Jump to content


Photo

Jakie Kupić Opony?


4760 replies to this topic

#1641 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1,761 posts
  • Skąd54.351 �N 18.645 �E

Posted 20 May 2011 - 22:38

Mac, dzienx. Zaryzykuję i zakupię te laczki. Cena niższa niż Vittoria Open CORSA EVO CX z tym samym oplotem 320TPI. Wagowo też lepiej wypadają. Zobaczymy czy są warte swojej ceny :)

#1642 Mac

Mac
  • Użytkownik
  • 418 posts
  • SkądPuławy

Posted 20 May 2011 - 23:52

travisb, to się nazywa męska decyzja, aczkolwiek słowa: "veloflex" i "zaryzykować kupno" jakoś mi razem nie pasują :mrgreen:

#1643 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1,130 posts
  • SkądLeszno

Posted 21 May 2011 - 00:11

Na Veloflex jeżdzi Contador - szytki Carbon. ;-)

#1644 BUBUs

BUBUs
  • Użytkownik
  • 335 posts
  • SkądPabianice

Posted 21 May 2011 - 15:21

Dzisiaj najechałem chyba na szkło i oponką przebiła się na wylot. Dziura ma ok 5mm długości. Zalepiłem od spodu łatką do dętek. Od zewnątrz się jednak lekko rozchodzi. Zakleić to jakoś, czy zostawić ? Szkoda mi oponki wyrzucać, bo ma dopiero 2000 km przejechane.

Dołączona grafika

#1645 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1,761 posts
  • Skąd54.351 �N 18.645 �E

Posted 21 May 2011 - 15:27

BUBUs, ja już bym skłaniał się do szukania nowego laczka. Aczkolwiek na takich draśniętych oponach (Diamante Pro) z podklejanymi łatkami od wewnątrz rozcięciami tego typu przejechałem Klasyk Radkowski. Więc jeszcze trochę możesz pośmigać, ale rozsądniejszy będzie zakup nowej opony.

#1646 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2,600 posts
  • SkądKońskie

Posted 21 May 2011 - 21:32

Diamante Pro

Oooo !
A masz może porównanie z GP4000s ?
Obecnie jeżdżę na Continentalach, ale tak sobie myślę, czy do nowego rowerku, który "się składa" nie dać jakichś lepsiejszych. Tylko czy opony Vittoria są lepsze ? - bardzo mnie to nurtuje.
Przemawiają za nimi:
- 220 TPI
- 195g
- maksymalne ciśnienie 145 PSI

A praktycznie - czuć różnicę ?

"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#1647 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 21 May 2011 - 23:10

ale czego potrzebujesz od opon, lżejszego toczenia, lepszego trzymania na boki, na sucho ? czy uniwersalnej ??

A opona tak przecięta do kosza sie nadaje ja bym nie ryzykował "życia"

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#1648 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1,761 posts
  • Skąd54.351 �N 18.645 �E

Posted 21 May 2011 - 23:21

A masz może porównanie z GP4000s ?

Mam, bo używałem ich przed Diamante. Conti są również ponacinane, ale są grubsze, więc i dętka nie wyłazi, co miało miejsce w przypadku Vittorii. Jednak Vitki mają lepsze właściwości jezdne, lepiej niosą. I nie wiedzieć czemu, przy tym samym rozmiarze (23mm szerokości) Conti są szersze po założeniu niż Vitki. Przynajmniej wizualnie sprawiają wrażenie szerszych ;)
Teraz z powrotem założyłem Conti i czuć różnicę - przy tej samej wartości ciśnienia nabitego do nich lepiej amortyzują i sprawiają wrazenie bardziej komfortowych, ale już tak pięknie nie niosą (nie słychać tego charakterystycznego 'szumu gum') jak Diamante.
Wniosek - Diamante na wyścigi i dobre jakościowo trasy, bo są delikatniejsze, a Conti do treningów i na dziury - na pewno się w tym przypadku sprawdzą.

#1649 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2,600 posts
  • SkądKońskie

Posted 21 May 2011 - 23:36

ale czego potrzebujesz od opon, lżejszego toczenia, lepszego trzymania na boki, na sucho ? czy uniwersalnej ??

SPIKE, idealnej :mrgreen:

A tak poważnie, to na GP4000s jeździ mi się dobrze i do "nowych" kół już kupiłem komplet, a nawet już założyłem. Ale ostatnio rozprułem oponkę w "starej" szosówce. No i teraz się zastanawiam, czy do starej nie wziąć tych nowych GP4000s, a w nowej wypróbować jakieś inne. Może właśnie Diamante ? Składam rower na podjazdy (i zjazdy), lekki (ale nie za bardzo), koła do niego mam Mavik Ksyrium Elite i "miękkie" przełożenia. Nie wiem tylko, czy Vittorie nie będą krokiem wstecz ( w stosunku do Conti), czy np. nie za szybko się ścierają, czy są odporne na przebicia ?

