stery zintegrowane - problem z osadzeniem miski
#1
Posted 16 March 2010 - 23:40
Poradźcie co z tym zrobić?
#2
Posted 16 March 2010 - 23:48
Ja dzisiaj zakupiłem stery zintegrowane. Co ciekawe, ta nakładka na koronę widelca była rozcięta fabrycznie, więc bezproblemowo wcisnałem ja na sterówkę. Wszystko hula i buczy.
Szczerze mówiąc pierwszy raz spotkałem się z takim patentem, ale skoro działa, to chyba tak musi być.
#4
Posted 17 March 2010 - 07:23
Zastanawiam się tylko - bo po raz pierwszy mam do czynienia ze sterami zintegrowanymi - jak założę górne łożysko potem nakładkę ochraniającą, którą widać z zewnątrz, to niczym się tego nie kontruje? Rozumiem, że po całkowitym złożeniu, ponad tą nakładką widać rurę sterową widelca, potem mostek i expander? Czy może coś mi tu brakuje?
Mam takie stery jak tutaj:
http://cgi.ebay.com/...=item335af60152
#5
Posted 17 March 2010 - 07:52
Czasem ten pierścień idzie pod, czasem nad, zalezy od konstrukcji sterów.
To na zdjęciu - własnie w kolorze czerwonym to ten stozek rozpychajacy , gdzie jak skrecamy mostek od góry śrubą on rozpycha sie w sterach powodując kasowanie luzów.
Co do nabijania na rure sterową - nabija sie to rurą o średnicy deczke wiecej od średnicy rury widelca, są wersje z rozcieceim - a to w przypadku łożysk maszynowych , bądź też osobnej dodatkowej bieżni, i wersje normalne.
Jesli uważasz ze coś jest nie tak daj do serisu, nabiją raz dwa, akurat w tym miejscu rura jest dodatkowo wzmacniana więc nie powinno być problemu.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#10
Posted 17 March 2010 - 11:52
")To na zdjęciu - własnie w kolorze czerwonym to ten stozek rozpychajacy , gdzie jak skrecamy mostek od góry śrubą on rozpycha sie w sterach powodując kasowanie luzów.
#12
Posted 17 March 2010 - 19:03
Teraz rozglądam się za rurami PCV, potrzebuję rury o średnicy wew. 50mm i gr. ok 2mm, bo to stery zintegrowane o szerszym dole a węższej górze.
[1] nie rowerowymi. Ostatnio np. niby prosta sprawa wymiana oleju w samochodzie - pojechałem do serwisu gdzie bilbordy do tego zachęcają. Może i większość załogi by go wymieniła dobrze, ale dali to jakiemuś gościowi, który nalał za dużo, olej później wyciekł. Pojechałem reklamować to szef mi wmawia że sam musiałem zrobić dolewke, bo gość który to spierniczył był akurat na urlopie.
#14
Posted 19 March 2010 - 16:40
Nie wiem czy otwierac nowy temat, ale zapytam tutaj - 2 krotkie pytanka.
1) Czy przy sterach zintegrowanych i widelcu karbonowym potrzeba podkladki miedzy mostkiem a sterami? Do czego jest taka podkladka potrzebna?
2) Zauwazylem, ze w ramie brakuje mi przy przelotkach, takich gwintowanych regulatorow
(u Karbona na stronie to tak wyglada:
http://karbonkrieg.c...e/nawadze17.jpg ).
Razem z klamkomantekami i przerzutkami tego nie ma. Gdzie takie cos kupic?
#15
Posted 19 March 2010 - 22:41
Tu--> http://www.allegro.p...&category=164602) Zauwazylem, ze w ramie brakuje mi przy przelotkach, takich gwintowanych regulatorow
Albo poprosić w serwisie rowerowym czy nie mają na zbyciu ;-)
#16
Posted 20 March 2010 - 13:09
Tu--> http://www.allegro.p...&category=164602) Zauwazylem, ze w ramie brakuje mi przy przelotkach, takich gwintowanych regulatorow
Albo poprosić w serwisie rowerowym czy nie mają na zbyciu ;-)
Dzieki wlasnie o takie cos mi chodzilo. Drogie takie "pierdolki". Nie mowiac, juz od przesylce 3gr (+ 10 gr pudełko) za 9-10zl
Czy gwint w tych regulatorach jest zawsze taki sam?


