#1
Napisano 26 maj 2016 - 21:28
I mam nadzieję, że nikt nie ma wątpliwości, że rama w całości jest wykonana z karbonu, z widelcem i sztycą włącznie!!!
Nie moglem sie powstrzymac i przepraszam, za naruszenie praw autorskich...
Parę rzeczy przerzuconych z R5, parę nowych.
Czekam na przebudowe przedniego Zippa, recall piast.
Moze dojdzie, jak gdzieś dostanę, Prologo scratch cpc i to chyba będzie na tyle.
Nawet go nie ważyłem w całości ale jest zdecydowani cięższy od R5. Rama i widelec ok 300g.
Jak jeździ? Zarabiscie. Cala roznica w wiekszej wadze znika, jak sie przyciska na pedaly, latwiej utrzymac predkosc, czy tez osiagnac wieksza przy tym samym wysilku. W gore pewnie bedzie ciezej ale jak zrzuce z tylka zbedne 1kg, to i tak bede na plusie
Tak na szybko pare pikczerow.
- EverRestOnTheBike, impa, Ciachoorsky i 7 innych osób lubią to
#3
Napisano 27 maj 2016 - 05:44
#4
Napisano 27 maj 2016 - 07:51
Zaje6isty...
Echhhh.... może kiedyś i mnie będzie stać???
Małymi krokami uparcie do celu...
Dd 7 lutego 2017r szczęśliwy tatuś
#5
Napisano 27 maj 2016 - 07:59
- maccacus, lukeuszlfc i artho lubią to
#6
Napisano 27 maj 2016 - 08:24
Wygląda (prze)bojowo.
#7
Napisano 27 maj 2016 - 08:37
Nie będę słodził bo obrośniesz w cukier.... :->
Mam natomiast pytanie czy przypadkiem nie masz na odsprzedanie SZTYCY do starszego modelu S3
Chyba wszystkie ESKI są kompatybilne.
Sprzęt zacny...
Jarosław-LT
#8
Napisano 27 maj 2016 - 10:32
Tak, masz racje s-ki dziela ta sama konstrukcje sztyc. Niestety nie posiadam takowej.
Ale jak jestes zainteresowany, to tu, w uk, w sklepach sa dostepne od reki sztyce z jedna i dwiema pozycjami mocowania siodla.
Tu akurat z jedna pozycja na stoku:
http://www.sigmaspor...elo s seat post
Mozesz sprawdzic rowniez ebay, ludzie czesto wymieniaja te sztyce ze wzgledu na rozne potrzebne dlugosci. Mozna taka, nawet nieuzywana wyrwac za polowe ceny.
Co do kol, to sa tez stozki ale jak pisalem, przod blaka sie gdzies po swiecie juz 6 tygodni.....
#9
Napisano 27 maj 2016 - 10:42
#10
Napisano 27 maj 2016 - 11:17
Ile taka rama $ jeśli to nie tajne?
#11
Napisano 27 maj 2016 - 11:26
Aaa, to ja tez bym chcial wiedziec, co oni z nim robia
Nie wiem jak caly swiat ale europejski recall piast zippa jest obslugiwany w Portugalii.
Trzeba odeslac kolo poprzez sklep do lokalnego dystrybutora Srama, a oni dalej wysylaja to to montowni, pewnie jaka maja w Portugalii.
Tam wymienaija piaste i jak obrecz nadaje sie do przebudowy, to zaplataja nowa piaste.
No byloby juz fajnie posmigac na szytkach.... a tak trzeba czekac.
Co do $, ja place w £, ceny na te ramy/rowery nie sa tajemnica, google.
#12
Napisano 27 maj 2016 - 19:16
#13
Napisano 28 maj 2016 - 12:51
ogólnie to paskuda i wygląda jak rower do czasówki seria S to seria road aero w sumie nie wiadomo do czego, kańciak straszny wybacz ale nie będę wazeliny wciskał , nie ma w nim klasy szosówki jak np w serii R.
