Nasze NIEszosowe rowerki
#81
Napisano 10 listopad 2010 - 11:18
A propo to moje nowe stare cudo sprzed lat ponownie zmontowane na jesienne śmiganie i treningi na osatatnim zdjeciu w wersji do racingu
a tutaj nowa parka "czarnuchów " w przygotowaniu
oczywiście w stylu RetroMtb. :-)
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#82
Napisano 10 listopad 2010 - 16:41
#83
Napisano 10 listopad 2010 - 17:11
#84
Napisano 10 listopad 2010 - 17:20
#85
Napisano 10 listopad 2010 - 19:52
#86
Napisano 10 listopad 2010 - 20:26
SPIKE, jak dla mnie pyszności! "Czysta" stalowa (???) rama, bez żadnych amortyzatorów. Powoli zastanawiam się nad sprawieniem sobie takiego roweru...
1. Złożenie takie go roweru to kwestia trafienia odpowiedniego egzemplarza już z osprzętem, albo pomału koleckjonowania jak w moim przypadku .
2. Jazda na sztywniaku - doskonały do trenowania szosowego w jesień, zima , wiosna
3. brak amora - brak serwisu jego po błotnej jeździe.
4. Jak siez głową złozy to rowerek jest bardzo lekki +- 10 kg przy stosunkowo niedużych kosztach
5. Poza tym starsze rowerki mają coś w sobie czego nie mają te nowe - przyklad Speca powyżej
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#87
Napisano 11 listopad 2010 - 01:18
#88
Napisano 11 listopad 2010 - 13:33
Zacznę chyba szukać używanej, stalowej ramy w dobrym stanie, i do niej dodałbym jakiś nowy osprzęt. Zastanawiam się tylko nad kompatybilnością nowych grup, np. SRAM
#89
Napisano 11 listopad 2010 - 14:58
Irimi.
Co do szukania stalóweczki to jest jedna uwaga, należy sradzać czy rama i widelec - ich piwoty pod hamulce dadzą rady współpracować z V-kami, bo może byc tak ze odstep od piwotu do obręczy bedzie taki iz niemozliwe stanie sie hamowanie - ramoina v-ki zejda siedo siebie za bardzo, Kona np ta moje była seryjnie z v-kami robiona, natomiast Univega nie , była pod canti i nietsty tak zostanie, ewentualniue magury pójda .
więcej info ciekawych u nas na http://forum.retromtb.pl/
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#90
Napisano 11 listopad 2010 - 17:12
#91
Napisano 11 listopad 2010 - 17:42
o tu jest w lepszym stanie http://allegro.pl/gi...1313799939.html
#92
Napisano 11 listopad 2010 - 20:02
Ten pierwszy Giant wygląda mi na mocno zaniedbanego. Ja bym szukał MTB w ładnym stanie wizualnym, bez żadnej rdzy i większych rys, gdyż wtedy wiadomo, że nikt go nie męczył. Osprzęt to myślę, że minimum Deore LX.
Wrzuć ogłoszenie na lokalną gazetę lub gumtree, że chcesz roweru na tej i tej ramie z siakim osprzętem i stanem, a być może za psie grosze coś fajnego wyrwiesz. ;-) MTB to dość popularne rowery w przeciwieństwie do szosówek, więc sporo osób odpowie, jeśli nie masz bardzo konkretnych wymagań.
Ja miałem okazję kupić prawie w cenie złomu właśnie na Deore LX retro-górala, bodaj Scott Boulder, ale głupi jeszcze przyczyniłem się do zniszczenia owego. :-/
#94
Napisano 08 grudzień 2010 - 23:25
Wczoraj założyłem hamulce tektro, a dzisiaj kleiłem szytki.
Jak patrze na ten napis "A-DUGAST" mam wrażenie jakbym oglądał galerię zdjęć rowerów pro touru na cyclingnews.com :mrgreen:
Żeby jeszcze ten rower sam wygrywał wyścigi :-)
#95
Napisano 08 grudzień 2010 - 23:52
#96
Napisano 09 grudzień 2010 - 09:55
#97
Napisano 09 grudzień 2010 - 11:21
A więc i ja dorzucę swoje 3 grosze w temacie. Moja zimowa taczka śnieżna - w zeszłym roku był to ostrzak (ta sama ramka Huragana + inne koło przednie), w tym roku zdecydowałem się na nakręcenie wolnobiegu, z czego powstał ten oto singielek:
Ale przyznam, że trochę dziwnie się czuję mając wolnobieg i nie mogąc w pełni (tylko przedni hampel) kontrolować jazdy, zwłaszcza w śniegu i na lodzie.
#98
Napisano 09 grudzień 2010 - 14:09
#99
Napisano 09 grudzień 2010 - 14:15
Niby nic nadzwyczajnego, ale ten kolorek i coś jest w nim jeszcze (sam nie wiem co), że rower się po prostu podoba
#100
Napisano 09 grudzień 2010 - 14:29
MTB kupione w lutym:
Rama: Giant Boulder 21,5'' stalowa
Widelec: Giant Boulder stalowy
Kierownica: ???? aluminiowa
Mostek: ???? stalowy
Sztyca: ???? aluminiowa
Manetka: Sram Grip Shift
Hamulce: Shimano Dia-Compe i Canti Level
Klocki hamulcowe: ????? Shimano pewnie
Piasta przód: ????
Piasta tył: ????
Przerzutka przód: Shimano Acera X
Przerzutka tył: Shimano Acera X
Korba: Prowhell 44-34-24
Wolnobieg: Shimano 28-24-22-20-18-16-14
Łańcuch: Taya Chain
Pedały: Stalowe
Obręcz przód: Rigida aluminiowa
Obręcz tył: Hoopster
Siodełko: Selle Italia Gel Genuine
Rogi: Stalowe
Opony: Camel tyres
Koszyczek na bidon: brak/stalowy (zależnie od potrzeby)
Licznik: Sigma Sport 500
I pseudoszosa zrobiona z tego co leżało w pokoju. Dokupiłem tylko łańcuch, wolnobieg i błotniki
Rama: Minerva, rozmiar 60cm stalowa
Kierownica: 3T aluminiowa
Mostek: ???? aluminiowy typu fajka
Sztyca: ???? aluminiowa
Widelec: ???? stalowy
Koszyczki na bidon: brak/stalowy/stalowe zależnie od potrzeby
Klamkomanetki: Shimano Sora Flight Deck
Hamulce: Shimano RX100
Klocki hamulcowe: Shimano
Piasty: Weinmann
Przerzutka przód: Shimano 105
Przerzutka tył: Shimano Altus
Korba: Shimano RX100 FC-A551 170mm 52-42
Wolnobieg: Ventura 32-28-24-21-19-17-15-13
Pedały: Look
Łańcuch: Taya Chain
Obręcze: Weinmann
Taśma do obręczy: Fond De Jante Velox
Dętki: CST
Siodełko: Kinetic
Owijka: Bike Ribbon
Opony: Michelin Speedium
Błotniki: ???? plastikowe
Licznik: Sigma BC 906
Ogólnie to 2 liczniki i 2 koszyki na bidon mam "ruchome" i są ciągle przekładane z roweru na rower.