Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie Kupić Opony?


4760 odpowiedzi w tym temacie

#2981 Arek74

Arek74
  • Użytkownik
  • 138 postów
  • SkądDuszniki Zdrój

Napisano 04 maj 2015 - 12:38

Nie miałem tyle szczęścia. Po dodaniu do koszyka zniknęły z niego w trakcie skłądania zamówienia. Ponoć maja jeszcze być dostępne. Jeśli nie to pójdę w kierunku innych alternatyw.

 

Teraz są Rubino Pro Tech 700x25c w dobrej cenie za parę :)

 

http://www.decathlon...id_8314710.html



#2982 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1037 postów
  • SkądStargard

Napisano 04 maj 2015 - 13:18

Też już niedostępne. Wysłałem maila do obsługi klienta czy "rzucą" jeszcze do sprzedaży Endurace.



#2983 Arek74

Arek74
  • Użytkownik
  • 138 postów
  • SkądDuszniki Zdrój

Napisano 04 maj 2015 - 14:02

A to mi się udało :) Rano jeszcze były w cenie 160zł za komplet.



#2984 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Napisano 04 maj 2015 - 18:53

Wkrótce być może znowu pojawią się hutchinsony atom comp w dwupaku po 150 zł :) 



#2985 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1037 postów
  • SkądStargard

Napisano 04 maj 2015 - 19:50

A to mi się udało :) Rano jeszcze były w cenie 160zł za komplet.

Napisz jak się sprawują jak juz trochę pojeździsz. Chodzi mi głównie o żywotność bieżnika i odporność na przebicia. Nie muszę się spieszyć z zakupem, bo moje obecne gumy jeszcze trochę wytrzymają i być może skuszę się na te Vittorie.



#2986 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1112 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 05 maj 2015 - 07:33

Pytanie do użytkowników Misków PRO4 Endurance 25x700.

Czy mi się wydaje, czy na ostrzejszym zakręcie boczna mieszanka, ta miększa, potrafi szeroko ponieść? Opony pompowane na 7 BAR. Dziewięćdziesięciostopniowy, typowy miejski zakręt, pokonywany przeze mnie już sporą liczbę razy. Przyzwyczajenie z ostatniego roku do Schwalbe Lugano 23x700. 

Na Schwalbe jak gdyby nic, a na Miśkach poczułem płynięcie i wyniosło mnie na tyle, że musiałem z lekkim przestrachem przyhamować aby nie wjechać w krawężnik. Inna charakterystyka czy może jednak te boki też muszą się dotrzeć? Jak wspomniałem, Lugano ani jeszcze wcześniejsze Vittoria Zafiro (23) nie zafundowały mi nigdy takich wrażeń, nawet świeżo po założeniu.


Trzepak 

"MAMIL"


#2987 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 05 maj 2015 - 08:15

Schwalbe Blizzard 25c zwijane, ktos zna? Szybko lapia kapcie?



#2988 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1389 postów
  • SkądRumia

Napisano 05 maj 2015 - 14:52

Pytanie do użytkowników Misków PRO4 Endurance 25x700.

Inna charakterystyka czy może jednak te boki też muszą się dotrzeć?

Docieraj, docieraj. Dopiero po jakimś dystansie można coś sensownego powiedzieć o przyczepności.



#2989 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Napisano 05 maj 2015 - 19:03

Kekacz, parę stron wcześniej pisałem o tym aby uważać na zakrętach przy tych oponach ;)
Nic się nie dotrze, te opony nie nadają się do agresywnej jazdy. Wchodząc w zakret, robię to bardzo szeroko i zwalniam do 15-20 na godzinę bo już dwie gleby miałem
  • Kekacz lubi to

#2990 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1112 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 06 maj 2015 - 05:35

No to ból. Zamienił stryjek siekierkę na kijek. Dzięki za przypomnienie tych informacji.


  • wiktor24 lubi to

Trzepak 

"MAMIL"


#2991 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 06 maj 2015 - 07:11

Sprobuj leciutko zmniejszyc cisnienie... ludzie w opiniach o tych opiniach mowili ze grip jest przyzwoity...



