Łańcuchy - Dyskusja Ogólna (Wybór, Wymiana, Modele, Itp.)
#323
Posted 17 April 2009 - 20:06
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#324 Gosc_Anonymous_*
Posted 17 April 2009 - 20:25
Zapinki pamiętam ze swojego singielspeeda jak to się teraz nazywa, ale i wtedy nie obywało się bez młotka i kawałka gwoździa jak sobie chciałem odpowiednio skrócić łańcuch.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich ślimaków ;-)
#325
Posted 17 April 2009 - 20:35
Czasem tu wesoło jest.( bez obrazy oczywiscie )
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#331
Posted 29 April 2009 - 05:36
no i ku .... zmieniłem łańcuch na nowy Veloce C10 i spinka KNC (campagnolo C10 only 5.9mm) nie nadaje sie do tego łańcucha ... sprawdzalem suwmiarką szer łańcucha - 6mm
Co jest ? Sa dwa rodzaje łańcuchów Campy 10s ? 5.9mm i 6.0mm ?!
Emer.. olej spinkę i skuj go.
Spinka jest tylko niepotrzebnym ogniwem w łańcuchu... na dodatek najsłabszym.
Szosa to nie góral gdzie co tydzień trzeba dobrze czyścić łańcuch.
#333
Posted 29 April 2009 - 10:39
NIE pamietam kiedy rozpinałem łańcuch do mycia ................w ogóle NIE MAM TAKIEJ POTRZEBY..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A ŁAŃCUCH CZYSTY BEZ SYFÓW.....
JAREK. :-P
#334
Posted 29 April 2009 - 10:44
#335
Posted 29 April 2009 - 11:17
olej rolhof ... jeden z droższych i najlepszych ... ;-)
np:
http://www.allegro.p...hloff_50ml.html
Też go używam i jeszcze nigdy nie miałem potrzeby zdjęcia łańcucha w celu "dokładnego" umycia ;-)
Co do pinów to też mam ten problem. Jak na razie zakładam nowe łańcuchy więc jeszcze jest ok, ale jak będę wracał do tych używanych no to robi się nieciekawie.
Zmolestuję wertykala może będą mieli te piny.
#336
Posted 29 April 2009 - 11:34
A co do mycia - nie mówie że mam zabłocony, jakis brud, ale wystarczy po kropelce na ogniwko, przejedziesz 100km i juz nie jest czyściutki, ten bezbarwny transparentny film oleju na łańcuchu robi sie czarny ... zęby na zębatkach czarne ... nieładnie to wygląda ...
#337
Posted 29 April 2009 - 12:01
wydaje się, że nie ma tu złotego środka. ostatnio doszedłem do wniosku, że wolę "brudniejszy", ale lepiej nasmarowany napęd.
#339
Posted 29 April 2009 - 12:58
Nie mają, ale mogą sprowadzić ;-)ależ maaają .... zdaje sie ze coś 45zł :mrgreen:
Cena hurtowa jednej "spinki" 47 zł.
:shock: :mrgreen:
Eeeeeeeeeehheheheehheheeee.. bez komentarza ;-)
Emer, wniosek jeden... za dużo dajesz tego oleju ;-)
Ja smaruje mniej więcej raz w tygodniu (powiedzmy jest to ok 300-400 km) i po każdym treningu czyszczę łańcuch z tego brudnego nalotu suchą szmatą.
#340
Posted 29 April 2009 - 12:58