Gdzie dokładnie w Yorkshire mieszkasz..? Jak gdzieś w miarę niedaleko Sheffield to można się ugadać na jakąś ustawkę

Rychtarski "lola" & Kinesis Tripster Atr Ti
#81
Posted 15 April 2016 - 02:27
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#82
Posted 15 April 2016 - 11:05
Wombwell, przedmieścia Barnsley.
#83
Posted 15 April 2016 - 11:45

Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#84
Posted 15 April 2016 - 22:26
Zdecydowanie! W niedzielę chcę jechać Sneak Rd + Mortimer Rd.
#86
Posted 09 August 2016 - 23:30
Było Shimano 105 5800, jest Sram Force 22. Wymiana samodzielna, co jak na mnie jest olbrzymim sukcesem (;
Rower nieco stracił na wadze. Kolejnym punktem do zmiany są koła, wówczas waga zejdzie poniżej 8,5 kg.
- Malik, EverRestOnTheBike and impa like this
#87
Posted 10 August 2016 - 07:34
#88
Posted 10 August 2016 - 07:54
Zdziwię się jakby nie chodził....ja w szosie mam starego SRAM Apex a w przełaju 105 5800....już nie wspomnę o słabym, moim zdaniem, wykonaniu 105-tki (plastykowe nakładki na małe klamki, same klamki wyglądają słabo wg mnie) ale samo działanie...Wolę starego Apexa.
Ale tez jestem ciekaw, może nowy Force jest słaby .
#89
Posted 10 August 2016 - 08:06
Uwielbiałem Lolę w pierwszej odsłonie kolorystycznej.
W ogóle podziwiam Twoją łatwość w zmienianiu rowerów, mi to zawsze przychodzi z trudem.
#90
Posted 10 August 2016 - 14:49
kaloo, on 10 Aug 2016 - 06:34, said:
I jak chodzi ten Force w porównaniu do 5800 ?
Jeszcze nie jeździłem, ale pewnie lepiej. Przed powyższym rowerem jeździłem na karbonie na force 10 rz. Ładnie to chodziło. Shimano na pewno jest 'delikatne', Sram chodzi jak karabin.
bassride, on 10 Aug 2016 - 07:06, said:
Uwielbiałem Lolę w pierwszej odsłonie kolorystycznej.
W ogóle podziwiam Twoją łatwość w zmienianiu rowerów, mi to zawsze przychodzi z trudem.
Lola jest rowerem, który posiadam najdłużej - juz 1,5 roku. Z przełajami mam ruch jak na dworcu.
#91
Posted 24 September 2016 - 20:42
Od dawna myślałem o przełaju bądź gravelu na tytanie, miało być coś z nowego wypustu Planet X. Wpadła jednak świetna okazja i skończyło się na tytanowym Kinesisie Tripster ATR. Całość po rozebraniu, przesmarowaniu, wyregulowaniu i złożeniu z powrotem, chodzi jak marzenie. Zmiany będą jednak konieczne, zamiast 105tki wjedzie któryś Sram 1x11 na hydraulice.
- Malik, impa, stryjek and 1 other like this
#92
Posted 09 October 2016 - 14:07
#93
Posted 09 October 2016 - 18:09
Jaki klasyk?
#94
Posted 09 October 2016 - 21:43
Może miał na myśli sztyce a la zoom i siodełko od składaka
#95
Posted 10 October 2016 - 18:25
Kinesis jest w specyfikacji fabrycznej, zdjęcie zrobione 5 minut po zakupie. Jak to u mnie, będzie się zmieniało, ale siodło (WTB Freedom) zostanie, bo jest wygodne w terenie.
#96
Posted 19 December 2016 - 16:32
Do Kinesisa wpadły ostatnimi czasy nowe opony, błotniki i torby do bikepackingu. Do wymiany pozostał napęd, sztyca i kokpit - taki jest plan na 2017.
#97
Posted 19 December 2016 - 20:20
co to za stery?
#98
Posted 19 December 2016 - 21:34
Tarcze jakoś dziwnie wyglądają, jakby z poliwęglanu były ;-)
#99
Posted 19 December 2016 - 22:41
Kresowiak, on 19 Dec 2016 - 19:20, said:
co to za stery?
Jakieś zwykłe zintegrowane FSA pod tapereda. Chyba, że pytasz o to na dole główki - w tytanach Kinesisa jest tam czarny pasek z oznaczeniem 'składu'.
4gotten, on 19 Dec 2016 - 20:34, said:
Tarcze jakoś dziwnie wyglądają, jakby z poliwęglanu były ;-)
Pewnie dlatego tak średnio hamują!
#100
Posted 19 December 2016 - 23:35
Błotniki psują odbiór