Skocz do zawartości


Rower Szosowy Force 2,5-3,5 Tys. Czy Wart Uwagi?


58 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 12 luty 2015 - 19:19

Witam, co sądzicie o tych rowerach?

http://www.cronebike...rowery-szosowe/

 

Nie będę ukrywał, że jestem z nimi związany dość mocno..

W sumie to konfiguracja to moja robota ;)

 

Nie chodzi mi tutaj o reklame czy jakieś oh ah, a bardziej o to czy jako szosowcy byście zawiesili na nich oko?

Ja tak ale może coś byście w nich zmienili? Może coś kogoś w nich szczególnie razi? ;) Cena, może inne poszczególne komponenty? 

 

Pozdrawiam



#2 Gosc_rowerowyninja_*

Gosc_rowerowyninja_*
  • Gość

Napisano 12 luty 2015 - 20:08

Nie zawiesiłbym oka, bo nie ma na czym. Zamiast płacić 2,6k za Clarisa i aluminiowy (?) widelec wolałbym zapłacić 2k za Tribana 500. 


  • Robert74 lubi to

#3 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1384 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 12 luty 2015 - 20:31

A za 3500 da się ugrać coś na 105 -tce. Przy mało znanej marce coś musi zachęcać do kupna np. dostępność, cena, serwis a tu mamy rower w cenie porównywalnej z bardziej rozpoznawalnymi markami które mają lepszą sieć serwisową, dają poczucie posiadania markowego sprzętu za taką samą cenę.

Wysłano z mojej Xperia Z1 przy użyciu taptalka



#4 clavdivs

clavdivs
  • Użytkownik
  • 392 postów
  • SkądGarwolin

Napisano 12 luty 2015 - 20:41

Rowery z clarisem, raczej na pewno przegrają z rowerami Triban. Dla mnie najciekawszą ofertą są rowery na tiagrze. O ile w przypadku sory czy clarisa z decathlonu wiekszość ludzi deklaruje że w przyszłości dokona zmiany. Z tiagrą można wziąć ślub na wiele lat i może to być udane małżeństwo. Plusem jest że w waszym rowerze jest kompletna Tiagra beż żadnych sztuczek z hamulcami tectro, czy korbą poza grupową, tylko szkoda że nie kosztuje 2999.  Klienci lubią okrągłe sumy. 

 

Zdjęcia są moim zdaniem słabe, Nie zachęcają. Nie warto było zanieść roweru do jakiegoś studio? Zdjęcia ślubne są na kosmicznie wyższym poziomie, niż wasz produkt.

 

P.S.

Dajcie też model w ciemniejszych kolorach.



#5 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 12 luty 2015 - 20:42

hej, dzieki za opinie.

"rowerowyninja " te bolączki też przerabiałem i przemyślałem ale:

Claris też początkowo do mnie nie przemawiał ale powiem Wam, że poza 8 rzędowym napędem to bardzo solidny osprzęt :)

Widelec niby alu ale bardzo lekki i fajnie komponuje się z resztą komponentó FORCE.

Dzięki za cenną opinie :)

 

Senninho masz rację, że się da tylko tutaj rama jest dość wysokiej klasy.. Możliwe że lepiej by trafiało 105 na najwyklejszej ramie alu no ale cóż rama dla mnie to podstawa (może błąd). 

105 dojdzie niedługo ale pewnie będzie coś koło 4k.

Fajnie, że piszesz o serwisie. Serwis jest serwis ale na stronie jeszcze nie jest to ujęte (na razie na aukcjach). Trzeba będzie to wyeksponować skoro zwróciłeś na to uwagę.

Dostępność jest w ciągu 24h wiec jest jakiś plus :D

Masz racje, że konkurencja jest spora i trzeba nieźle się napracować żeby trafić do ludzi.

Również dzięki za cenne uwagi! :)



#6 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 12 luty 2015 - 20:54

"clavdivs" fajnie, że o tym napisałeś i że przypadło CI to do gustu :) Tak, Tiagra w tym zestawieniu to już ciekawa profeska, na której spokojnie można powalczyć bez kompleksów :) Nie ma oszczędności i jak ktoś to doceni to super :)

Podobnie z Clarisem tutaj też można wrzucić słabsze elementy jak kierownica, mostek itd ale to ma służyć również do ścigania.

Możliwe, że zamiast Clarisa trzeba było skupić się na całym Tektro jako EKO, a jako wyczynowe zacząć od Tiagry.

 

No i te zdjęcia.. tak masz rację trzeba coś z tym zrobić koniecznie!

Dzięki za uwagi! cenne :)



#7 Gosc_rowerowyninja_*

Gosc_rowerowyninja_*
  • Gość

Napisano 12 luty 2015 - 21:38

No, w kategorii około 3,5k też wygrywa z wami Decathlon z rowerem na 105. I nie tylko on zapewne.

 

I ceny nie tłumaczy żadna solidna rama, bo to nie jest nie wiadomo, jaki kosmos i nie sądzę, aby była w czymkolwiek lepsza niż ta z Tribana. A jeśli jest, to konkrety proszę.

 

I nie ważne czy Claris jest dość dobry. Ważne że za 600 złotych mniej kupuję Sorę i węglowy wideł (aluminiowy w tej cenie to nieporozumienie). 

 

Generalnie, jak na firmę krzak bardzo, bardzo drogo. I z 24 miesięcznym serwisem wysyłkowym także świata nie podbijecie.

 

No i opisy rowerów są, hm, łagodnie mówiąc do poprawki. 

 

Nie wiem, dla kogo ta oferta. Chyba dla kogoś, kto nie ma pojęcia o temacie i nie umie użyć Google żeby porównać oferty na rynku.

 



#8 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 12 luty 2015 - 21:58

"rowerowyninja" rozumiem, że ten TRIBAN 500 wygląda atrakcyjnie ale nie koniecznie musi być to rower marzeń dla wszystkich.

Jeśli chodzi o konkrety to jest spora różnica między ramą z Aluminium 6061, a ramą z Aluminium 7005 potrójnie cieniowaną.

Jesteś przekonany, że widelec karbonowy w rowerze za 2k jest lepszy, lżejszy i bezpieczniejszy od zastosowanego przez nasz Aluminiowego... możesz być w błędzie :)

Porównaj sobie elementy takie jak kierownica, mostek, sztyca u nas to ciąglę wysoka półka.

 

Rozumiem że dla Ciebie wszystko jest źle ale śmiem twierdzić, że prawdopodobnie byłbyś bardziej zadowolny z tego naszego śmiesznego Clarisa niż z Tribana 500 ;)

Co do opisów to na stronie są w zakładce "Dodatkowe informacje" ale jeśli nie zauważyłeś to możliwe, że powinniśmy coś tam zmienić.

 

Zdecydowanie nie jest to oferta dla ludzi "nie mających pojęcia o temacie" :)

 

Troche musiałem obronić nasze rowery no bo bronić też trzeba ale dzięki za uwagi :)



#9 Robert74

Robert74
  • Użytkownik
  • 546 postów
  • SkądSANOK

Napisano 12 luty 2015 - 22:24

Sądząc po cenach to osprzęt do tych rowerów kupujecie chyba na allegro.



#10 lubelaczek

lubelaczek
  • Użytkownik
  • 481 postów

Napisano 12 luty 2015 - 23:02

Jeśli chodzi o konkrety to jest spora różnica między ramą z Aluminium 6061, a ramą z Aluminium 7005 potrójnie cieniowaną.

No to wytłumacz nam, jakie to są zalety ;) Różnica nie jest taka oczywista. Stop to nie wszystko.
 

Jesteś przekonany, że widelec karbonowy w rowerze za 2k jest lepszy, lżejszy i bezpieczniejszy od zastosowanego przez nasz Aluminiowego... możesz być w błędzie :)

Może jest... może nie, ale na pewno jest tańszy :)

Rozumiem że dla Ciebie wszystko jest źle ale śmiem twierdzić, że prawdopodobnie byłbyś bardziej zadowolny z tego naszego śmiesznego Clarisa niż z Tribana 500 ;)

Skąd ta pewność ?
Nie mówimy, że claris jest zły. Moim zdaniem, jest dobry, bo tani. Niestety, u was jest drogi.

Zdaję sobie sprawę, że decathlon to sieciówka i bardzo trudno z nią konkurować. Pewnie wy nie możecie pozwolić sobie na takie ceny, bo obrót mały, a koszty działalności trzeba ponieść. Nie zmienia to faktu, że klienta mało obchodzi czy wy macie drogo, bo po prostu nie możecie mieć taniej ze względu na koszty, czy walicie duże marże "bo tak".

