Gdzie dokładnie w Yorkshire mieszkasz..? Jak gdzieś w miarę niedaleko Sheffield to można się ugadać na jakąś ustawkę
Rychtarski "lola" & Kinesis Tripster Atr Ti
#81
Napisano 15 kwiecień 2016 - 02:27
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#82
Napisano 15 kwiecień 2016 - 11:05
Wombwell, przedmieścia Barnsley.
#83
Napisano 15 kwiecień 2016 - 11:45
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#84
Napisano 15 kwiecień 2016 - 22:26
Zdecydowanie! W niedzielę chcę jechać Sneak Rd + Mortimer Rd.
#85
Napisano 01 maj 2016 - 21:10
Wpadły nowe szytki do kół karbonowych - Challenge Strada, komplet za 48 funtów Pojawił się dylemat czy skalpować obręcze z naklejek...
Do zmiany pozostała jeszcze grupa napędowa
- Malik, Kresowiak, impa i 3 innych osób lubią to
#86
Napisano 09 sierpień 2016 - 23:30
Było Shimano 105 5800, jest Sram Force 22. Wymiana samodzielna, co jak na mnie jest olbrzymim sukcesem (;
Rower nieco stracił na wadze. Kolejnym punktem do zmiany są koła, wówczas waga zejdzie poniżej 8,5 kg.
- Malik, EverRestOnTheBike i impa lubią to
#87
Napisano 10 sierpień 2016 - 07:34
#88
Napisano 10 sierpień 2016 - 07:54
Zdziwię się jakby nie chodził....ja w szosie mam starego SRAM Apex a w przełaju 105 5800....już nie wspomnę o słabym, moim zdaniem, wykonaniu 105-tki (plastykowe nakładki na małe klamki, same klamki wyglądają słabo wg mnie) ale samo działanie...Wolę starego Apexa.
Ale tez jestem ciekaw, może nowy Force jest słaby .
#89
Napisano 10 sierpień 2016 - 08:06
Uwielbiałem Lolę w pierwszej odsłonie kolorystycznej.
W ogóle podziwiam Twoją łatwość w zmienianiu rowerów, mi to zawsze przychodzi z trudem.
#90
Napisano 10 sierpień 2016 - 14:49
I jak chodzi ten Force w porównaniu do 5800 ?
Jeszcze nie jeździłem, ale pewnie lepiej. Przed powyższym rowerem jeździłem na karbonie na force 10 rz. Ładnie to chodziło. Shimano na pewno jest 'delikatne', Sram chodzi jak karabin.
Uwielbiałem Lolę w pierwszej odsłonie kolorystycznej.
W ogóle podziwiam Twoją łatwość w zmienianiu rowerów, mi to zawsze przychodzi z trudem.
Lola jest rowerem, który posiadam najdłużej - juz 1,5 roku. Z przełajami mam ruch jak na dworcu.
#91
Napisano 24 wrzesień 2016 - 20:42
Od dawna myślałem o przełaju bądź gravelu na tytanie, miało być coś z nowego wypustu Planet X. Wpadła jednak świetna okazja i skończyło się na tytanowym Kinesisie Tripster ATR. Całość po rozebraniu, przesmarowaniu, wyregulowaniu i złożeniu z powrotem, chodzi jak marzenie. Zmiany będą jednak konieczne, zamiast 105tki wjedzie któryś Sram 1x11 na hydraulice.
- Malik, impa, stryjek i 1 inna osoba lubią to
#92
Napisano 09 październik 2016 - 14:07
#93
Napisano 09 październik 2016 - 18:09
Jaki klasyk?
#94
Napisano 09 październik 2016 - 21:43
Może miał na myśli sztyce a la zoom i siodełko od składaka
#95
Napisano 10 październik 2016 - 18:25
Kinesis jest w specyfikacji fabrycznej, zdjęcie zrobione 5 minut po zakupie. Jak to u mnie, będzie się zmieniało, ale siodło (WTB Freedom) zostanie, bo jest wygodne w terenie.
#96
Napisano 19 grudzień 2016 - 16:32
Do Kinesisa wpadły ostatnimi czasy nowe opony, błotniki i torby do bikepackingu. Do wymiany pozostał napęd, sztyca i kokpit - taki jest plan na 2017.
#97
Napisano 19 grudzień 2016 - 20:20
co to za stery?
#98
Napisano 19 grudzień 2016 - 21:34
Tarcze jakoś dziwnie wyglądają, jakby z poliwęglanu były ;-)
#99
Napisano 19 grudzień 2016 - 22:41
co to za stery?
Jakieś zwykłe zintegrowane FSA pod tapereda. Chyba, że pytasz o to na dole główki - w tytanach Kinesisa jest tam czarny pasek z oznaczeniem 'składu'.
Tarcze jakoś dziwnie wyglądają, jakby z poliwęglanu były ;-)
Pewnie dlatego tak średnio hamują!
#100
Napisano 19 grudzień 2016 - 23:35
Błotniki psują odbiór