Jakie Kupić Opony?
#3401
Posted 26 August 2016 - 06:38
#3403
Posted 27 August 2016 - 21:06
#3404
Posted 29 August 2016 - 17:53
Miał ktoś do czynienia z Vittoria Diamante Pro ? Oplot 220 TPI, waga 170 gr. Można nabijać do 11 bar. http://allegro.pl/li...s0-spo-1-4-0812Na oficjalnej stronie jest tylko Diamante Pro Pista a o tej nic nie ma.
#3405
Posted 29 August 2016 - 18:15
#3407
Posted 29 August 2016 - 19:03
Miał ktoś do czynienia z Vittoria Diamante Pro ? Oplot 220 TPI, waga 170 gr. Można nabijać do 11 bar. http://allegro.pl/li...s0-spo-1-4-0812Na oficjalnej stronie jest tylko Diamante Pro Pista a o tej nic nie ma.
Sprawdź lepiej, czy obręcz tyle bar wytrzyma
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#3409
Posted 29 August 2016 - 19:48
- astronom likes this
#3410
Posted 30 August 2016 - 22:45
Nie wiem czy to pisałem ale kolejny raz potwierdza się u mnie, że 23C to najlepszy wybór: wywaliłem przetartą 24C (Conti Force) z tyłu (ledwo 2mce i około 3tyś km wytrzymała). Na jej miejsce wsadziłem Conti Poly XBraker (przejechała na przodzie jakieś 8-9tyś km, guma praktycznie ta sama, w obu podobne TPI i Black Chili). Wymiar - 23C. Rower od razu przestał mulić, innymi słowy OŻYŁ Przód ciągle 22C (Conti Attack).
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#3411
Posted 31 August 2016 - 10:14
Vredestein fortezza ,czy ktoś z was używał tych opon ?
Będę wdzięczny za opinie o nich .
Pozdrawiam.
Ja używam.
Vredestein FORTEZZA SENSO All Weather SuperLite 23x700
Vredestein FORTEZZA SENSO All Weather 23x700
Trzeba uważać tylko od kogo się kupuje bo ja trafiłem raz na allego jakieś zleżałe i w SL szybko popękały boczne ścianki. Ostatnia para jak na razie na 15k złapała tylko jedną gumę na robotach drogowych gdzie był ostry żwir.
Co do opinii to nie mam im nic do zarzucenia poza ceną. Za taką cene można mieć wypasione vittorie czy inne włoskie oponki.
Wiem kto może mieć świeżutkie, bo ostatnio dla mnie brali od dystrubutora który właśnie miał dostawę.
Mają też dobre ceny.
#3412 Gosc_grzesiek32_*
Posted 31 August 2016 - 13:05
Suma sumarum na jednych i drugich wyszło po ok 38 km/h .Taka sama trasa pion i warunki
#3414
Posted 22 September 2016 - 10:11
Realna szerokość opony zależy od tego, na jakiej obręczy zostanie załozona Natomiast zwykle Micheliny wypadają bardzo szeroko, więc jest duża szansa, że Michelin w rozmiarze 25-622 będzie miał mniej więcej tyle. Ewentualnie 28 mm od Conti albo Schwalbe - one zwykle trzymają wymiar, ale u Ciebie najprawdopodobniej wyjdzie coś ok. 27 mm, bo wygląda na to, że masz wąską obręcz, która ma tendencję do "zwężania" opon.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#3415
Posted 22 September 2016 - 12:05
1mm sprawił że rower ożył ? no jak dla mnie nie ma różnicy.Robiłem dziś płaskie tempo na oponach 25 i wyszło mniej więcej tyle samo co na 23 a właściwie to 22 bo tyle było realnej szerokości.Niby to 22 mm bardziej zrywne,lepiej przyspiesza ale 25mm szybciej przelatuje po tych wszystkich przeszkadzajkach jak wszelkie dziury , nierówności,jest także nieco większy profil koła
Suma sumarum na jednych i drugich wyszło po ok 38 km/h .Taka sama trasa pion i warunki
Sam jedzie Fakt że szersze lepiej przelatuje po chropowatym asfalcie. Ale też robi czołg z szosówki Jeśli ktoś ma bdb asfalty to 25 mm jest zbędna.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#3417
Posted 22 September 2016 - 12:39
Ja bym sie zastanowil nad zmana opon w takim wypadku, bo jak przejscie z 23mm na 25mm robi z niej czolg, to sama 23 tez musi byc z tych ciezko opancerzonych.
#3418
Posted 22 September 2016 - 13:06
Jak byłem w Zakopcu i jeździłem po tych ich strukturalnych asfaltach to pomyślałem sobie: o tutaj 25mm ma rację bytu. Ale co ja bym robił na 25 u mnie w Wielkopolsce.
Racja, na Podhale bez 25 mm to lepiej na dłuższą metę nie jechać.
@1415chris - w obu przypadkach Conti: z 24 mm Force na 23 mm PolyXBraker Waga bliska 205-210 g.
Na następny sezon jednak założę 25 mm na oba koła, Conti Gator Hardshell albo półkilowe Schwalbe Marathon plus. W planie kilka tras po kiepskich i b. kiepskich asfaltach
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#3420
Posted 22 September 2016 - 14:20
Realna szerokość opony zależy od tego, na jakiej obręczy zostanie załozona Natomiast zwykle Micheliny wypadają bardzo szeroko, więc jest duża szansa, że Michelin w rozmiarze 25-622 będzie miał mniej więcej tyle. Ewentualnie 28 mm od Conti albo Schwalbe - one zwykle trzymają wymiar, ale u Ciebie najprawdopodobniej wyjdzie coś ok. 27 mm, bo wygląda na to, że masz wąską obręcz, która ma tendencję do "zwężania" opon.
Dzięki . Mam dość wąską obręcz, więc spodziewałem się, że raczej nieco zwęzi oponę, no ale nie że aż tyle, że z 28mm zrobi 23mm. Pewnie na co bym nie założył to ta guma więcej niż 24-25mm nie będzie miała, więc nie wiem kto wymyślił, by ją 'podpisać' jako 28