#2992 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1384 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 06 maj 2015 - 08:06

hutchinson atom comp na decathlon.pl w zestawie idzie zamówić za 119 zł z wysyłką. Jakiś błąd na stronie chyba. Zamówiłem, zapłaciłem zobaczymy czy wyślą.

Wysłano z mojej Xperia Z1 przy użyciu taptalka



#2993 Maitre

Maitre
  • Użytkownik
  • 483 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 06 maj 2015 - 08:11

Każda nowa opona jest śliska. Dobrze jest przejechać przynajmniej kilkadziesiąt kilometrów przed ostrą jazdą.



#2994 Prz

Prz
  • Użytkownik
  • 233 postów

Napisano 06 maj 2015 - 08:42

Wróciły też na stronie Pro4 25C w tej cenie co poprzednio.

#2995 4gotten

4gotten
  • Użytkownik
  • 1037 postów
  • SkądStargard

Napisano 06 maj 2015 - 08:55

Szkoda, że dopiero teraz. W międzyczasie środki przeznaczyłem na zakup Garmina, tak więc na razie będę jeszcze zajeżdżał moje Conti GP 4S. Powinny wytrzymać jeszcze kilka tkm.



#2996 bynon

bynon
  • Użytkownik
  • 68 postów
  • SkądKraków, Bielsko-B.

Napisano 09 maj 2015 - 16:32

Czy miał ktoś styczność z oponami Specialized Roubaix ? 



#2997 X-RAY

X-RAY
  • Użytkownik
  • 685 postów
  • SkądWarszawa / Jelenia Góra

Napisano 10 maj 2015 - 11:49

Próbuję trafić te Conti GP4000S nie niebieskim paskiem ale wszędzie jak na lekarstwo, zamówiłem wprawdzie w BS ale zaraz przyszła informacja że nie mają tego modelu na stanie, mimo że na stronie towar nadal wisi jako dostępny. Swoją drogą więc słabo to świadczy o sprzedawcy skoro mimo braku towaru nie zaktualizował oferty :-(


Bianchi Oltre XR3 Disc

Accent Freak 

Bulls Copperhead 3


#2998 Gosc_mkamelg_*

Gosc_mkamelg_*
  • Gość

Napisano 12 maj 2015 - 01:14

Vittorie pompuję do 10 atmosfer.

 

81-85 kg.

 

http://www.wiggle.co...e/#tabSizeChart

 



#2999 TOMEK PIONKI

TOMEK PIONKI
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 12 maj 2015 - 10:29

W maju 2014r zakupiłem w decathlonie dwupak atomów, po ok miesiącu i przejechaniu ok 500km zaobserwowałem odklejanie boków bieżnika .Reklamacja w decacie bezproblemowa dodam że ważę ok100kg i opony pompowałem na 8.5-9atm.



#3000 h/k

h/k
  • Użytkownik
  • 1389 postów
  • SkądRumia

Napisano 12 maj 2015 - 10:36

10 barów? Powodzenia. Jak jest bardzo duże ciśnienie to nie znaczy, że spoko... a sprawdzałeś Robert74 do ilu dopuszcza producent?

W sumie to co niektóre osoby na tym forum wpłynęły na mój pogląd, ze ciśnienie nie musi być strasznie duże. Obecnie mam tyle, że opona lekko się ugina, długo się z rana zastanawiałem czy pompować mocniej - jak miałem parę tygodni temu (ok 8,5 bara), ale odpuściłem. Obecnie mam okolice 7-7,5, szosą praktycznie wcale nie jeżdżę po krawężnikach, a na drodze jak będzie snake to będzie - i tak dwa razy na 8 barach miałem, więc duże ciśnienie nie ratuje jak trafimy na jakiś głaz czy krater.

Myślę, że na ile pozwoli mi czas to taką taktykę przyjmę - komunikacyjne poruszanie się w różnych warunkach (jak obecnie) to mniejsze ciśnienie, trening na suchym asfalcie z mocniejszym pompowaniem (orientacyjnie do tych 8,5 bara), ale jak kiepskie warunki (mokro, niepewna pogoda) to z powrotem na te 7-7,5. Tylko tutaj znów na tym suchym opony po prostu się będą szybciej zużywać... im większa szerokość bieżnika ma styk z asfaltem, to tym bardziej żywotna opona pod względem zużycia przez tarcie o asfalt.





Dodaj odpowiedź