Skocz do zawartości

Zdjęcie

[Cannondale] Cannondale Caad10

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Durden

Durden
  • Użytkownik
  • 135 postów

Napisano 14 maj 2015 - 20:50

Witam zastanawiam się nad kupnem roweru dodame, że jestem amatorem dopiero bede zaczynał, przeszukałem wiele tematów, widzialem sporo rowerów i myśle nad zakupem Cannondale CAAD10 105  jest on na ramie aluminiowej podobno najbardziej wytrzymalej, do karbonu nie jestem przekonany, chodzi o jego kruchość, czy jest sens pakowania 6500zł w ten rower czy moze znalazłbym coś innego ze sportową geometrią? 

#2 rock

rock
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • SkądSouthend on Sea

Napisano 14 maj 2015 - 21:45

Mam ten rower od 6 tygodni. Wcześniej jeździłem na aluminiowej Orbea Aqua na osprzęcie Sora byłem zadowolony . Ale może dlatego że nie jeździłem wcześniej na niczym innym w podobnej klasie. Gdy przesiadłem się na CAAD 10 padłem z wrażenie waży tyle samo co mojego Szefa Pinarello Fp Due. Jeździłem tym Pinarello geometrię ma inną ale na okrążenie dookoła Dzielnicy dało się zrobić. Kosztował dwa razy tyle co CAAD czułem wibracje deczko lżej niż na Orbea ale Caad był w tym lepszy. Do tego dochodzi jeszcze uginają się pod moimi 90kg niemiłosiernie płakał i wył pode mna bo okrążenie cały czas w blokach. Cóż kwestia gustu. Koła? Hmm na początku bałem się tych 16 i 20 szprychy. Nie oszczędzam ich skoki przez śpiących policjantów czasami mocne nierówności na drodze, staram się je scentrować. I nic jak zaklęte. 11 rządowa 105 precyzyjna i w miarę cicha. Sądzę że popełniłem błąd przy zakupie a to.dlatego że nie kupiłem na Ultegrze :-(

#3 Durden

Durden
  • Użytkownik
  • 135 postów

Napisano 14 maj 2015 - 21:50