to polski produkt, to już lekka przesada, kiedy polskie jest w najlepszym wypadku pudełko.
BTW Axa praktycznie wszystkie swoje lampki montuje w Europie, i to o dziwo nie w Rumunii, a we Francji.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 09 listopad 2016 - 14:16
Napisano 09 listopad 2016 - 14:25
I właśnie dlatego mówię, że oni przynajmniej nie mydlą oczu.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 09 listopad 2016 - 15:29
Kolejną sprawą jest to, że Chiny obecnie są bardziej rozwinięte technologicznie niż Polska więc to, że sprzęt jest tam produkowany może być tylko zaletą. Jak my przyjmowaliśmy Chrzest Polski i później organizowaliśmy wyprawy krzyżowe gdzie bronią był miecz i łuk Chińczycy już dawno pili herbatę z porcelany i posiadali broń prochową w tym proste granaty i bomby.
O! o polityce tu nawet można!
Tylko proszę bez bluźnierstw o organizowaniu krucjat. Chyba że w obronie przed tatarami albo turkami
To że Chiny były od zawsze najbogatszym i rozwiniętym państwem chyba każdy powinien wiedzieć.
W ich wielowiekowej histori zdażyła się drobna (chwilowa biorąc pod uwagę czas istnienia) wpadka z brytyjskim imperializmem i pewnie już tego błędu nie powtórzą!
Napisano 09 listopad 2016 - 17:28
Przód: EDC X1 - customowa latarka z alledrogo (moc ok 1k lumenów) - w terenie petarda - świeci aż miło Natomiast na szosie trzeba pokombinować z ustawieniami mocy i pozycji na kierownicy żeby nie oślepiać kierowców bo częstą mrugają
Tył: Mactronic Wall-e (1-sza wersja, 2-jka jest gorsza) - wg mnie najlepsza lampka na nocne jazdy, wg producenta światło jest widoczne nawet z 1km...
Napisano 13 listopad 2016 - 21:12
Kupiłem Sigma Buster 200 i właśnie wróciłem z jazdy. Dla mnie rewelacja. Przejechałem przez las polna drogą i jestem zachwycony. Na szosie daje radę tym bardziej. Nawet na średnim trybie świecenia można bez problemu pojechać szosą gdzie nie ma lamp ulicznych 20-25 km/h. Żadne auto nie mruga, światło ładnie rozproszone. Zaletą jest to, że nie muszę kupować kompletu akumulatorków bo lampka ma wbudowany. Na polnej drodze światło jest tak jasne jak na przykładowym zdjęciu na stronie producenta a może nawet jaśniejsze . Tak mniej a więcej świeci moja nowa lampka ( poglądowe zdjęcie ) :-) : http://www.sigmaspor...power/buster200.
Napisano 14 grudzień 2016 - 23:08
Zastanawiam się między B&M Ixon IQ Premium a SafeRide 80. Na OLX jest SR gen2 za 330, ale bez gwarancji na pewno. W kilku sklepach znalazłem gen1 za 330, a Ixona przez Amazona można kupić za 55 EUR (ok. 250 zł). Warto dokładać do Philipsa bez gwarancji?
Napisano 15 grudzień 2016 - 00:08
Zastanawiam się między B&M Ixon IQ Premium a SafeRide 80. Na OLX jest SR gen2 za 330, ale bez gwarancji na pewno. W kilku sklepach znalazłem gen1 za 330, a Ixona przez Amazona można kupić za 55 EUR (ok. 250 zł). Warto dokładać do Philipsa bez gwarancji?