Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zakupowe Abc

rower ROSE jak zamówić zamówienie płatność rowery wysyłkowe przesyłka faktura 0 VAT

23 odpowiedzi w tym temacie

#21 d8wid

d8wid
  • Użytkownik
  • 271 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 22 sierpień 2016 - 18:37

Faktycznie, nie zwróciłem uwagi na to. Wychodzi na to że mi tez nie naliczyli kilku. Napiszę maila. :) 



#22 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 625 postów
  • SkądWrocław/Bocholt

Napisano 22 sierpień 2016 - 20:19

Poproszę o wiadomość na priva z nr klienta - wyjaśnię obydwie sprawy



#23 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 625 postów
  • SkądWrocław/Bocholt

Napisano 12 kwiecień 2018 - 07:07

W związku z przypadkami braku autoryzacji płatności przy wykorzystaniu karty kredytowej przypominamy, że karta taka powinna działać w systemie bezpieczeństwa 3D security. Płatności kartami nie działającymi w tym systemie niestety nie są autoryzowane i możliwa jest tylko płatność przelewem.

Jednocześnie informujemy, że zmiana w specyfikacji zamówień opłaconych kartą w systemie 3D oraz PayPalem nie jest już możliwa po złożeniu zamówienia. Zatem dołożenie czegoś do zamówienia nawet jeśli paczka nie opuściła jeszcze naszego magazynu nie uda się. 

Przypominamy także, że wciąż wysyłka do Polski zakupów o wartości powyżej 100 euro jest darmowa (po odliczeniu zwrotów), darmowy jest także zwrot większości towarów po zakupie w terminie do 30 dni. 



#24 Rosebikes.pl

Rosebikes.pl
  • Użytkownik
  • 625 postów
  • SkądWrocław/Bocholt

Napisano 11 marzec 2019 - 19:59

Zakupy bez VATu:

 

Ponieważ coraz więcej osób zwraca się z prośbą wystawienia faktury na firmę przypominam:

 

1  najlepiej założyć konto przed dokonaniem zakupów, tak jak opisałem na początku tego wątku

można dopisać informacje o firmie w komentarzu do zakupów, ale trochę to spowalnia proces przetwarzania zamówienia

 

2   często klienci pytają dlaczego po zalogowaniu się na konto firmowe nie widzą wszystkich danych firmy lub cena wciąż jest brutto. Niestety ze względu na powiązanie strony z systemem automatycznego przetwarzania zamówień system przetwarza ceny brutto. To oznacza, że:

- przy płatności kartą wpierw pojawia się obciążenie karty w kwocie brutto, a potem, w momencie wysyłki towaru obciążenie zamienia się na kwotę netto lub po wykonanej transakcji zwracamy VAT na konto karty, z której dokonano płatności

- przy płatności przelewem cena bez VATu pojawi się na "proformie" która przyjdzie od nas w kwocie netto. W przypadku zamówień rowerów niestety im bliżej sezonu okres wyczekiwania na taką proformę może się wydłużyć do 48 h. 

- przy płatności PayPalem ściągana jest kwota brutto i potem oddajemy VAT na konto klienta aby otrzymać jego zwrot na konto bankowe prosimy o podanie pełnych danych bankowych IBAN & SWIFT także na mój email, a ja poprowadzę sprawę dalej. 

 

3 Zdarza się, że faktura dostarczona z towarem nie jest taka, jak być powinna. Niepełna nazwa firmy, niepełny adres lub pomylony z adresem dostawy - proszę dać znać emailem przesyłając zdjęcie lub skan faktury jaką wysłaliśmy. Proszę wtedy księgowość o korektę i wystawiają fakturę właściwą w PDFie, którą ja odsyłam do klienta 

 





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rower, ROSE, jak zamówić, zamówienie, płatność, rowery wysyłkowe, przesyłka, faktura 0 VAT