Błotniki
#2
Napisano 29 grudzień 2009 - 07:07
Jeśli tak to jedne z lepszych są sks'a.
http://www.allegro.p...lver_18_23.html
#3
Napisano 29 grudzień 2009 - 10:03
#4
Napisano 29 grudzień 2009 - 10:35
Są też błotniki mocowane do rurki podsiodłowej, ale te są zazwyczaj krótkie, wąskie i tak naprawdę przed niczym nie chronią.. no co najwyżej przedziałek :mrgreen:
Znam parę osób, które używają tych błotników i wszyscy chwalą.
W swojej zimowej szosówce mam podobny błotnik do bladea, ale własnej produkcji. Stary wąski błotnik od trekkinga plus odpowiednio powyginane pręty, kilka opasek, trochę taśmy i błotnik gotowy. ;-)
#9
Napisano 14 marzec 2010 - 16:08
SZERSZE
http://www.allegro.p...28_23_32mm.html
WĘŻSZE
http://www.allegro.p..._28_18_23m.html
tak myślę sobie, że jeżeli już montujemy coś takiego dla ochrony to już lepiej kupić szersze zawsze więcej zasłaniają.
#10
Napisano 17 marzec 2010 - 01:47
88zł
http://www.allegro.p..._28_krakow.html
74zl http://www.allegro.p..._olimpic_r.html
czy moze nawet za 40zl?
http://www.allegro.p...rne_czarne.html
#11
Napisano 17 marzec 2010 - 06:35
Jak zmiescisz w ramie te ZEFALE ,bedzie duzo lepiej . Sa pelne przynajmniej. Na koncach zaloz DUZE,DLUGIE i SZEROKIE chlapaki z gumy lub plastiku. To pomoze ,aby resztki na ciebie ( i kolegow z tylu) nie lecialy.
Niestety z ZEFALAMI i tymi drugimi SKSami mozesz miec problem ( szerokosc ramy i hamulce) . Te na dole ( za 40 PLN )nie wejda chyba nawet do Crossowki...
#13
Napisano 17 sierpień 2010 - 08:48
przykład, ważne aby tylny był mocowany od suport wtedy nie chlapie na nogi, a na przedni trzeba doczepić ze starej dętki samochodowej wielką "smieciuchę" aby zbierała wodę z przedniego koła
#14
Napisano 17 sierpień 2010 - 09:53
#16
Napisano 17 marzec 2011 - 11:26
W zeszłym roku pojawiła się druga wersja (MK2) tych błotników:
Crud Road Racer Mudguard Set MKII - Cena ok. 26 funciaków na chainreaction, ale np. można kupić w Amazonie UK za 22,99 funciaka link błotników na Amazonie UK albo na ebayu też od około 22 funty plus przesyłka.
W odróżnieniu od poprzedniej wersji, te są pełne, zmieniony sposób mocowania (ale prosty), odległość od koła jest minimalna, ale da się wyregulować, żeby nie obcierały - na youtubie są do obejrzenia klipy.
Przykładowe zdjęcie roweru z błotnikami:
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#19
Napisano 17 marzec 2011 - 12:59
- i czemu wcześniej się nie chwaliłeś? Mi dopiero wczoraj wpadło to w oko. Nie lubię być zachlapywany, co w efekcie daje unikanie jazdy nawet po wilgotnym asfalcie - czekam aż szosa będzie sucha (kiedy susza szosa sucha... ;-) ), a tego typu błotniki powinny zapewnić mi względny komfort, choć pewno i tak w czasie deszczu pchać się na szosę rowerem raczej nie będę ;-).Mam takowe i są super.
Gdzie kupowałeś, no i jakie koszty?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#20
Napisano 17 marzec 2011 - 14:38
Przetestowałem w praktyce i dają radę. Jest tylko problem jak się jedzie w grupie bo człowiek się cieszy z suchego dupska i braku piachu w zębach a tu nagle kolega przed Tobę równo po całości obrzuca się błotem bo błotników niet :mrgreen: