Witam, przedstawiam swoją Ukochaną szose
Krótki opis:Imponująca jest waga tej aerodynamicznej maszyny.
Marka Cervelo jest jak Ferrari wśród rowerów. Może stawać w jednym rzędzie obok takich firm jak Pinarello, z tym, że stylistyka Cervelo jest mocno sportowa.
Specyfikacja roweru:
- set ramy - Cervelo S2. Maszyna niedawno wybierana przez wielkie teamy najwyższych dywizji światowych. Niespotykanie sztywna, aerodynamiczna, a mimo wszystko lżejsza od większości zwykłych ram. Mam nadzieję, że nikt nie ma wątpliwości, że w całości jest wykonana z karbonu. Z widelcem i sztycą włącznie. Rury w ramie mają kształt opadającej kropli wody, co jak wiadomo jest najlepszym wyborem dla uzyskania najbardziej aerodynamicznego kształtu. Patrząc z przodu główka ramy zasłania cały przedni trójkąt. Jej kształt na prawdę robi wrażenie.
- koła - Bontrager Aeolus 5.0. Karbonowe. Koła godne ramy. Na opony. Z 50mm stożkiem. Piasty mają ten sam system co DT Swiss w swoich 240s. W zasadzie DT Swiss jest podwykonawcą piast dla Bontragera. Tak jak HED wykonuje obręcze. Mówi się, że są to piasty pancerne i niezawodne. Mimo to wszystkie części można kupić w każdym szanującym się sklepie rowerowym. Bębenek oczywiście pod 11s w stanie jak nowym.
Bontrager ma patent na zaplatanie szprych po dwie. Daje to bardzo pozytywny wygląd kół. Uważam, że koła w rowerze są odpowiedzialne za jego urok. Podobnie jak felgi w samochodzie.
Tytanowe zaciski Token do kół. Lekkie mocne i egzotyczne.
- klamki, przerzutki, kaseta i łańcuch - Shimano Dura Ace 9000. Nie ma lepszej grupy w dzisiejszych czasach. Prawie każda grupa Protour jeździ na takim sprzęcie, więc coś w tym musi być. Tak, wiem, marketing. Jednak o ten sam marketing na pewno starała się też Campa i Sram.
- korba - FSA K-Force Light. Karbonowa i lekka. Suport FSA z łożyskami ceramicznymi Najwyższy model korb tej firmy. Nowa kosztowała prawie dwa razy więcej niż DA. Poza tym idealnie pasuje kolorystycznie do ramy.
- hamulce - Zero Gravity Zero G Ti. Hamulce jedne z najlżejszych wykonywanych z metali. Ich atutem jest także niespotykany wygląd. Trzeba dobrze szukać, żeby w ogóle mieć okazję je kupić. Okładziny pod system Shimano. Aktualnie zamontowane są żółte Swissstopy do carbonu.
- siodełko - Tune Komm. Karbonowe i bardzo lekkie. Kolejny bardzo rzadko spotykany element. Wbrew pozorom jego kształt pozwala na wygodną jazdę..
- kierownica - Bontrager RXL Blade. Oczywiście, że karbonowa, lekka i ładna. Ważona przy składaniu - około 220 gram.
- mostek - Ritchey WCS 260. Najnowszy model. 90mm.
- pedały - Look Keo Carbon. Lekki i wysoki model pedałów znanej marki.
- koszyczki - NewUltimate. Karbonowe. Bardzo lekkie. Dobrze trzymają bidony. Nie ma z tym żadnego problemu.
- pozostałe komponenty bardzo wysokiej klasy, takie jak gwiazdka i podkładki KCNC. Nawet śrubki w tym rowerze nie są byle jakie. W mało którym rowerze można spotkać tak egzotyczne komponenty, ponieważ są one po prostu trudno dostępne... Waga 6770g myśle że jest wystarczająca
Czekam obecnie na owijkę Fizika, która jest już przetarta...pozdrawiam
Cervelo S2 Dura Ace9000
#1
Napisano 22 maj 2016 - 18:15
#2
Napisano 22 maj 2016 - 18:18
Wyczuwam sporą...ekscytację posiadanym osprzętem
Ładna taczka.
