Dzięki przypuszcam że Twoje odczucia miedzy ES3 a GP 4000 mogą być prawidlowe przy prękościach w których jeździsz .
W tym sezonie może być znowu mało startów w maratoanch MTB i zawodach XC więc planuję trochę wiecej dynamicznej jazdy na szosie i szukam opon które dały by odczuwalne korzyści przy prędkościach 40 km/h+ i przy okazji miały sensowną wyrzymałość na przebicia
Wpadły mi w oko takie opony może ktoś jeździ i się wypowie na temat tego modelu ?
Opona TUFO Comtura Aero
To ja zaryzykuję, że te odczucia to będziesz miał, pod warunkiem, że przeskoczysz z drutowanej kendy za 17 zł.
Co to znaczy odczuwalne korzyści? Że przy 45 km/h będziesz mógł na jednych kręcić o 1,15 wata słabiej? Czy te różnice da się w ogóle odczuć przy setce czynników? Założysz nowe opony, zrobisz standardową rundę, ale wiatr będzie minimalnie sprzyjał i sukces opon gotowy. W odwrotnej sytuacji - beznadziejne opony, strasznie oporne toczenie.