Jakie Kupić Opony?
#1961
Napisano 29 kwiecień 2012 - 07:59
Ja bede testowal na dniach wziolem na probe , Schwalbe Ultremo ZX zobaczymy co to jest warte bo wczesniej wszystkie modele R i R1 juz oblecialem ;-)
#1962 Gosc_Campagnolo_*
Napisano 01 maj 2012 - 01:45
natomiast sama jazda po asfalcie bardzo ładnie i jakby lzej sie jechało. Ale dokładniejszą opinie napisze jak juz przejade kilka setek kilometrów na nich
#1963 Gosc_Campagnolo_*
Napisano 01 maj 2012 - 01:59
#1964
Napisano 01 maj 2012 - 12:00
W jednym miejscu widać jakieś delikatne uszkodzenie oplotu cholera wie jak to się stało. Nie hamowałem ostro. Trzeba sie za nowymi gumami rozglądać. I właśnie kupował ktoś ostatnio conti gp 4000s ? Może się ktoś orientuje gdzie obecnie są najtańsze ,jakieś promocjie itp. W cyklomani za 137 można kupić. :->
#1965
Napisano 01 maj 2012 - 12:30
#1966
Napisano 01 maj 2012 - 18:50
#1967
Napisano 01 maj 2012 - 21:21
Vittoria Open CORSA EVO CX , mają dobre recenzje...Macie jakieś doświadczenia z tymi oponkami?
Troche banalne pytanie te opony zawsze byly dobre sa bardzo wytrzymale sporo km mozna na nich zrobic , chodz cena zawsze stala na poziomie kolo 200zl za 1sztuke ;-)
#1968 Gosc_Campagnolo_*
Napisano 01 maj 2012 - 22:14
#1969
Napisano 01 maj 2012 - 22:19
#1970
Napisano 02 maj 2012 - 08:10
no i zasadnicza sprawa cena Veloflexów (2 sztuki) to wydatek +- 300zł Vittorie corsa evo to 400 z hakiem :cry:
Sami przyznacznie panowie ze ceny , tych niektorych opon sa cholndarnie drogie czasami model nizej potrafi byc jakosciowo lepszy od tego TOP danej marki ;-)
#1972 Gosc_marvelo_*
Napisano 02 maj 2012 - 23:47
Właśnie założyłem na tył Michelina Lithion 2 (na poprzedniej Krylion Carbon przy przebiegu 8500 km zacząłem już łapać gumy, bieżnika jeszcze trochę było, ale już mocno pocięty i łatwo łapał drobne szkiełka i ostre kamyki). Subiektywne odczucie komfortu i oporów toczenia bardzo pozytywne, pomimo, że to opona tańsza niż Carbon. No i całkiem spory balon - na obręczy Mavic Open Pro wersja 23 mm ma 25,5 mm przy ciśnieniu ok. 9 bar (chyba wszystkie Micheliny zawsze są przynajmniej tak szerokie, jak deklaruje producent, a ja to lubię).
#1973
Napisano 02 maj 2012 - 23:56
http://www.specializ....jsp?spid=64073
Jeśli by były tak wytrzymałe, jak sugeruje nazwa, to może warto ?- pomimo ceny i masy (260g). Na koła treningowe warto chyba założyć. Może ktoś je użytkował ?
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#1974 Gosc_Campagnolo_*
Napisano 03 maj 2012 - 22:03
#1978
Napisano 06 maj 2012 - 09:59
Veloflex ma wieksze TPI i jakas tam wkladke antyprzebiciowa. Conti i vittora bez takowej.
Te opony beda szybsze, bo z ta mysla zostaly skonstruowane (TT). Zapewne da sie na nich jezdzic na codzien, na wszystkim sie da ;-)
Aczkolwiek sa to bardzo delikatne opony.
#1979
Napisano 07 maj 2012 - 21:02
a czy ktoś z was miał może okazję jeździć na Schwalbe Durano (lub Durano S)?
Chciałbym poznać Waszą opinię, czy warto inwestować w te opony.
Chodzi mi o główne aspekty takie jak wytrzymałość, ochronę i oczywiście manewrowość/szybkość.
Gdybyście mogli odnieść wrażenia z jazdy na tych oponach (ich jakość) do Veloflex Corsa lub Vittoria Rubino Pro.
Z góry dziękuję.
#1980
Napisano 07 maj 2012 - 23:43
W miejscu, w którym miałem nieplanowane hamowanie na skrzyżowaniu lekko się przetarła i najprawdopodobniej została, dobre kilkaset km i kilkanaście treningów później, naruszona po przejechaniu fragmentu, można powiedzieć, szutrowego. Zrobił się później w tym samym miejscu mały bąbel z boku i wyszedł oplot. Po kilku ostatnich godzinach życia, Ultremo R radośnie strzeliła, przy okazji budząc mnie, drzemiącego. Nie jestem przekonany, czy była to słynna wada fabryczna (polegająca na bąblach, jeśli się nie mylę) ponieważ przyczyną strzelenia był wychodzący oplot, chociaż mogę nie mieć racji. Zdjęcie zrobiłem dopiero po pęknięciu, nie widać na nim bąbla.
Po tej pięknej historii zamówiłem sobie Durano S, jako kompromis między oponą treningową, a wyścigową, miejmy nadzieję, że będzie dobra. Ultremo miała fantastyczne właściwości jezdne - trzymanie się drogi i nabieranie prędkości wzorowe. Okazała się jednak zbyt delikatna na nasze nieprzewidywalne drogi. Była to jednak wersja R z 2009 roku, ponoć ZX-y są wytrzymalsze. No i oczywiście najlepszym rozwiązaniem byłoby mieć zestaw kół i opon tylko na wyścigi, ale to opcja kosztowna..
Swoją drogą, na temat Durano S ma ktoś jakieś ciekawe opinie?
PS. Kenda Kontender Lite, której używam na treningi wiosenne i późno-jesienne, po pierwszej wiośnie i ok. 1000km spisuje się bez zarzutu.