Pewnie chciałeś zrobić sobie tutaj małą reklamę, więc wybacz, za szczerość.
Ale zamiast konkrety, czemu wasz rower jest lepszy od konkurencji, to dajesz nam papkę marketingową. typu :

śmiem twierdzić, że prawdopodobnie byłbyś bardziej zadowolny z tego naszego śmiesznego Clarisa niż z Tribana 500

oraz (interpunkcję sam poprawiłem)

Jesteś przekonany, że (...) ? Możesz być w błędzie :)

rozumiem, że ten TRIBAN 500 wygląda atrakcyjnie ale nie koniecznie musi być to rower marzeń dla wszystkich.

Nic z tego nie wynika. Trafiłeś na forum szosowe, tu takie coś nie przejdzie.

Zrób testy wytrzymałościowe ramy i widelca to będziemy dyskutować o jakości ramy i bezpieczeństwie. Albo poczekajmy, aż marka będzie znana na całym świecie, to będzie można poczytać opinie, jak się wasze sprzęty sprawują. Na razie, Twoja marka jest nieznana.
Tribany mają dożywotnią ramę. Nie słychać, by klienci narzekali na jakość ramy. Opinii na temat tego roweru jest wiele. Decathlon nie robi problemów z gwarancją wymianą. Natomiast Ty reklamujesz firmę krzak i mówisz, że wasze ramy są lepsze. To nie wystarczy :) Do roweru za 3.5k dajecie aluminiowy widelec, który waży 700gram i zadajesz pytanie, czy na pewno ten tribanowy widelec jest lżejszy.


Nie wiem, czy ten temat ma jakiś sens. My na tym forum sobie gadamy o tym, co lepiej kupić, czego lepiej nie kupić. Która część lepsza, która gorsza. Ty wyjeżdżasz z reklamą sklepu i na siłę chcesz wmówić, że wasze może być lepsze i wasze rowery też są fajne bo nie każdy chce jeździć tańszym tribanem na lepszym osprzęcie. Może dało by się zrobić tak, żebyś zaoferował swoje usługi, podobnie jak to robi Rose na tym forum. W taki sposób jaki robisz to teraz wiele nie zdziałasz. Więcej sobie szkody zrobisz, niż pożytku.

#11 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 12 luty 2015 - 23:30

hej, wiesz Ty może sobie gadasz co lepiej kupić, a czego lepiej nie.

Ja zadałem pytanie "czy jako szosowcy byście zawiesili na nich oko" ?

Fajnie jest poczytać, pogadać o obecnie panujących trendach w kolarstwie z ludźmi znającymi się na temacie.

Bardzo wiele tutaj widać:

- jak Claris to tylko cena sie liczy

- claris - generalnie rama nie jest wazna

- każdy karbonowy lepiej trafia do klienta niż markowy ALU (moze jest lepszy moze nie)

- profesjonalne podejscie zaczyna się od Tiagry

- zdjecia, opisy (fajna wskazówka dla ludzi zakladających e-sklepy)

 

Jeśli ktoś ma ochote to coś napisza albo nie.. w innym wątku można podyskutować o treningu, wyścigach czy o sałatce na kolacje :)

Jeśli tak Cię irytuje ten wątek to co mogę zrobić.. ;)

 

Piszesz, że piszę ogólnikowo. Ogólnikowe to jest porównanie:

Claris za 2000

Claris za 2600

:) Decatlon rower na naszych komponentach dużo taniej by nie zrobił o ile w ogóle taniej!

 

"No to wytłumacz nam, jakie to są zalety ;) Różnica nie jest taka oczywista. Stop to nie wszystko."

Różnica jest olbrzymia jeśli weźmiesz do ręki obie ramy, popukasz, postukasz. Wiadomo, ma to wpływ na wagę czyli tam gdzie można tam rama jest cieniowana. No i ten stop. Na szosie niestety już tego nie odczujesz tak dobitnie ale czy w przypadku ramy karbonowej odczujesz..? Pewnie wszystko to wiesz i wiesz też, że jednemu przypasuje taka rama, a innemu taka.

 

Jeśli chodzi o reklamę.. :) Fora to fora i różni ludzie, różne opinie. Może to bardziej antyreklama i zdaję sobie z tego sprawę.. Zdziwisz się ale głównie chodziło o opinię :) Na żadne dobre słowa i klepania po ramieniu tutaj nie liczyłem :) Chociaż i bardzo profesjonalne podejście widać w postach!

 

Acha, FORCE to nie taka firma "krzak" ;)

 

Dzięki za uwagi i pozdrawiam :)

 

 

 

 



#12 adamoz

adamoz
  • Użytkownik
  • 182 postów
  • SkądPoznań

Napisano 12 luty 2015 - 23:43

 

 

"No to wytłumacz nam, jakie to są zalety ;) Różnica nie jest taka oczywista. Stop to nie wszystko."

Różnica jest olbrzymia jeśli weźmiesz do ręki obie ramy, popukasz, postukasz. Wiadomo, ma to wpływ na wagę czyli tam gdzie można tam rama jest cieniowana. No i ten stop. Na szosie niestety już tego nie odczujesz tak dobitnie ale czy w przypadku ramy karbonowej odczujesz..? Pewnie wszystko to wiesz i wiesz też, że jednemu przypasuje taka rama, a innemu taka.

 

Ale wodę lejesz. Rzeczywiście zero konkretów. Jako sprzedawca/producent powinieneś sypać rzeczowymi argumentami z rękawa. Już ze względu na sposób prezentowania produktu w stylu "popukasz, postukasz" nie zainteresowałbym się nim.

Poza tym rowery niczym nie wyróżniają się na tle konkurencji, no może brakiem karbonowego widła w rowerze za 3.500 zł, ale to oczywiście in minus.

Na stronie brakuje mi wagi rowerów, chociażby dla rozmiaru M. Brak również geometrii ! Przynajmniej nie mogę jej znaleźć. Trudno mi sobie wyobrazić kupno roweru bez dokładnej znajomości jego geometrii. Długość rury podsiodłowej to nie wszystko.



#13 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 13 luty 2015 - 00:08

Dobra, bo ja sobie pisze troche jak kolarz, a zaraz mnie zlinczujecie., że jakieś lanie wody ;)

 

No więc troche jak chemik, spawacz, hutnik czy handlowiec ;)

 

Aluminium 7005 to top aluminium używany głównie do produkcji ram rowerowych głównie z powodu dobrych właściwości spawalniczych.
Jest podobne do stopu aluminium 6061 jednak jego gęstość jest większa 2.78 g/cm³ i w zależności od temperatury może być delikatnie wytrzymalsze.

Potrójnie cieniowana rura - Często stosuje sie oznaczenie TB (triple gauge)

 

Rodzaj rur cieniowanych stosowanych do produkcji ram rowerowych mających trzy grubości ścianek - grubsze na końcu, najcieńsze w środku o pośredniej grubości pomiędzy środkiem i końcem. (np 0,9 mm na końcach), następnie 0,7 mm i 0,5 mm  w środku). Pomysł stosowania takiego rozwiązania wziął się z faktu, że środkowym (prostym) odcinku rury ramy obciążenia, którym podlega są najmniejsze, a na końcach - tam gdzie łączą się z innymi rurami są największe. Stąd można zaoszczędzić na wadze, jednocześnie nie tracąc wytrzymałości.
 

Teorie myślę, że przydatne :)

 

"Na stronie brakuje mi wagi rowerów, chociażby dla rozmiaru M. Brak również geometrii ! Przynajmniej nie mogę jej znaleźć. Trudno mi sobie wyobrazić kupno roweru bez dokładnej znajomości jego geometrii. Długość rury podsiodłowej to nie wszystko."

- Masz rację. Pracujemy nad tym. Informacje, o których piszesz pojawią się niebawem.

 

dzięki i pozdrawiam :)

 



#14 Coriner

Coriner
  • Użytkownik
  • 164 postów
  • SkądSwinoujscie

Napisano 13 luty 2015 - 00:13

Rowery wizualnie OK, proste klasyczne - lubię takie, ino kolor zbyt lajtowy, trochę agresywniejszy i przyciągnie uwagę. Nie wnikam w szczegóły bo nie znam się na klasach osprzętu. Nazwa Force dobrze się kojarzy, jeśli to polski produkt, warto go promować.

