Ha ,to będzie mix osprzętu SHIMANO
- Hydrauliki na SLX
- korba RS 500
- kaseta 105
- przednia DX 70
- Tył na 105
- klamki ST-RS 685
i wisienka na torcie Reynolds Stratus Pro Disc
Napisano 01 październik 2015 - 10:52
Ha ,to będzie mix osprzętu SHIMANO
- Hydrauliki na SLX
- korba RS 500
- kaseta 105
- przednia DX 70
- Tył na 105
- klamki ST-RS 685
i wisienka na torcie Reynolds Stratus Pro Disc
ACCENT - CX ONE PRO
CANYON - CF SL 7.0 105 on site
Napisano 01 październik 2015 - 17:51
Napisano 02 październik 2015 - 07:32
Doskonale rozumiem Twój tok myślenia,
to ze akurat będą tarcze podyktowane jest chęcią spróbowania takich hamulców (nigdy takich nie miałem) oraz tym ze akurat mam dostępne klamkomanetki w super cenie
Pozdrawiam
ACCENT - CX ONE PRO
CANYON - CF SL 7.0 105 on site
Napisano 02 październik 2015 - 08:33
Dla mnie na chwilę obecną tarcze zabijają piękno jazdy na przełaju.
Co to niby ma znaczyć?
Napisano 02 październik 2015 - 08:47
Co to niby ma znaczyć?
Że zuczek222 jest dziwny. I to jest eufemizm na to co myślę o takich ludziach.
Napisano 02 październik 2015 - 14:04
Ach nie chcę zaczynać głupiej dyskusji na temat hamulcy , która i tak do niczego nie prowadzi. Każdy ma swoje preferencje i zboczenia, mi tarcze na ten moment nie są potrzebne, jak komuś pasują niech ich używa, pewnie przyjdzie kiedyś i czas na mnie. Teraz świadomie wybrałem mini V.
Napisano 03 październik 2015 - 15:05
Wpadły dziś opony Continental Cyclocross Race 35C Zwijane, i klocki z wymiwnnymi okładzinami Clarks ,brakuje tylko owijki.
Napisano 03 październik 2015 - 23:37
Ach nie chcę zaczynać głupiej dyskusji na temat hamulcy
Ja tylko krótko:
http://aztekium.pl/p...g=pl&kod=&rek=t
Napisano 04 październik 2015 - 14:28
Mimo braku owijki śmignąłem 10km w ramach testu czy wszystko pracuje jak należy, Tiagra 4700 pracuje zdecydowanie lepiej niż wcześniejsza Sora 3500. Gdzieś czytałem że w przełaju nie ma znaczenia, czy widelec jest karbo czy alu bo i tak w terenie tego nie czuć. Miałem aluminiowy mam karbonowy i mimo braku owijki tłumi nierówności dużo lepiej. Ale więcej będę mógł powiedzieć jak polecę kilkadziesiąt km w terenie.
Napisano 05 październik 2015 - 10:56
Hej
fajnie ze działasz, też zastanawiam się nad widelcem CARBO kurczę tylko boje się mojej wagi 95-98kg w konfrontacji z terenem.
pozdr.
ACCENT - CX ONE PRO
CANYON - CF SL 7.0 105 on site
Napisano 05 październik 2015 - 11:08
Napisano 05 październik 2015 - 12:30
(...)
Wychodzi cenowo ok 3,7 tyś.(bez Brooksa)
Hmm, tez się zastanawiałem nad budową na tej ramie ale...to już chyba wziąłbym to: http://sklep.sportpr...lack-2015/12919
Napisano 05 październik 2015 - 13:08
Napisano 05 październik 2015 - 14:01
Hmm, tez się zastanawiałem nad budową na tej ramie ale...to już chyba wziąłbym to: http://sklep.sportpr...lack-2015/12919
Fajne to FUJ
Ramy CX-a są naprawdę dobre (w swojej cenie).
Sporo ludzi się na nich ściga a za składaniem przemawia niezastąpiona frajda z budowy czegoś wyjątkowego czego nie ma nikt inny (może i na całym świecie)
ACCENT - CX ONE PRO
CANYON - CF SL 7.0 105 on site
Napisano 05 październik 2015 - 16:02
Napisano 05 październik 2015 - 16:21
Napisano 07 październik 2015 - 06:29
Napisano 07 październik 2015 - 06:58
Bez przesady, wydatek ok 20zł. Wiadomo na początku wszystko trzeba kupić ale później nie latasz z byle powodu do serwisu, więc narzędzia szybko się zwracają. A w przełaju po terenowych podbojach zawsze jest coś do czyszczenia, piach i woda dosłownie zjada osprzęt, więc jak się dba to się ma.
Napisano 07 październik 2015 - 08:35
Przyszła rama
lepiej się prezentuje niz na fotosach producenta. Koła założone + prowizorka z siodłem i kierowcą aby mieć pogląd sytuacji
Ech.... pogoda za oknem sprzyja a ja jeszcze muszę z tydzień poczekać
Pozdrawiam
ACCENT - CX ONE PRO
CANYON - CF SL 7.0 105 on site
Napisano 07 październik 2015 - 08:39
Jaki w końcu wziąłeś widelec?