W sklepie chciałem coś na szybko kupić, ale tylko Speediumy mieli, więc dałem sobie spokój i w miejsce rozprutej GP4000s założyłem na razie Detonatora, na których 3 sezony przejeździłem i 2 lata na haku wisiały :-D ... i dał radę.

Travisb, dzięki - do jutra się zastanowię co kupić.

"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#1650 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 22 May 2011 - 08:14

a z kolekcji Vredesteina ??, Bontragera ?? no i Rubena, ostatnio walczy o pole position , 127 TPI poniżej stówki ?

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#1651 BUBUs

BUBUs
  • Użytkownik
  • 335 posts
  • SkądPabianice

Posted 22 May 2011 - 21:45

Dzięki travisb za odpowiedź.

#1652 Gosc_KeNaJ_*

Gosc_KeNaJ_*
  • Gość

Posted 24 May 2011 - 22:30

Takie pytanie na szybko orientuje się ktoś czy nie spadła jakość oponek Michelin Krylion Carbon? Stare mają już dosyć (20k km) a innych nie chcę.

#1653 wiki

wiki
  • Użytkownik
  • 2,190 posts
  • SkądOzorków k/Łodzi

Posted 25 May 2011 - 00:13

Ja dzisiaj zainwestowałem w Conti GP4000s. Zobaczymy...Kółka wyścigowe są w drodze i chciałem kupić odpowiednie opony. Mam nadzieję, że nie będę żałował zakupu.

#1654 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Posted 25 May 2011 - 07:05

Kenaj nie ,są dalej kuewsko odporne na przebicia .Czekaj mówisz że 20tyś zrobiłeś na tych laczkach? Nieżły wynik. 3ci komplet użytkuje i tylko jedna guma /na dobiciu raczej moja wina/
W zakrętach mogły by być "szybsze" lepiej trzymać , a tak to nie ma się czego czepić

#1655 Gosc_KeNaJ_*

Gosc_KeNaJ_*
  • Gość

Posted 25 May 2011 - 07:55

vmax, tył już się mocno kanciasty zrobił ale nadal niosą ładnie. Przód trzyma się całkiem nieźle.
A gumę też raz złapałem - pechowo kawałek szkła wbił się w bok opony tam gdzie już nie ma wkładki. Tak to oponki są niezniszczalne.

#1656 Virenque

Virenque
  • Moderator
  • 1,536 posts
  • SkądPoznań

Posted 25 May 2011 - 15:30

Ja dzisiaj zainwestowałem w Conti GP4000s. Zobaczymy...Kółka wyścigowe są w drodze i chciałem kupić odpowiednie opony. Mam nadzieję, że nie będę żałował zakupu.


Nie będziesz żałował :)

#1657 tcp

tcp
  • Użytkownik
  • 501 posts
  • SkądZ nienacka

Posted 25 May 2011 - 17:38

Ja dzisiaj zainwestowałem w Conti GP4000s. Zobaczymy...Kółka wyścigowe są w drodze i chciałem kupić odpowiednie opony. Mam nadzieję, że nie będę żałował zakupu.


Nie będziesz żałował :)

U mnie 8 tyś. przejechały i dalej działają. Jakoś nie widzę sensu eksperymentowania z innymi i pewnie następne też będą Conti GP4000s.

#1658 madrej

madrej
  • Użytkownik
  • 178 posts
  • SkądZduńska Wola/Warszawa

Posted 25 May 2011 - 20:14

Moje Kryliony mają dopiero 1000km ale jestem b. zadowolony. Wcale nie widać zużycia i fajnie niosą.

u5227y2014v4.gif


#1659 Gosc_Matt_*

Gosc_Matt_*
  • Gość

Posted 29 May 2011 - 20:58

Continental Grand Prix - pow. 2 tys km i brak przebić. Świetnie niosą i trzymają na zakrętach.
Przy lekko wilgotnym asfalcie trzeba uważać ale tragedii nie ma. Jak na razie stanowczo polecam.
Do zobaczenia na trasie,
Pozdr.
Matt

#1660 frixfrot

frixfrot
  • Użytkownik
  • 382 posts
  • SkądVarsovia

Posted 29 May 2011 - 21:57

Używam Continentali Grand Prix od lat, obserwując jak firma do perfekcji doprowadza ten model. 4000s to już bajka, zero zastrzeżeń, "będzie Pan zadowolony" :)



Reply to this topic