- EverRestOnTheBike, kaloo, impa i 2 innych osób lubią to
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#3
Napisano 22 maj 2016 - 18:40
Rama ma juz mala siwa brode, okolice 2009.
Nigdy nie widzialem kogokoliek w tv na S2.
Dzisiaj, zdziwilbym sie, gdyby jakikolwiek pro team uzywal jeszcze mechanicznej DA.
Co nie zmienia faktu, ze rower prezentuje sie swietnie!
W tylnym kole, nie masz przydlugieo wentylka?
- Ciachoorsky lubi to
#5
Napisano 22 maj 2016 - 19:07
Nigdy nie byłem przekonany do elektryki dlatego zamontowałem mechaniczną wersję. Jeżdziłem na nowym S5 i dużej różnicy nie ma. Przynajmniej dla mnie dla amatora
#7
Napisano 22 maj 2016 - 19:39
rowerek ładny, ale z opisem to Ciebie trochę poniosło
#8 Gosc_Bullet_*
Napisano 22 maj 2016 - 19:56
Kierownica, mostek Ritchey'a, Bontragera? No słabo - tylko kiera i mostek 3T nadadzą temu rowerowi wyjątkowość. Oczywiście muszą być w całości z karbonu i koniecznie najnowsze modele.
#9
Napisano 22 maj 2016 - 20:09
rowerek ładny, ale z opisem to Ciebie trochę poniosło
Pokaż mi taki rower w takim zestawieniu chociażby na ebayu
#10
Napisano 22 maj 2016 - 20:13
Ładny rowerek, malowanie dość ciekawe. Ogólnie wygląda estetycznie i może się podobać. Osprzętowo dość nieźle
Z kołami to prawda, że mocno wpływają na wygląd roweru. No i każdy widzę ma różny gust, bo nigdy nie rozumiałem tych podwójnych szprych, dziwnie to wygląda No i to co w nowym Giancie - prowadzenie pancerzy jest jakimś żartem, w sensie, że wyłażą do góry nad mostkiem i wlatują do ramy po łuku. Okropne.
Ciachaj sterówkę i będzie git
#11
Napisano 22 maj 2016 - 20:28
Pokaż mi taki rower w takim zestawieniu chociażby na ebayu
No, opis faktycznie taki, jakbyś chciał się go pozbyć i chciał skusić nim kogoś, kto się nie zna. Tutaj, na forum, raczej nie wzbudzi to aplauzu.
Sam rower ładny, proporcjonalny,
#12
Napisano 22 maj 2016 - 20:55
Ta owijka nawinięta do połowy to tak specjalnie?
#13
Napisano 22 maj 2016 - 21:19
Rower bardzo ładny. Lekko zazdroszczę... ;-)
p.s. mam ten sam widelec przy swoim Bullsie.
Pozdro i kilometrów
Małymi krokami uparcie do celu...
Dd 7 lutego 2017r szczęśliwy tatuś
#14
Napisano 22 maj 2016 - 21:45
Opis z aukcji na alledrogo Wisiał niedawno - jesteś nowym właścicielem czy sprzedającym? Ale sam rower na wypasie
#15
Napisano 22 maj 2016 - 21:46
Marka Cervelo jest jak Ferrari wśród rowerów. Może stawać w jednym rzędzie obok takich firm jak Pinarello, z tym, że stylistyka Cervelo jest mocno sportowa.
To dlaczego nie zamontowałeś do niej Campy, tylko jakieś kołowrotki, tzn Shimano?
#16
Napisano 23 maj 2016 - 14:33
Bez Twojego opisu rower sporo by zyskał na powadze. Lub stracił na śmieszności
Uwaga 1415chris o wentylku wisienką na torcie !
#17 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 23 maj 2016 - 17:18
Nigdy nie byłem przekonany do elektryki dlatego zamontowałem mechaniczną wersję. Jeżdziłem na nowym S5 i dużej różnicy nie ma. Przynajmniej dla mnie dla amatora
nie mów, że zamontowałeś bo kupiłeś gotowca z allegro także tego
Wyczuwam sporą...ekscytację posiadanym osprzętem
Ładna taczka.
tak to jest jak się jest młodym mnie już nawet ultegra nie rusza może jakiś super record by mnie ruszył teraz a 4 lata wstecz to i nową tiagrą 4700 bym się jarał bo fajne wewnętrzne prowadzenie linek
Nie ma lepszej grupy w dzisiejszych czasach.
A to ciekawe bo część peletonu jeździ na campie, część na sramie i kolejna część właśnie na SH. I dałbym rękę uciąć (może bym stracił), że zarówno Red jak i Super Record są uważane za lepsze osprzęty niż DA
- Ciachoorsky i kaczor lubią to
#18
Napisano 23 maj 2016 - 18:38
Tak kupiłem z allegro.
Owijka jest tak specialnie nawinęta, ponieważ kierownica ma napisy na końcowkach mi to nie bardzo leży, więc nawinę całą kierownice.
Co do Dura Ace jest go wiecej w peletonie, pewnie ze względu na system przełaczanią mi bardziej leży dzwignia do zrzucania biegów w góre i w dół, Campagnolo lubie system też fajny ale wkurzające czasem jest to ze zmęczony po 70km ustawce dojezdzasz do kreski i palce już odłaczają się od ciała i gdzies tam trzeba szukać tego tzw przycisku...na finiszach sie to nie sprawdza...co do srama, system intuicyjny, ale też nie leży w dłoni za bardzo. DA 9000 jest moim zdaniej dużo dużooo lepsza od 7900.
Rower na sprzedaż nie jest, niedawno załozyłem dział gdzie chciałem kupić rower, także to powinno rozwiać wszelkie wątpliwośći.
Wojtek, czemu sądzisz że Campa jest lepiej wykonana od Dura Ace? Zgodze się z wersją 7900 ale 9000 nie ma co zarzucić.
#19
Napisano 23 maj 2016 - 19:51
tak to jest jak się jest młodym,(...) dałbym rękę uciąć ( bym stracił), że zarówno Red jak i Super Record są uważane za lepsze osprzęty niż DA
Campa, przewyższa Shimano prestiżem, ale sram firma bez tradycji.
Tak samo jak z tym porównaniem Pinarello i Cervelo. Pina ma historię, Cervelo miało na razie tylko Saxo Rissa.
#20 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 23 maj 2016 - 20:00
Tak kupiłem z allegro.
Owijka jest tak specialnie nawinęta, ponieważ kierownica ma napisy na końcowkach mi to nie bardzo leży, więc nawinę całą kierownice.
Co do Dura Ace jest go wiecej w peletonie, pewnie ze względu na system przełaczanią mi bardziej leży dzwignia do zrzucania biegów w góre i w dół, Campagnolo lubie system też fajny ale wkurzające czasem jest to ze zmęczony po 70km ustawce dojezdzasz do kreski i palce już odłaczają się od ciała i gdzies tam trzeba szukać tego tzw przycisku...na finiszach sie to nie sprawdza...co do srama, system intuicyjny, ale też nie leży w dłoni za bardzo. DA 9000 jest moim zdaniej dużo dużooo lepsza od 7900.
Rower na sprzedaż nie jest, niedawno załozyłem dział gdzie chciałem kupić rower, także to powinno rozwiać wszelkie wątpliwośći.
Wojtek, czemu sądzisz że Campa jest lepiej wykonana od Dura Ace? Zgodze się z wersją 7900 ale 9000 nie ma co zarzucić.
Jeśli chodzi o używanie profesjonalne to nie ma to żadnego znaczenia czy to będzie DA czy Campa bo zawodnicy mają w dupie to i zawsze mają przygotowany rower na 101%. Ale już w codziennym użytkowaniu przez amatora niestety ale campa wypada lepiej (sam mam shimano). Włoska robota to włoska robota pomimo dywagacji które były w temacie na temat przenoszenia fabryk campy do azji, jakoś według mnie nadal campa jest i będzie wyznacznikiem jakości w osprzęcie kolarskim i nic lepszego od Super Recorda niestety a może stety (bo poziom zawiesili bardzo wysoko) nie ma.