Jakie Kupić Opony?
#443
Posted 08 September 2008 - 15:51
Czy to normalne, aby opony miały po dwie identyczne dziury, ale tylko w zewnętrznym biezniku i nie "dotykające" warstwy przeciwprzebiciowej ?
Coś mi te pikczery nie wyszły, ale chyba widać co trzeba ...
#445
Posted 08 September 2008 - 16:47
Są one identyczne na obu oponach i w identycznych miejscach ... Nie wygladają jako coś wyrwanego czy jakoś uszkodzone, ale jakby ładnie wytopione i ... oryginalne :-)
Najlepiej gdyby ktos, kto ma Conti 4000S (lub 4000) , powiedział czy tez takie "coś" ma ...
#446
Posted 08 September 2008 - 16:57
Mrugosz mi kurde i nie wiem czy zartujesz czy ... nie ;-)
Są one identyczne na obu oponach i w identycznych miejscach ... Nie wygladają jako coś wyrwanego czy jakoś uszkodzone, ale jakby ładnie wytopione i ... oryginalne :-)
Najlepiej gdyby ktos, kto ma Conti 4000S (lub 4000) , powiedział czy tez takie "coś" ma ...
Posiadam Conti4000S i w moich tez sa takie "dziurki" :-/
#448
Posted 08 September 2008 - 18:18
Kolorowe mają niższe tpi, gorzej niosą i więcej ważą.
Dziwnie to trochę zrobili, ale jedyne detonatory o tpi 60 to tylko i wyłącznie czarna wersja.
60tpi, 215g, 69zl (detal).
Jak to skoro tu jest wyraźne napisane że mają kolorowe i czarne po 27tpi :?:
Czarna http://www.rowerymer...=4&gr=70&id=475
Kolorowa (czerwona) http://www.rowerymer...=4&gr=70&id=472
Czarne są nieco lżejsze :?:
#457 Gosc_tozik_*
Posted 08 September 2008 - 20:51
#458
Posted 08 September 2008 - 22:23
Widzę już jednak dużo nacięć, zadr na powierzchni, więc kupiłem nowe, inne ...
Z przodu moja Vittoria Evo CX przejechała 6500km, a druga z tyłu ok 3500km. Czy to duzo czy mało ?- Myśle ze to i tak nieźle jak na moje nie oszczędzanie i czasem brutalne traktowanie ... ;-)
Złapałem 4x kapcie w sumie:
- 1x to wada na 100% dętki
- 2x to wada na 90% detki
- 1x okruch szkła jednak przebił warstwe przeciwprzebiciową
Myśle, że jak na moją wagę, pompowanie 9.5 - 10 bar, nieoszczędzanie, a wręcz brutalne traktowanie (np na maratonach) opony Vittoria Evo CX sprawdziły się/
Dobrze niosą, na zakrętach pewne zachowanie, a na mokrej nawierzchni też dawały poczucie pewności - może jedynie więcej tych kilometrów mogłyby zrobić ...
Aha - tylko Vittoria podaje że mozna do nich ładować do 10bar , do Michelinów chyba max 9, a do Conti 4000 tylko 8.5 bar - przy mojej wadze to duzy plus dla Vittorii ...
#459
Posted 09 September 2008 - 13:02
Przeczytałem kilkanaście ostatnich stron tematu (pierwsze są już na pewno nieaktualne) i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Mianowicie, szukam opon, które mają dobrą przyczepność na mokrym asfalcie, w deszczu. Wiadomo, rozpoczyna się sezon dosyć deszczowy, a nie powinno przeszkodzić to w przejażdżkach
Dotychczas znalazłem takie coś: Vittoria Open Pave Evo CG. Opona wg. tej strony: http://bethelcycle.c....cfm?PageID=227 powinna się sprawdzić.
Przyznam, że trochę się nie orientuję w temacie i na razie nie widzę różnic między większością opon. Teraz mam Hutchinson Equinox Wire, takie dostałem z rowerem, ale mam wrażenie, że nie trzymają najlepiej drogi. Cena oczywiście w granicach rozsądku, jestem w stanie zapłacić tyle ile sprzęt będzie wart. Zależy mi też na spójności kolorystycznej, ale ta kwestia wzgl. bezpieczeństwa odchodzi na drugi plan.
Na razie typuję coś w stylu:
http://www.wiggle.co...yre/5360035176/
http://www.wiggle.co...ack/5360035076/
http://www.wiggle.co...Set/5360028017/
Pozdrawiam
#460
Posted 11 September 2008 - 13:45
Kolorowe mają niższe tpi, gorzej niosą i więcej ważą.
Dziwnie to trochę zrobili, ale jedyne detonatory o tpi 60 to tylko i wyłącznie czarna wersja.
60tpi, 215g, 69zl (detal).
Jak to skoro tu jest wyraźne napisane że mają kolorowe i czarne po 27tpi :?:
Czarna http://www.rowerymer...=4&gr=70&id=475
Kolorowa (czerwona) http://www.rowerymer...=4&gr=70&id=472
Czarne są nieco lżejsze :?:
Zajrzyj do katalogu Maxxissa. Tam stoi czarno na białym. Malik ma rację.