Skocz do zawartości


Zdjęcie

Cervelo S5

Cervelo w calosci z karbonu :

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

#1 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 3581 postów
  • SkądSurrey

Napisano 26 maj 2016 - 21:28

To już wiemy, że marka Cervelo jest jak Ferrari wśród rowerów.
I mam nadzieję, że nikt nie ma wątpliwości, że rama w całości jest wykonana z karbonu, z widelcem i sztycą włącznie!!!

Nie moglem sie powstrzymac i przepraszam, za naruszenie praw autorskich...

Parę rzeczy przerzuconych z R5, parę nowych.
Czekam na przebudowe przedniego Zippa, recall piast.
Moze dojdzie, jak gdzieś dostanę, Prologo scratch cpc i to chyba będzie na tyle.
Nawet go nie ważyłem w całości ale jest zdecydowani cięższy od R5. Rama i widelec ok 300g.
Jak jeździ? Zarabiscie. Cala roznica w wiekszej wadze znika, jak sie przyciska na pedaly, latwiej utrzymac predkosc, czy tez osiagnac wieksza przy tym samym wysilku. W gore pewnie bedzie ciezej ale jak zrzuce z tylka zbedne 1kg, to i tak bede na plusie ;)

Tak na szybko pare pikczerow.
27199802501_b604b58b52_c.jpg
26662649074_96d38482e8_c.jpg
27199829781_bd64d25ab5_c.jpg
27235918546_ab572f7fa9_c.jpg
27172685312_276305e317_c.jpg

#2 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 2651 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 maj 2016 - 22:44

Poprzedni był lepszy :)


7602ede9d85aa0ebmed.png

 

Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

"Oni [w Sky] nazywają  to marginal gains, wszystko co jest dozwolone w granicach zasad, jest możliwe. TUE mieszczą się w tych zasadach. Jeśli w dalszym ciągu z jednej strony będzie się mówić o etyce w kolarstwie, a z drugiej strony tak postępować, to jest to działanie obłudne." Pat McQuaid


#3 Michal1906

Michal1906
  • Użytkownik
  • 655 postów

Napisano 27 maj 2016 - 05:44

Jest moc :)

#4 zales

zales
  • Użytkownik
  • 287 postów
  • SkądGrójec

Napisano 27 maj 2016 - 07:51

Zaje6isty...

Echhhh.... może kiedyś i mnie będzie stać???


Małymi krokami uparcie do celu...

 

Dd 7 lutego 2017r szczęśliwy tatuś

 


#5 kaloo

kaloo
  • Użytkownik
  • 532 postów
  • Skądxx

Napisano 27 maj 2016 - 07:59

Ta rama dobrze wygląda tylko na wysokim stożku. Ogólnie sprzęt zacny
  • maccacus i lukeuszlfc lubią to

#6 puchaty

puchaty
  • Użytkownik
  • 766 postów
  • SkądGdynia

Napisano 27 maj 2016 - 08:24

Wygląda (prze)bojowo.



#7 Jarek-LT

Jarek-LT
  • Użytkownik
  • 411 postów
  • SkądKolberg

Napisano 27 maj 2016 - 08:37

Nie będę słodził bo obrośniesz w cukier.... :->

Mam natomiast pytanie czy przypadkiem nie masz na odsprzedanie SZTYCY do starszego modelu S3

Chyba wszystkie ESKI są kompatybilne.

 

Sprzęt zacny...

 

Jarosław-LT



#8 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 3581 postów
  • SkądSurrey

Napisano 27 maj 2016 - 10:32

Tak, masz racje s-ki dziela ta sama konstrukcje sztyc. Niestety nie posiadam takowej.

Ale jak jestes zainteresowany, to tu, w uk, w sklepach sa dostepne od reki sztyce z jedna i dwiema pozycjami mocowania siodla.

Tu akurat z jedna pozycja na stoku:

http://www.sigmaspor...elo s seat post

Mozesz sprawdzic rowniez ebay, ludzie czesto wymieniaja te sztyce ze wzgledu na rozne potrzebne dlugosci. Mozna taka, nawet nieuzywana wyrwac za polowe ceny.

 

Co do kol, to sa tez stozki ale jak pisalem, przod blaka sie gdzies po swiecie juz 6 tygodni.....



#9 kaloo

kaloo
  • Użytkownik
  • 532 postów
  • Skądxx

Napisano 27 maj 2016 - 10:42

To co oni robią z tym kołem :/

#10 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 269 postów
  • SkądMierżączka

Napisano 27 maj 2016 - 11:17

Ile taka rama $ jeśli to nie tajne?



#11 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 3581 postów
  • SkądSurrey

Napisano 27 maj 2016 - 11:26

Aaa, to ja tez bym chcial wiedziec, co oni z nim robia :)

 

Nie wiem jak caly swiat ale europejski recall piast zippa jest obslugiwany w Portugalii.

Trzeba odeslac kolo poprzez sklep do lokalnego dystrybutora Srama, a oni dalej wysylaja to to montowni, pewnie jaka maja w Portugalii.

Tam wymienaija piaste i jak obrecz nadaje sie do przebudowy, to zaplataja nowa piaste.