- lubelaczek lubi to
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#14
Napisano 28 maj 2016 - 16:13
Pewnie jak bym chcial kolejny klasycznie wygladajacy rower, to pewnie bym tej ramy niekupowal.
W zyciu trzeba probowac roznych rzeczy.
- kaloo lubi to
#15
Napisano 28 maj 2016 - 16:40
no wiem , ale po prostu mnie się nie podoba .... no co ja poradzę , jeszcze w zestawieniu z tymi kołami to już w ogóle ....piiiiiii jak będą stożki karbonowe to może całość jakoś ujdzie na tle irlandzkich pagórków.
Wiesz co, ja w proturze nie widziałem chyba S5 , no chyba ze się mylę.
Ale jak to mówi się, jak się ma kasę to można próbować co tylko jest osiągalne , dzięki temu powstają niezależne recenzje produktu a nie tylko bełkot producenta, który musi zachwalać siebie samego, no nie ? co jest plusem w ogólnym tego słowa znaczeniu.
To połączenie Tri i zwykłej szosy jakoś optycznie nie pasuje do ogólnie przyjętego schematu, może jest zbyt "komputerowe" jak na nasze analogowe spojrzenie co nas otacza .
Ja wiem że zmieniło się wiele zwłaszcza przy zastosowaniu karbonu , dowolność kształtów jest wszechobecna , ale czy wsadzenie tylnego koła bardziej pod dupę do jazdy codziennej , treningowej będzie bardziej uszczęśliwiające ? Myślę że napiszesz więcej coś o porównaniu do klasycznej ramy, bo jesteś jedną z paru osób do tego kompetętną .
Każdy ma prawo do własnego szczęścia i tego się trzymajmy !
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#16
Napisano 28 maj 2016 - 18:42
Mało widziałeś w takim razie.
- kaloo, Ciachoorsky i bogcz lubią to
#17
Napisano 28 maj 2016 - 18:43
Napisz proszę, czy taki owalny blat daje Ci subiektywnie jakąś zauważalna różnicę in plus/minus.
#19 Gosc_kobrys_*
Napisano 29 maj 2016 - 09:27
ogólnie to paskuda i wygląda jak rower do czasówki seria S to seria road aero w sumie nie wiadomo do czego, kańciak straszny wybacz ale nie będę wazeliny wciskał , nie ma w nim klasy szosówki jak np w serii R.
Mnie przez lata też strasznie podobały się rowery aero - Cervelo Sx, Venge, Reacto, Propel, Canyon Aeroroad etc...
Mój rower przy takich cudach to była niesamowita padaka... Co ciekawe strasznie jarałem się i marzyłem o takich rowerach w momentach... dłuższego odstawienia roweru. Ile razy po tym nie siadałbym na swoją padakę to stwierdzałem, że nie ogranicza mnie ona, a rower za 40k wcale by mi nie pomagał
Rok temu nastąpiła we mnie wewnętrzna zmiana - chociaż to nie był jeszcze kryzys wieku średniego to zaczeły mi się podobać proste kształty, ale karbonowe - niestety stal do mnie nadal nie przemawia, a okrągłe profile rur mnie nie pociągają. Na dzień dzisiejszy wzorem dla mnie jest np Canyon Ultimate, Cevelo R5 albo najbardziej fantazyjny to Spec Tarmac.
Sam w tym roku kupiłem węgiel, który nie jest absolutnym topem wyścigowym, ale za to ma inne właściwości przez, które realnie patrząc na moje możliwości po prostu okazał się lepszy.
Chrisa S5 jak założy stożki będzie jednak dla mnie pornografią - mimo iż nie jest to rower na moje możliwości fizyczne jest moim zdaniem genialny w tym jak się prezentuje.
Jestem także pewien, że Chris nie będzie go tylko prezentował przed kolegami, ale wyciśnie siódme poty z tej konstukcji.
Tutaj dla znających angielski natomiast pewien dobry artykuł: http://www.businessi...new-golf-2015-2
#20
Napisano 29 maj 2016 - 14:55
Kozak dzida.