 



#15 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 13 luty 2015 - 00:20

"Coiner" tutaj niestety troche zagranicy jest jeszcze ale już niedługo całkowicie POLSKIE ramy CRONE pojawią się  w naszej ofercie i to je będziemy chcieli promować. Będzie po polsku i solidnie :)

dzięki za uwagę co do koloru. W tych raczej nie będziemy zmieniać ale w CRONE będzie lepiej :)

pozdrawiam



#16 lubelaczek

lubelaczek
  • Użytkownik
  • 481 postów

Napisano 13 luty 2015 - 09:55


- jak Claris to tylko cena sie liczy
- claris - generalnie rama nie jest wazna

To już Twoje daleko idące wnioski. Ja kupiłem rower na osprzęcie 105, z karbonowym widelcem i potrójnie cieniowaną ramą i też zwracałem uwagę na cenę. Gdybym kupował rower full carbon na osprzęcie ultegra lub wyżej, to też brałbym pod uwagę cenę ;)
Po prostu wszystko (lub prawie wszystko) jest dobre, ale jest warte określone pieniądze. Co do tego potrójnego cieniowania, nie wiem czy opis wziąłeś z wikipedii, czy sam to napisałeś, ale to co napisałeś dotyczy każdej ramy potrójnie cieniowanej. Jak dla mnie lanie wody.
Moim skromnym zdaniem zaletą potrójnie cieniowanej ramy w stosunku do podwójnie jest po prostu waga (często kosztem wytrzymałości). Waga waszych rowerów nie będzie niska, ze względu na ciężki osprzęt i widelec.

każdy karbonowy lepiej trafia do klienta niż markowy ALU (moze jest lepszy moze nie)

Jak wyżej, daleko idące wnioski ;)
Prosimy o konkrety, dlaczego wasz widelec jest lepszy. Jak na razie to chwalisz się wytrzymałością i wagą... 700 gram :)

Generalnie, ową wagą chwalisz się często, a wagi całego roweru nie znamy :)

Acha, FORCE to nie taka firma "krzak" ;)

Miałem na myśli wasz sklep. W razie gwarancji, wolałbym oddać rower do sklepu, niż do producenta.

Jeśli tak Cię irytuje ten wątek to co mogę zrobić.. ;)

Chodzi o to, że nie widzę sensu takiego wątku. Jeśli uważasz inaczej, to nic mi do tego.
Dużo lania wody i marketingu, mało konkretów

Jak już kolega wyżej wspomniał, słabo, że nic o geometrii nie daliście. Nie każdemu triban musi się podobać. Mi bardziej podobają się np. Wiliery zarówno te "nowoczesne" alu/carbon jak i poczciwe stalowe klasyki (http://cdn.wilier.co...triestina_0.jpg). Też claris i z racji tego, że oko na nim zawieszę, być może byłbym w stanie zapłacić więcej niż za konkurencję :)

#17 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 13 luty 2015 - 12:20

 

 

Dużo lania wody i marketingu, mało konkretów

To właśnie nie miał być wątek pt. "Lanie wody o super rowerze" ;) 

Atak na dobre komponenty musi spotkać się jednak z jakąś obroną no bo co to za produkt, którego nie można obronić. Oczywiście widelec lepiej jak będzie wysokiej klady karbonem ale za tym idzie też cena.

105 będzie na karbonie ale Tiagre raczej zostawimy na ALU. 

Jeśli chodzi o konkrety to są w opisie rowerów.. jeśli ich nie ma to właśnie o to mi chodziło w tym wątku żeby je wytknąć palcem :)

 

 

 

To już Twoje daleko idące wnioski.

 Trochę tak ale niestety coś w tych wnioskach jest..

 

 

 

Co do tego potrójnego cieniowania, nie wiem czy opis wziąłeś z wikipedii, czy sam to napisałeś, ale to co napisałeś dotyczy każdej ramy potrójnie cieniowanej. Jak dla mnie lanie wody.
Moim skromnym zdaniem zaletą potrójnie cieniowanej ramy w stosunku do podwójnie jest po prostu waga (często kosztem wytrzymałości). Waga waszych rowerów nie będzie niska, ze względu na ciężki osprzęt i widelec.

Właśnie chyba lania wody oczekujesz :) Potrójnie cieniowane to potrójnie cieniowane. W ramach FORCE dużą zaletą jest zastosowanie przy rurze sterowej wzmocnienia, który to osłabienie poprzez cieniowanie dolnej rury niweluje. Cieniowane są tylko te rury które mogą być cieniowane. Punkty szczególnie narażone na uszkodzenie są dodatkowo wzmocnione (też można powiedzieć, że lanie wody ale jednak całkiem ciekawe ;) ). 

Waga rowerów jak na tą półkę cenową jest całkiem dobra i jest to od 9,1-10,2kg w zależności od konfiguracji.

 

 

 

Generalnie, ową wagą chwalisz się często, a wagi całego roweru nie znamy  :)

Na stronie znajdują się juz wagi poszczególnych rowerów :)

 

 

 

Jak już kolega wyżej wspomniał, słabo, że nic o geometrii nie daliście

Dodane :)

 

 

 

Wiliery zarówno te "nowoczesne" alu/carbon jak i poczciwe stalowe klasyki (http://cdn.wilier.co...triestina_0.jpg).

Fajnie zrobiony. Na szczęście nie mam zajawki na takie. Stalowe ORŁOWSKIEGO(ścigałem się kiedyś na takim) często biły na głowę aluminiówki produkowane w tamtych czasach (nawet pod względem wagi nie odbiegały) :)



#18 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 14 luty 2015 - 23:53

Ok...idziemy od góry, kilka przykładów:

 

 

Rower szosowy na grubej [...] ramie.

 

No i co z tego..?

 

 

Wyjątkowe parametry uzyskano dzięki zastosowaniu potrójnie cieniowanego aluminium - AL 7005.

 

Jakie parametry..?

 

 

Rower idealnie nadaje się do profesjonalnego ścigania na szosie.

 

Nie, nie nadaje się do PROFESJONALNEGO ścigania na szosie.

 

 

Cały osprzęt profesjonalny z wysokiej półki.

 

Nie profesjonalny i nie z wysokiej półki (Claris).

 

 

Shimano CLARIS daje olbrzymie możliwości jakościowe.

 

Bełkot.

 

 

Zastosowane komponenty FORCE to wybór idealnej marki dla osprzętu będącego idealną propozycą dla kolarzy amatorów jak i zawodników wyczynowo uprawiających ten sport.

 

Bełkot.

 

 

 

Bonusowo powtarzane po dwa razy zdania, wspominanie w dalszej części o jakimś nicku z allegro (po kiego tu nick z allegro, przecież to sklep..?)

 

 

Bełkot, pierniczenie, lanie wody, krasomówstwo, amatorszczyzna na zdjęciach, ceny z dupy...mam wymieniać..?

 

 

Ja wiem, ekscytacja, bo własny biznes, rowery sprzedają się jak ciepłe bułeczki, sukcesy Polaków w zawodowym peletonie, ale kurde. Tu jednak siedzą ludzie ogarnięci i próba przekonania nas, że pełne, klocowate 10,2 kg alu na Clarisie za 2,3k PLN ma jakąkolwiek rację bytu, kiedy Deca i choćby nawet Merlin sprzedają alu z karbonowym widłem na tym samym osprzęcie, a nawet czasem na Sorze w cenach ok. 2000, albo mniej, jednak mija się z celem.

 

 

Ja osobiście odradzam kupno ww. rowerów. Zamieszczenie tego typu oferty zadziałałoby na jakimś ogólnym forum na Interii, ale nie tu. Sorki.


  • Senninho i Robert74 lubią to

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#19 extremepl.rw

extremepl.rw
  • Użytkownik
  • 55 postów

Napisano 15 luty 2015 - 08:18

Widziałeś kiedyś jak producenci podają geo ram? Chyba nie. Po co rozmiar C i E? Wysokości, przekroku brak. Baza kół, stacki reache są chyba niepotrzebne, gdy zna się "przekątną" ramy. Przecież każdy "klyent" zna twierdzenie Pitagorasa i se to w głowie obliczy. Może więcej kolorów by się przydało. Ciekawsza główka. Jeśli chodzi o ramę. Co do sprzętu i ceny chyba powiedziano wszystko. Może wagę samej ramy podaj.

#20 Gosc_rowerowyninja_*

Gosc_rowerowyninja_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 11:00

Rama waży około 1,5kg. Niestety "producent" czyli zacna firma nie-krzak Force nie podaje, dla jakiego rozmiaru.

Przy tych chorych cenach ten wideł aluminiowy jest o tyle zabawny, że w detalu wideł karbonowy z alu sterówką jest u tego wspaniałego "producenta" droższy o około 100 PLN.



Dodaj odpowiedź