Jump to content


Photo

Jakie Kupić Opony?


4760 replies to this topic

#1761 emilpe

emilpe
  • Użytkownik
  • 180 posts
  • SkądPoznań

Posted 17 December 2011 - 09:20

wskażnik zużycia - dziurka .

ten wskaźnik nie jest zbyt adekwatny, bo moja z tyłu jest już bardzo spłaszczona, przez co na zakrętach jedzie się naprawdę dziko, a dziurki jeszcze ma całkiem głębokie :lol:

#1762 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 17 December 2011 - 12:23

no dobra, ale wiesz na trening, czy na codzienną jazde wystarcza, czy trenażer nawet, taka zużyta.

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#1763 D3biec

D3biec
  • Użytkownik
  • 318 posts
  • SkądPoznań

Posted 17 December 2011 - 14:52

tomek8484, masz na myśli pewnie te gatory z aukcji allegro :). Też je nabyłem i póki co leżakują. Co do pytania to nie wiew jak z trzymaniem na zakrętach ale z testów na toczenie się to wypadają całkiem zadowolająco.

#1764 Kristoffer

Kristoffer
  • Użytkownik
  • 13 posts
  • SkądKraków

Posted 17 December 2011 - 20:37

jakie byłyby lepsze opony do amatorskiej jazdy, również po mieście
- vittoria rubino 700x23c drutowana 59 zł
- duro hypersonic zwijana też 59 zł

ewentualnie inne oponki w podobnej cenie, moja waga to 85 kg
z góry dzięki


Sam miałem podobne wymagania, choć trochę mniejszą wagę mam.
Sprawilem sobie 2szt zwijanych Speedium 2 25c i jestem zadowolony.
Cena znikoma, a jednak całkiem dobrze jeżdżą, a i waga jak na budżetowe 25c jest ok -
ważone 290g.

#1765 Gosc_nuxx_*

Gosc_nuxx_*
  • Gość

Posted 21 December 2011 - 11:08

Bardzo ciekawy, dosyć profesjonalny i wiarygodny test oporów toczenia opon i szytek szosowych:
http://biketechrevie...475-roller-data

Bezpośredni link do pdf-a:
http://www.biketechr...esting_rev9.pdf


Dobra lektura na zimę, dzieki i pozdrawiam :-)

#1766 Gosc_Campagnolo_*

Gosc_Campagnolo_*
  • Gość

Posted 24 December 2011 - 02:33

Po przejechaniu ok 2000 km na Duro HIpersonic mogę powiedzieć ze do dziś się sprawowały bardzo dobrze. Nawet jechałem po ok 1 cm świeżym śniegu i bez problemów było. Oczywiscie na prostej na maxa jechałem ale zakręty juz ostrożnie. A dzis trafiła mi się przebita dętka na przedniej oponie. Wymieniłem i pojechałem dalej, ale po dośc krótkim czasie zauważyłem ze się wybrzuszyła na brzegu w jednym miejscu.
Jakos wrócić musiałem do domu i juz na podwórku strzeliła mi dętka. Tak więc niewiem czy to wybrzuszenie było spowodowane dość niską ( +3 stopnie ) temperaturą i przy jej zdejmowaniu łyżkami coś sie nie uszkodziło.
Niewiem tez czy można to reklamować

#1767 localhost

localhost
  • Użytkownik
  • 368 posts
  • SkądMazowsze

Posted 24 December 2011 - 13:58

Zastanawiam się pomiędzy Michelinem Krylion Carbon, a Continentalem GP4000s. Szukam wytrzymałej opony na treningi, zależy mi na sporym przebiegu i niezłym zachowaniu na mokrej nawierzchni.

#1768 emer

emer
  • Użytkownik
  • 582 posts
  • SkądGalicja

Posted 24 December 2011 - 14:06

to nie jest ten sam segment - 4000S owszem b.odporna na przebicia, ale to praktycznie wyczynowa opona (lekka, mało bieżnika). Natomiast na Krylion Carbon będzie można prawdopodobnie dłużej jeździć, czyli więcej bieżnika, cięższa, a co za tym idzie nie tak szybka.
Co do mokrej nawierzchni, bardziej bym ufał jednak 4000S, ta powierzchnia Krylion Carbon wygląda jakoś ... ślisko ;-)

#1769 localhost

localhost
  • Użytkownik
  • 368 posts
  • SkądMazowsze

Posted 24 December 2011 - 14:09

Może i tak, ale czytałem w kilku miejscach, że na GP4000s można sporo przejechać. Gumy nie ma dużo, ale podobno wolno się zużywa dzięki tym wszelkim dodatkom.

