Skocz do zawartości

Jazda po drogach szybkiego ruchu

32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosc_lukasz18101988_*

Gosc_lukasz18101988_*
  • Gość

Napisano 24 marzec 2010 - 16:05

Witam.
Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o kolarstwo szosowe (jeździłem jak dotąd narazie tylko mtb).
Planuję wycieczkę rowerową na trasie: Kielce - Kraków - Kielce (ok 200 km).
Cała trasa wiedzie jednak przez ruchliwą trasę E7. Jednakże prawie na całym odcinku jest pas boczny (tzn do zatrzymania samochodu). Stąd moje pytanie czy można się poruszać tędy bez problemu ?? Np. policja nie przeczepi się, czy też np. są jakieś zakazy że nie wolno jeździć ?? (żadnych takich znaków drogowych nie ma ).
Proszę o opinie :)
pozdrawiam

#2 Gosc_Fabio_*

Gosc_Fabio_*
  • Gość

Napisano 24 marzec 2010 - 16:15

Jeszcze jak mieszkałem w Jędrzejowie to często poruszałem się trasami Jędrzejów-Kielce (E7) i częściowo po trasie Jędrzejów-Kraków (E7). Na pewno nie będzie problemów z poruszaniem się po tych trasach.

Teoretycznie na obwodnicy Jędrzejowa obowiązuje zakaz jazdy rowerem, ale wiele razy po tej obwodnicy się poruszałem i nie miałem żadnych problemów.

Więc śmiało możesz jechać zaplanowaną trasą 8-)

#3 Gosc_intel action_*

Gosc_intel action_*
  • Gość

Napisano 24 marzec 2010 - 16:30

No chyba że trafisz na Uwaga Pirat ;-)

#4 spros

spros
  • Użytkownik
  • 663 postów
  • Skądpolska

Napisano 24 marzec 2010 - 18:09

Teoretycznie na obwodnicy Jędrzejowa obowiązuje zakaz jazdy rowerem, ale wiele razy po tej obwodnicy się poruszałem i nie miałem żadnych problemów.

NA PEWNO nie ma takiego zakazu.
co nie znaczy ze nie da sie znalezc lepszej jakosciowo i spokojniejszej drogi z kielc do krakowa.

#5 Gosc_kobrys_*

Gosc_kobrys_*
  • Gość

Napisano 24 marzec 2010 - 18:34

myślę, że nie będzie problemu - w ub. piątek z Mateuniem zrobiliśmy z tej trasy może 20km pod Krakowem, szerokie asfaltowe pobocze i zachowanie kierowców wydawało się nie być zagrożeniem.