Jump to content


Photo

Jakie Kupić Opony?


4760 replies to this topic

#3401 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 26 August 2016 - 06:38

Faktycznie wynalazek, na planet x sa Vittorie Corsy G + za ok 170zl.

#3402 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Posted 27 August 2016 - 19:41

Faktycznie wynalazek, na planet x sa Vittorie Corsy G + za ok 170zl.

A one są lepsze od open corsa evo cx? Bo też w tej cenie można dostać a oplot widzę 320 tpi 



#3403 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 27 August 2016 - 21:06

Czy lepsze to nie wiem, to jest nowa seria gum Vittorii.

#3404 stomek

stomek
  • Użytkownik
  • 506 posts

Posted 29 August 2016 - 17:53

Miał ktoś do czynienia z Vittoria Diamante Pro ? Oplot 220 TPI, waga 170 gr. Można nabijać do 11 bar. http://allegro.pl/li...s0-spo-1-4-0812Na oficjalnej stronie jest tylko Diamante Pro Pista a o tej nic nie ma.



#3405 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 29 August 2016 - 18:15

Gdzie ty chcesz na tej oponie jezdzic, na torze?

#3406 stomek

stomek
  • Użytkownik
  • 506 posts

Posted 29 August 2016 - 19:02

Ta z linku jest przeznaczona na tor?



#3407 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1,367 posts
  • SkądBurzyn

Posted 29 August 2016 - 19:03

Miał ktoś do czynienia z Vittoria Diamante Pro ? Oplot 220 TPI, waga 170 gr. Można nabijać do 11 bar. http://allegro.pl/li...s0-spo-1-4-0812Na oficjalnej stronie jest tylko Diamante Pro Pista a o tej nic nie ma.

Sprawdź lepiej, czy obręcz tyle bar wytrzyma ;)


www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#3408 stomek

stomek
  • Użytkownik
  • 506 posts

Posted 29 August 2016 - 19:05

Doczytałem, że przeznaczona na gładkie nawierzchnie a nie tylko na tor. Mozna zawsze mniej nabić;-) Opini nie ma najlepszych a szkoda.



#3409 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 29 August 2016 - 19:48

170g bez zadnej wkladki antyprzebiciowej, powodzenia ;)
  • astronom likes this

#3410 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1,367 posts
  • SkądBurzyn

Posted 30 August 2016 - 22:45

Nie wiem czy to pisałem ale kolejny raz potwierdza się u mnie, że 23C to najlepszy wybór: wywaliłem przetartą 24C (Conti Force) z tyłu (ledwo 2mce i około 3tyś km wytrzymała). Na jej miejsce wsadziłem Conti Poly XBraker (przejechała na przodzie jakieś 8-9tyś km, guma praktycznie ta sama, w obu podobne TPI i Black Chili). Wymiar - 23C. Rower od razu przestał mulić, innymi słowy OŻYŁ ;) Przód ciągle 22C (Conti Attack).


www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#3411 shmoo

shmoo
  • Użytkownik
  • 1,730 posts
  • SkądBrzeg, Wrocław, Bytom

Posted 31 August 2016 - 10:14

Vredestein fortezza ,czy ktoś z was używał tych opon ?
Będę wdzięczny za opinie o nich .
Pozdrawiam.

 

Ja używam.

Vredestein  FORTEZZA SENSO All Weather SuperLite 23x700
Vredestein  FORTEZZA SENSO All Weather 23x700

 

Trzeba uważać tylko od kogo się kupuje bo ja trafiłem raz na allego jakieś zleżałe i w SL szybko popękały boczne ścianki. Ostatnia para jak na razie na 15k złapała tylko jedną gumę na robotach drogowych gdzie był ostry żwir.

 

Co do opinii to nie mam im nic do zarzucenia poza ceną. Za taką cene można mieć wypasione vittorie czy inne włoskie oponki.

 

Wiem kto może mieć świeżutkie, bo ostatnio dla mnie brali od dystrubutora który właśnie miał dostawę.

Mają też dobre ceny.


logo1pp-64x64.pngmedium.jpgbadge_new.png


#3412 Gosc_grzesiek32_*

Gosc_grzesiek32_*
  • Gość

Posted 31 August 2016 - 13:05

1mm sprawił że rower ożył ? :P no jak dla mnie nie ma różnicy.Robiłem dziś płaskie tempo na oponach 25 i wyszło mniej więcej tyle samo co na 23 a właściwie to 22 bo tyle było realnej szerokości.Niby to 22 mm bardziej zrywne,lepiej przyspiesza ale 25mm szybciej przelatuje po tych wszystkich przeszkadzajkach jak wszelkie dziury , nierówności,jest także nieco większy profil koła
Suma sumarum na jednych i drugich wyszło po ok 38 km/h .Taka sama trasa pion i warunki

#3413 klu88

klu88
  • Użytkownik
  • 133 posts

Posted 22 September 2016 - 08:09

Szukam opon do treningowej szosy. Mają być jak najtańsze i o realnej szerokości około 27mm. Kupiłem ostatnio jakieś Kendy 28mm za 30 zł, a po założeniu okazuje się że realnie mają 23,1mm... Trochę farsa. Polecicie coś co realnie ma około 27?



#3414 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,634 posts
  • SkądSzczecin

Posted 22 September 2016 - 10:11

Realna szerokość opony zależy od tego, na jakiej obręczy zostanie załozona ;) Natomiast zwykle Micheliny wypadają bardzo szeroko, więc jest duża szansa, że Michelin w rozmiarze 25-622 będzie miał mniej więcej tyle. Ewentualnie 28 mm od Conti albo Schwalbe - one zwykle trzymają wymiar, ale u Ciebie najprawdopodobniej wyjdzie coś ok. 27 mm, bo wygląda na to, że masz wąską obręcz, która ma tendencję do "zwężania" opon.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#3415 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1,367 posts
  • SkądBurzyn

Posted 22 September 2016 - 12:05

1mm sprawił że rower ożył ? :P no jak dla mnie nie ma różnicy.Robiłem dziś płaskie tempo na oponach 25 i wyszło mniej więcej tyle samo co na 23 a właściwie to 22 bo tyle było realnej szerokości.Niby to 22 mm bardziej zrywne,lepiej przyspiesza ale 25mm szybciej przelatuje po tych wszystkich przeszkadzajkach jak wszelkie dziury , nierówności,jest także nieco większy profil koła
Suma sumarum na jednych i drugich wyszło po ok 38 km/h .Taka sama trasa pion i warunki

Sam jedzie ;) Fakt że szersze lepiej przelatuje po chropowatym asfalcie. Ale też robi czołg z szosówki :P Jeśli ktoś ma bdb asfalty to 25 mm jest zbędna.


www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#3416 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 3,220 posts
  • SkądPoznań

Posted 22 September 2016 - 12:32

Jak byłem w Zakopcu i jeździłem po tych ich strukturalnych asfaltach to pomyślałem sobie: o tutaj 25mm ma rację bytu. Ale co ja bym robił na 25 u mnie w Wielkopolsce.


7602ede9d85aa0ebmed.png
 
Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

logo_phpBB.gif

 
 


#3417 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 22 September 2016 - 12:39

Ja bym sie zastanowil nad zmana opon w takim wypadku, bo jak przejscie z 23mm na 25mm robi z niej czolg, to sama 23 tez musi byc z tych ciezko opancerzonych.



#3418 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1,367 posts
  • SkądBurzyn

Posted 22 September 2016 - 13:06

Jak byłem w Zakopcu i jeździłem po tych ich strukturalnych asfaltach to pomyślałem sobie: o tutaj 25mm ma rację bytu. Ale co ja bym robił na 25 u mnie w Wielkopolsce.

Racja, na Podhale bez 25 mm to lepiej na dłuższą metę nie jechać. 

 

@1415chris - w obu przypadkach Conti: z  24 mm Force na 23 mm PolyXBraker ;) Waga bliska 205-210 g.

 

Na następny sezon jednak założę 25 mm na oba koła, Conti Gator Hardshell albo półkilowe Schwalbe Marathon plus. W planie kilka tras po kiepskich i b. kiepskich asfaltach ;)


www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#3419 blazej

blazej
  • Użytkownik
  • 291 posts

Posted 22 September 2016 - 14:20

Mam na ksyriumach Conti GP4000 25c i na obręczy zmierzone 27mm.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka



#3420 klu88

klu88
  • Użytkownik
  • 133 posts

Posted 22 September 2016 - 14:20

Realna szerokość opony zależy od tego, na jakiej obręczy zostanie załozona ;) Natomiast zwykle Micheliny wypadają bardzo szeroko, więc jest duża szansa, że Michelin w rozmiarze 25-622 będzie miał mniej więcej tyle. Ewentualnie 28 mm od Conti albo Schwalbe - one zwykle trzymają wymiar, ale u Ciebie najprawdopodobniej wyjdzie coś ok. 27 mm, bo wygląda na to, że masz wąską obręcz, która ma tendencję do "zwężania" opon.

 

 

Dzięki :). Mam dość wąską obręcz, więc spodziewałem się, że raczej nieco zwęzi oponę, no ale nie że aż tyle, że z 28mm zrobi 23mm. Pewnie na co bym nie założył to ta guma więcej niż 24-25mm nie będzie miała, więc nie wiem kto wymyślił, by ją 'podpisać' jako 28 ;)





Reply to this topic