#564 Gosc_kdk_*
Napisano 12 maj 2010 - 19:25
#565
Napisano 16 maj 2010 - 10:35
#567
Napisano 21 maj 2010 - 19:44
#568 Gosc_Bullet_*
Napisano 21 maj 2010 - 19:57
#569
Napisano 22 maj 2010 - 20:22
http://www.hadronspo...roducts_id=1866
http://www.hadronspo...roducts_id=1865
#570
Napisano 23 maj 2010 - 18:35
#571
Napisano 25 maj 2010 - 20:51
Dopłać 50zl do TEGO, to które podałeś, jest siodłem z programu testowego fizika, podobne, ale nie takie samo.
Tak chwaliliście, że też sobie właśnie identyczne sprawiłem. 4 stów to bym nie dał, ale trafiła się wyprzedaż za 199 złociszy (plus 7 przesyłka) to i się zdecydowałem na zakup ;-). Ważne, że ma ok. 130 mm (ostatnio jeździłem na 140 i jednak moja miednica potrzebuje węższego podparcia) no i biały kolorek ;-)
Aha Arione CX od "zwykłego" Arione różni się nieco niższą wagą - całe 20 gramów. No i 20 dolców droższe. Cytując www fizika: "The Arione CX features a new lightweight foam yielding a 20 grams weight reduction from the standard Arione."
Arione CX Braided ma 70 g mniej od standardowego Arione (głównie zasługa karbonowych prętów), no i jeszcze jest karbonowa deseczka Arione K:1 ważąca całe 149 gramów...
Szczegóły na stronie Fizik'a
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#572
Napisano 26 maj 2010 - 07:42
Jakieś pomysły na rozgryzienie zagadki?
;-)
Ktoś się pytał o co chodzi z poszyciem siodełka - z tego co widzę ze strony umożliwiającej dobór własnej kolorystyki pokrycia (i innych elementów), to materiał cover (pokrycia środkowej części) oraz thigh glides (czyli "ślizgu dla ud" czy jakoś tak ;-) ) jest wykonany z tego samego materiału, czyli microtexu np. wersja biała/biała jest zrobiona tak:
# Cover: Chalk White microtex 3038
# Thigh Glides: Chalk White microtex 3038
wersja środek perłowo biały, reszta biała:
# Cover: Pearl white Microtex 3011
# Thigh Glides: Chalk White microtex 3038
gdzie 30xx oznacza nr koloru microtexu ;-)
i tak dalej - możecie sobie złożyć własne siodełko (kolory + pręty) na stronie Fi'zi:k'a
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#574
Napisano 31 maj 2010 - 10:54
No, nie bardzo mogę się z tym zgodzić. Do stołu mu daleko, no fakt widziałem bardziej wyprofilowane siodełka, ale akurat arione cx ma dla mnie dobry profil. Miałem nie tak dawno (nie)przyjemność jazdy na WTB Silverado (na MTB) - zachwalanego jako bardzo wygodne siodełko - może i Brian Lopes na tym śmiga, dla mnie niestety zbyt płaska, niewyprofilowana decha z elastyczną wyściółką jest porażką, za żadne skarby mój tyłek nie chciał się ułożyć na WTB.arione jest bardzo płaski, praktycznie to jest płaski jak stół. [...]
Arione CX nie jest miękkie - subiektywnie czuć go pod tyłkiem praktycznie cały czas, z tym, że przy innych siodełkach wrażenie niewygody potęgowało się z czasem jazdy. Arione czuć od początku do końca jazdy, jednak jest to uczucie, że siodełko jest we właściwym miejscu i... tyle. Nie jest ani za miękkie, ani za twarde, nie obciera - budowa jest ciekawa, bo ten środkowy pasek microtexu ma faktycznie strukturę jakby zamszu, czyli zapobiega ślizganiu się po siodełku, za to boczny microtex ułatwia przesuwanie ud po siodełku przy pedałowaniu (uda łatwiej ślizgają się po tych bocznych częściach).
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#575
Napisano 02 czerwiec 2010 - 11:29
Raz, że mają bardzo klasyczny, wręcz staromodny wygląd i dwa nie mogę się coś przekonać, że jeden, 5mm kawałek skóry zaoferuje mi wygodę jak żadne inne siodełko. Chętnie bym się poradził kogoś, kto ma szosę z tym siodełkiem, iż kosztuje ono nie lada pieniądze. I żeby się pakować w ten zakup bez wcześniejszych opinii może być ryzykowne.
Najczęściej polecają typy B15 jako najwygodniejsze z serii.
#578
Napisano 02 czerwiec 2010 - 12:20
Jezeli priorytetem bedzie dla Ciebie waga to brooks wiadomo, raaczej odpada. Ja akurat uzywam dwoch brooksow, jednego wyscigowego swifta na tytanowym stelazu i starego conquesta na sprezynach + selle italia flite (classic). Jezeli chodzi o wygode, nie bede mowil ze brooks jest naajlepsze... cos takiego nie istnieje, nie mamy tych samych odlewow 4 liter. Poza tym jezeli spotykam brooksy w szosowkach to wlasnie - na ogol klasyki, na ogol dla kogos kto jezdzi dlugie dystanse nie liczac przy tym kazdego grama. Skora procz tego ze Ci sie dopasuje do tylka, jest rowniez cholernie mocna. Mialem takie jedno OTB kiedy rower zaliczyl salto w powietrzu i centralnie siodelkiem uderzyl o ziemie. Kilka rys na skorce... ja troche gorzej.
W zimie jezdzilem na starym conquest'cie http://www.flickr.co...ack/3933406195/ to nie jest szosowe siodlo, ale mam wsadzone w szosowego singla. Wsiadajac na rower zapominalem zupelnie ze to rower, ze zimno, ze pada :mrgreen:
#579
Napisano 02 czerwiec 2010 - 15:12
Ale trudno zapewne coś powiedzieć, jak już niektórzy wspomnieli, póki się nie usiądzie, to nie będzie się miało pojęcia o tym, jak ciało współgra z Brooksami.
#580
Napisano 02 czerwiec 2010 - 17:06
Mozesz tez wzi±æ pod uwage san marco regal'a/rolls'a, rowniez chwalone pod katem wygody. Kiedys jezdzilem w spodenkach z pampersem, dzis juz nie jestem tak 'sportowy' i pomimo tak spedzonych kilku godzin na szosie nie czuje jakiegos dyskomfortu, czego w przypadku np. wspomnianego selle italia flite raczej bym nie powiedzial. Tym samym mysle ze dobrze kombinujesz... nie widze sensu w pasowanie sie do wyzylowanych, wyscigowych siodelek jezeli waga nie jest priorytetem a raczej przyjemnosc/zdrowie...