Jakie Kupić Opony?
#1521
Napisano 09 marzec 2011 - 22:08
Ja Blizardy zakładam specjalnie na trudne warunki i śmieci.
mam przecięć mase i sporo szkieł wyciągałem bo na Błoniach u nas ktoś flaszki rozwalał ( z Jelitkiem jeździliśmy po nocy hehe ) i nic sie nie przebijało - mają wkładke anty więc sie dziwie , ja POLECAM.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#1529
Napisano 16 marzec 2011 - 23:23
Mam za 30zł 2 sztuki używanych dość znacznie zużytych, ale mających jeszcze trochę życia, opłaca się? dziękuję za odpowiedzi
#1531
Napisano 17 marzec 2011 - 12:59
wiktor24, Nie opłaca się, raczej "mało kilometrażowa" guma. Lepiej kupić nowe 4000s.
W sensie że nie opłaca się w ogóle Ultremo? Czy tych używanych? Miałeś z nimi doświadczenie? Jak szybko się zużyły?
Bo właśnie też te dwa modele rozważam, ale zastanawia mnie właśnie odporność Ultremo w stosunku do 4000s...
#1532
Napisano 17 marzec 2011 - 19:18
W sensie że nie opłaca się w ogóle Ultremo? Czy tych używanych? Miałeś z nimi doświadczenie? Jak szybko się zużyły?
To są opony na kilka tysięcy a 4000s to są opony na kilkanaście i do tego sporo wytrzymalsze. Koledze Ultremo się rozdarło na 8 cm !!! Na normalnym asfalcie... Zwątpiłem... Używane - zapomnij nawet za darmo, więcej na dętki wydasz niż jak byś miał nowe oponki kupić.
#1533
Napisano 17 marzec 2011 - 19:31
Bardzo lubię Conti 4000S, używam, wytrzymałe na pewno ... u mnie starczają na około 3000km maratonów (na tyle około zużycie bieżnika budzi moje zaufanie) ... potem owszem tak - ale jeżeli już, to na trening ;-)
Wysokiej klasy oponki (a taką jest 4000S) mają za zadanie być lekkie, wytzrymałe na przebicia, dobrze trzymać się asfaltu, dobrze zachowywać na zakrętach ... a to niestety dzisiaj nie idzie w parze z wytrzymałością ... ;-)
Ale jak mówiłem powyżej 3000-5000km jak najbardziej OK - ale na niezoobowiązujący trening ...
#1536
Napisano 17 marzec 2011 - 21:41
Taa na dętki, miałes te opony kiedykolwiek? Bzdury gadasz i tyle.Używane - zapomnij nawet za darmo, więcej na dętki wydasz niż jak byś miał nowe oponki kupić.
Ja na ultremo Evo przejechałem 7 tyś km bez jednego przebicia, w jednym miejscu guma zużyła się do tego stopnia że widać było wkładkę antyprzebiciową i mimo tego przejechłem na tym jeszcze 300km zanim kupiłem nową opone. Kiedyś wpadła mi w ręce ultremo używana za 30 zł i mam na niej już 1,5 kkm przejechane bez problemowo, i powiem więcej kilka razy skróciłem trasę przez las i 10 km szutrowej drogi jej nie zaszkodziło.
W sumie mój łączny przebieg na różnych ultremo wynosi 15 tyś km z liczbą przebić: 0!!
#1537
Napisano 17 marzec 2011 - 21:56
#1539
Napisano 17 marzec 2011 - 22:32
ok, ale patrzycie jak wyglada Wasza opona tylna po tysiacu, dwóch trzech ?? jak górna powierzchnia sie spłaszcza - ściera i opona traci swoje właściwosci ??? zę przekładanie tyłu na przód i odwrotnie nic nie daje bo jeszce gorzej jak płaską mamy z przodu ???
Opony powinny jeździć sezon i do kosza .
Opony z wyższej i najwyższej pólki wymagają najlepszych asfaltów i wydawanie sporej kasy na opony gdzie macie w okolicach swoich asfalty kiepskie jest tak bezsensu jak sanki w lecie.
Kupujcie opony do istniejących warunków a nie odwrotnie - a potem posty w stylu aaa opona kipeska bo gume łapie - to ku sobie z wkładką i po kłopocie a nie lajtową.
Oplot 60 Tpi jest dla większości użytkowników aż nadto, powyżej 120 Tpi to jak mamy ładne asfalty.
Tak samo dętki - kupno dętek po 50 zł przy tym jak mamy opony pod 60 zł też sensu nie ma , lepiej dołożyć do opon a dętki kupić po 15-20 zł.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo