Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bmc Timemachine Tmr02

BMC tmr timemachine

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 ivosmo

ivosmo
  • Użytkownik
  • 23 postów
  • Skądopole / wrocław

Napisano 04 czerwiec 2016 - 22:30

Muszę przyciąć ten komin to fakt.

 

Co do prześwitu zobaczę w praktyce, póki co nie będę wymieniał prawie nowych szytek na węższe (były naklejone na koła jak je kupowałem). Spód dolnej rury oklejony jest przezroczystą gumą dla zabezpieczenia (zostało po poprzednim właścicielu). Zresztą przy 23 mm też jest na tyle ciasno, że nawet mały kamyk się nie zmieści (jak miałem założone Conti Ultrasport 23 mm nówki sztuki to te "wąsy" na środku opony smyrały dolną rurę). Na tę geometrię nic nie poradzę.



#22 ivosmo

ivosmo
  • Użytkownik
  • 23 postów
  • Skądopole / wrocław

Napisano 02 kwiecień 2017 - 21:50

Zmiany na ten sezon:
  • nowe linki i pancerze - Jagwire Road Pro
  • nowa korba - Sram Red 50/34, 175 mm
  • nowe (używane) pedały - Time Xpresso 6
  • nowy łańcuch - KMC X10 SL
  • nowa (używana ale w idealnym stanie) kaseta - Sram PG-1070 12-27
  • przycięta sterówka + mostek podniesiony o 5 mm
Całość 7.03 kg - w stanie jak na foto (z pedałami, koszykami i Wahoo Elemnt Bolt z uchwytem)

Następna w kolejce i przy sprzyjającym bilansie na koncie będzie kaseta XG-1090 11-28 to wtedy powinien zejść poniżej 7.0 kg ;)

Cały czas jeszcze się przyzwyczajam do nowych pedałów - po przesiadce z Shimano na Time przede wszystkim zauważyłem dużo większy "luz" przy wpiętych blokach (mimo, że jeździłem z żółtymi blokami Shimano). Tak samo siła potrzebna do wpięcia/wypięcia jest dużo niższa - czasem trudno mi jest jednoznacznie stwierdzić czy aby na pewno się wpiąłem. Nie do końca mi się to podoba ale może przywyknę. Chyba, że z moimi egzemplarzami jest coś nie halo.

gallery_7416_226_675554.jpg



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BMC, tmr, timemachine