PS Na stronie Continentala znalazłem model GatorSkin, ten byłby chyba odpowiedni.

#1770 emer

emer
  • Użytkownik
  • 582 posts
  • SkądGalicja

Posted 24 December 2011 - 14:22

owszem dużo, jak na oponę wyczynową ;-)
Jeżdżę parę lat na 4000S, raczej nie zmienię i w nowym sezonie, ale po około 3000km (używając na maratonach), na pewno zrobi się "kanciok" , mniej bieznika na froncie opony, i mimo że dalej ma te warstwy antyprzebiciowe,, jest dalej OK, ale staje się IMO w sam raz na własnie treningi.
Przy mojej dość dużej wadze (ok 80km) , myślę że 4000S u mnie wytrzymuje max 5000-7000km.

#1771 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 posts
  • SkądChodzież

Posted 24 December 2011 - 15:09

Jaka jest realna waga opon Conti 4000s?

#1772 borasad

borasad
  • Użytkownik
  • 202 posts
  • SkądSiedlce

Posted 24 December 2011 - 15:15

Około 205-215g

#1773 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 24 December 2011 - 16:15

Sprobujcie veloflex corsa 22 z lateksowymi detkami vredesteina, to zapomnicie o conti 4000s ;-)
Aczkolwiek nie sa to opony na duze przebiegi.

#1774 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1,761 posts
  • Skąd54.351 �N 18.645 �E

Posted 24 December 2011 - 19:49

Jaka jest realna waga opon Conti 4000s?

Uśrednijmy więc. A i za stroną Conti jest to 210g --> http://www.conti-onl...gp4000S_en.html

Sprobujcie veloflex corsa 22 z lateksowymi detkami vredesteina, to zapomnicie o conti 4000s ;-)
Aczkolwiek nie sa to opony na duze przebiegi.

Dokładnie. Raczej tylko jako 'startówki' na wyścigi. Co nie zmienia faktu, a wręcz potwierdza takowy, że są szybkie.

#1775 kosciczek

kosciczek
  • Użytkownik
  • 75 posts
  • SkądChodzież

Posted 24 December 2011 - 20:56

Wagi podawane na stronie producenta i wagi realne często nie mają ze sobą nic wspólnego. Na stronie rowerowawaga.pl jest sztuka która waży 222g a to juz duza różnica. Chodziło mi o średnie realne wagi.

#1776 woody

woody
  • Użytkownik
  • 1,415 posts
  • Skądłódź

Posted 24 December 2011 - 22:46

krzysiek-krr, przecie ty masz gp 4000s

u2250y2014v3.gif


#1777 localhost

localhost
  • Użytkownik
  • 368 posts
  • SkądMazowsze

Posted 25 December 2011 - 01:09

Tak zgadza sie, mam je na ''wyscigowych'' kolach ktore od Ilawy leza w pokrowcu, a oponki przejechaly 240km po suchej nawierzchni, wiec nie jestem w stanie duzo o nich powiedziec. Chcialbym poznac opinie kogos kto dluzej na nich jezdzi i ile wytrzymuja.

#1778 woody

woody
  • Użytkownik
  • 1,415 posts
  • Skądłódź

Posted 25 December 2011 - 10:24

lekki jesteś to myślę, że tak 8-10 tysi

u2250y2014v3.gif


#1779 Zawrom

Zawrom
  • Użytkownik
  • 324 posts
  • SkądRacibórz

Posted 25 December 2011 - 17:09

Użytkowałem w tym roku GP 4000s. Jeśli chodzi o wagę to jedna ważyła 0,214 a druga 0,202 . Przejechałem 12 tyś. Tylna do wymiany przednia dobra. Na następny sezon dokupiłem już do tylnego kółka nową (waga 0,210) i myślę że pojeżdżę następny sezon na tym komplecie. Zapomniałem dodać moja waga ok 85 kg. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#1780 AyJay

AyJay
  • Użytkownik
  • 92 posts
  • SkądBiałystok

Posted 27 December 2011 - 13:46

Kolega zrobił sporo ponad 10 tys na tych oponach, zmieniając co jakiś czas przód z tyłem i sądząc po ich stanie wytrzymają jeszcze co najmniej kilka tysięcy. Waga ok 75-80kg.



Reply to this topic