Ta. Z śladowymi ilościami
Na weekend jak będzie ładnie to wyskoczę na nich na szoskę.
też na nie poluję, ale w cyklomanii chwilowo brak rozmiaru 25 mm
Posted 11 February 2016 - 16:42
Ta. Z śladowymi ilościami
Na weekend jak będzie ładnie to wyskoczę na nich na szoskę.
też na nie poluję, ale w cyklomanii chwilowo brak rozmiaru 25 mm
Posted 11 February 2016 - 16:56
Rower bajka na tych kołach wygląda super. Mnie tylko rażą białe pancerze linek, czarne chyba fajnie by się teraz zgrały z obręczami.
Zazdroszczę
Posted 11 February 2016 - 17:16
dao: Ja mam teraz w teorii 23ki, a w praktyce są to 25ki
jaroMKV: zgadzam się. Pancerze na pewno będą czarne... najpierw tylko ramę pomaluję
Posted 11 February 2016 - 20:14
Jeśli 25 będą w praktyce 27, to się nie obrażę (;
Daj znać jak się sprawują.
Posted 02 May 2016 - 21:26
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
Posted 03 May 2016 - 11:39
Fajne malowanie i patent z owijką.
Pytanie do położenia tylnego zacisku, zawsze tak ustawiasz tj na godzinę 3cią? Pytam, bo przerabiam ten temat. Wylajtowane zaciski pasują mi na tylnych widelkach albo na godzinę 8 albo tak jak u Ciebie. Troche się obawiam jazdy w grupie z tak ustawionym zaciskiem...
Posted 03 May 2016 - 13:22
Podoba mi się malowanie, ładniejsze niż w poprzedniej opcji. W tym roku może następny jak się wykuruję to pewnie zagości u mnie jakiś cx.
Posted 14 October 2016 - 09:12
Mała aktualizacja przy okazji małej sesji.
Koła na szytkę oraz szytki poszły w zapomnienie. Sam się dziwię, ale jak ktoś chce w miarę lekkich kół, które dobrze niosą to niestety musi trochę wybulić, a w szczególności na szytki. Dobrze niosąca szytka to coś klasy A.Dugast, Challenge, FMB, itd. Te są cholernie drogie i niestety zbyt delikatne żeby katować je zwykłych treningach. Dlatego zdecydowałem się na zmianę kół na system bezdętkowy.
DT R460, DT350, Sapim Laser/Sapim D-light i do tego opony Specialized Trigger Pro 2bliss Ready 38mm zalane mlekiem Caffe Latex.
Jeździ się na tym rewelacyjnie. Trzymanie w zakrętach bajka, na szutrach rewelka, w terenie na podjazdach też jest super, a i po bruku przy odpowiednim ciśnieniu też jest całkiem całkiem choć na dugastach nadymanych do 2atm było nieco lepiej.
Posted 14 October 2016 - 13:13
Posted 14 October 2016 - 14:14
Tak malowałem ją ponownie u Rychtarskich.
Posted 15 October 2016 - 13:32
>> Malik, trochę Archeo, ale jaka to owijka na zdjęciach z postu 11 lutego 2016 - 12:37?
Posted 15 October 2016 - 16:09
>> Malik, trochę Archeo, ale jaka to owijka na zdjęciach z postu 11 lutego 2016 - 12:37?
Tak sobie. Bardzo cienka i bez wkładek żelowych byłoby średnio wygodnie. Po roku poszła w kibel.
Do spłaszczanych kierownic będzie w miarę ok, do takich old schoolowych cienkich rurek będzie słabym wyborem.
Posted 15 October 2016 - 21:31
Malik - a jak koła H Plus Son, a konkretnie trwałość anody na powierzchni hamującej?
Posted 16 October 2016 - 18:56
Malik - a jak koła H Plus Son, a konkretnie trwałość anody na powierzchni hamującej?
Trwałość? Jaka trwałość?
Na tych kołach zrobiłem może z 200-300km. Od miesiąca mają już nowego właściciela. Innemu kumplowi składałem identyczny set i on po ponad tysiącu km ma już kompletnie srebrne brzegi. Te obręcze żeby wyglądały cały czas ładnie musiały by być w ostrym kole bez żadnych hamulców szczękowych albo w kołach pod tarcze.
Następne koła na szosę złożę na.... a nie wiem czy w ogóle złożę... jakoś średnio mnie ciągnie na szosę. Wolę szutry, bruki, itd.
Posted 16 October 2016 - 19:32
Niestety, dla ładnego, ciemnego alu rancika pozostają drogie Mavici lub jeszcze droższy nowy wypust od DT. Albo tarcze, ale to już cały rower trzeba zmieniać.
Posted 16 October 2016 - 19:53
jeszcze Campa/Fulcrum
Posted 09 November 2016 - 12:49
Będę brać H+Son Archetype do ostrego koła, zobaczymy, ile rant z przodu wytrzyma, bo mam hamulec. Ale ogólnie kółka polecasz?