Triban 520 Vs Fuji Sportfit 2.3
#21
Napisano 04 wrzesień 2015 - 09:58
#22
Napisano 04 wrzesień 2015 - 10:30
okolice Poznania, u nas płasko raczej
nie sądzę żebym chciał wydawać takie kwoty na rower za kilka lat, jeżeli mam w planach kupić mieszkanie itd
chcę po prostu dobrego niezawodnego sprzętu, którego rama, widelec pozwoli mi cieszyć się jazdą przez najbliższych kilka lat oczywiście uwzględniając podstawowe serwisy
#26
Napisano 04 wrzesień 2015 - 13:30
Przecież decathlon podaje że dożywotnia czyli "Dożywotnia gwarancja bardzo często działa wyłącznie do końca życia, ale produktu. Jeśli nasze słuchawki, pendrive czy cokolwiek innego zostało zastąpione nowym modelem, sprzedawca może odmówić nam prawa do gwarancji."
No i zagranicą też nie działa.
To fuji to lepszy rower, tribana 520 jest już i tak polepszyli w stosunku do 500, ale i nią niektórzy potrafili się zachwycać.
#27
Napisano 04 wrzesień 2015 - 13:52
nie sądzę żebym chciał wydawać takie kwoty na rower za kilka lat, jeżeli mam w planach kupić mieszkanie itd
chcę po prostu dobrego niezawodnego sprzętu, którego rama, widelec pozwoli mi cieszyć się jazdą przez najbliższych kilka lat oczywiście uwzględniając podstawowe serwisy
to nie siadaj na szose potrafi wciągnąć. Ja w tym roku miałem się zabrać za wykończenie poddasza a zamiast z wiertarką na górę to jakoś bliżej mi do garażu po rower. Co więcej jakby mi ktoś rok temu powiedział że w niedzielę będę wstawał o 6 rano żeby pojeździć to bym go wyśmiał. Dzisiaj wstaję... co więcej z bananem na twarzy
#30
Napisano 04 wrzesień 2015 - 16:59
A do mnie przemawia to: "Gwarancja Dożywotnia na: ramę, mostek, kierownicę i widelec w tym modelu.
Do mnie to nie przemawia...., zadaj sobie pytanie ile ta rama i to co wymieniają jest warte .
Zdecydowanie Fuji bo widziałem obydwa rowery na żywo. Tak jak pisałem wyżej B'twin nie zły ale "zwykły" . Do tego dorzuć sobie to że Fuji robi rowery od 1899 roku.
#31
Napisano 04 wrzesień 2015 - 17:22
Tu ktoś sprzedaje fajny rower (to nie jestem ja): http://www.forumrowe...15-prawie-nowy/
Edit. Teraz zobaczyłem,że nie taki rozmiar. Za to to mój rozmiar ale u mnie liczba rowerów zaczyna się robić niebezpieczna
#32
Napisano 04 wrzesień 2015 - 17:27
Nie wiem z jakich okolic jesteś, ale jeżeli lubisz po górkach jeździsz i masz mało wyćwiczoną nogę, to triban ma ogromną zaletę, a więc trzy rzędową korbę z dobrym zestopniowaniem.W mojej okolicy triban jest unikatowy. Jeszcze nie spotkałem ani jednego, więc to też zależy od okolicy. Natomiast sporo jeździ Canyonów, Merid i Treków.
Kolego nie zapędzaj się za bardzo, zaraz usłyszymy że Triban to czarny kruk i obiekt zazdrości właścicieli Merid, Canyonów i Treków. To tak jakby powiedzieć w Dubaju że moja Skoda Fabia jest unikatowa bo nie spotkałem żadnej innej a dookoła pełno Jaguarów, BMW i Mercedesów.
Trzyrzędowa korba to nie jest akurat rozwiązanie pożądane w rowerze szosowym, a już zupełnie bezużyteczna na płaskim terenie, nawet dla kompletnego amatora.
Bez wątpienia rama w Fuji jest ciekawsza, posiada ładniejszy profil rurek i ma bardziej sportową geometrię i tylko komuś kto chronicznie nie lubi białego koloru, smutny, szaryTriban może bardziej przypaść do gustu.
Co do dożywotniej gwarancji, rzecz prawie bez znaczenia w rowerze za 2000, jak często pęka rama, kiera, czy mostek w rowerze?
Bianchi Oltre XR3 Disc
Accent Freak
Bulls Copperhead 3
#34
Napisano 04 wrzesień 2015 - 18:09
Niezniszczalny
Kolego nie zapędzaj się za bardzo, zaraz usłyszymy że Triban to czarny kruk i obiekt zazdrości właścicieli Merid, Canyonów i Treków. To tak jakby powiedzieć w Dubaju że moja Skoda Fabia jest unikatowa bo nie spotkałem żadnej innej a dookoła pełno Jaguarów, BMW i Mercedesów.
Trzyrzędowa korba to nie jest akurat rozwiązanie pożądane w rowerze szosowym, a już zupełnie bezużyteczna na płaskim terenie, nawet dla kompletnego amatora.
Bez wątpienia rama w Fuji jest ciekawsza, posiada ładniejszy profil rurek i ma bardziej sportową geometrię i tylko komuś kto chronicznie nie lubi białego koloru, smutny, szaryTriban może bardziej przypaść do gustu.
Co do dożywotniej gwarancji, rzecz prawie bez znaczenia w rowerze za 2000, jak często pęka rama, kiera, czy mostek w rowerze?
Podpisuję się pod tym
#38
Napisano 04 wrzesień 2015 - 19:48
Trzyrzędowa korba to nie jest akurat rozwiązanie pożądane w rowerze szosowym, a już zupełnie bezużyteczna na płaskim terenie, nawet dla kompletnego amatora.
No wiadomo, że na płaskim trzyrzędowa korba jest zbędna. Na górskich odcinkach dla wyćwiczonego amatora również, ale dla początkującego? Jak znalazł.
Adamsiuu, ten rowerek też jest ok:
http://www.wertykal....imano-Sora/1584
#40
Napisano 04 wrzesień 2015 - 20:02
zle doświadczenia z mtb ? coś pękło?
bo nie wiem jak to zrozumieć
Pracowanie ramy w dolnej części (suport) i tak widzę B'twina po moich oględzinach. Choć fakt, że ramy szosowe są mniej na to narażone, lecz ja to uwzględniam tym bardziej wagowo Co innego jak rider ma 50-70 kg
No wiadomo, że na płaskim trzyrzędowa korba jest zbędna. Na górskich odcinkach dla wyćwiczonego amatora również, ale dla początkującego? Jak znalazł.
Adamsiuu, ten rowerek też jest ok:
Wieć albo Fuji albo Wiler jak dla mnie. Dzis gadałęm z sąsiadem za 3000 kupił karbońca na ultegrze firmowana na kolarzu chyba z Austrii. Rowerek fajny z docięciem rury podsiodłowej