No byloby juz fajnie posmigac na szytkach.... a tak trzeba czekac.

 

Co do $, ja place w £, ceny na te ramy/rowery nie sa tajemnica, google.



#12 ivosmo

ivosmo
  • Użytkownik
  • 23 postów
  • Skądopole / wrocław

Napisano 27 maj 2016 - 19:16

Nieźle pędzi pewnie, kolory i ogólny "design" zdecydowanie na tak...tylko kufa byłby o tyle ładniejszy jakby miał poziomą górną rurę ;)

#13 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4571 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 maj 2016 - 12:51

ogólnie to paskuda i wygląda jak rower do czasówki seria S to seria road aero w sumie nie wiadomo do czego, kańciak straszny wybacz  ale nie będę wazeliny wciskał , nie ma w nim klasy szosówki jak np w serii R.


  • lubelaczek lubi to

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl  ,  www.velotech.sklepna5.pl

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected] , [email protected]

 

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#14 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 3581 postów
  • SkądSurrey

Napisano 28 maj 2016 - 16:13

SPIKE nie jestes na biezaco, czasowki wygladaja kompletnie inaczej ;) Jak to nie wiadomo do czego? Do jezdzenia szybciej!
Pewnie jak bym chcial kolejny klasycznie wygladajacy rower, to pewnie bym tej ramy niekupowal.
W zyciu trzeba probowac roznych rzeczy.
  • kaloo lubi to

#15 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4571 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 maj 2016 - 16:40

no wiem , ale po prostu mnie się nie podoba .... no co ja poradzę , jeszcze w zestawieniu z tymi kołami to już w ogóle ....piiiiiii  jak będą stożki karbonowe to może całość jakoś  ujdzie na tle irlandzkich pagórków.

 

Wiesz co, ja w proturze nie widziałem  chyba S5 , no chyba ze się mylę.

 

Ale jak to mówi się, jak się ma kasę to można próbować  co tylko jest osiągalne , dzięki temu powstają niezależne recenzje produktu a nie tylko bełkot producenta, który musi zachwalać siebie samego, no nie ?  co jest plusem w ogólnym tego słowa znaczeniu.

 

To połączenie Tri i zwykłej szosy jakoś optycznie nie pasuje do ogólnie przyjętego schematu, może jest zbyt "komputerowe" jak na nasze analogowe spojrzenie co nas otacza .

 

Ja wiem że zmieniło się wiele zwłaszcza  przy zastosowaniu karbonu , dowolność kształtów  jest wszechobecna , ale czy wsadzenie tylnego koła bardziej pod dupę do jazdy codziennej , treningowej będzie bardziej uszczęśliwiające ?  Myślę że napiszesz więcej coś o  porównaniu do klasycznej ramy, bo jesteś jedną z paru osób do tego kompetętną .

Każdy ma prawo do własnego szczęścia  i tego się trzymajmy !


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl  ,  www.velotech.sklepna5.pl

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected] , [email protected]

 

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#16 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 1281 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 28 maj 2016 - 18:42

Mało widziałeś w takim razie. ;)

 


  • kaloo, Ciachoorsky i bogcz lubią to

#17 piotrek1906

piotrek1906
  • Użytkownik
  • 231 postów

Napisano 28 maj 2016 - 18:43

1415chris - moim zdaniem bardzo ciekawy rower, sam chętnie bym jeździł.

Napisz proszę, czy taki owalny blat daje Ci subiektywnie jakąś zauważalna różnicę in plus/minus.

#18 ROZMIAR

ROZMIAR
  • Użytkownik
  • 2651 postów
  • SkądPoznań

Napisano 28 maj 2016 - 21:59

Spike masz rację co do tego, że klasyczne bardziej Ci się podobają, bo po latach wygląda to tak:2e15ffe59380f3baf65c864a827aa7d2.jpg

1996.jpg

Tyle, że sam śmigam na czymś co z klasyką nie ma nic wspólnego i tylko kusi mnie złożyć jakąś piękną szosę.


7602ede9d85aa0ebmed.png

 

Więcej satysfakcji daje dobra forma niż dobry sprzęt.

"Oni [w Sky] nazywają  to marginal gains, wszystko co jest dozwolone w granicach zasad, jest możliwe. TUE mieszczą się w tych zasadach. Jeśli w dalszym ciągu z jednej strony będzie się mówić o etyce w kolarstwie, a z drugiej strony tak postępować, to jest to działanie obłudne." Pat McQuaid


#19 kobrys

kobrys
  • Użytkownik
  • 1600 postów
  • SkądKraków/Częstochowa

Napisano 29 maj 2016 - 09:27

ogólnie to paskuda i wygląda jak rower do czasówki seria S to seria road aero w sumie nie wiadomo do czego, kańciak straszny wybacz  ale nie będę wazeliny wciskał , nie ma w nim klasy szosówki jak np w serii R.

 

Mnie przez lata też strasznie podobały się rowery aero - Cervelo Sx, Venge, Reacto, Propel, Canyon Aeroroad etc...

 

Mój rower przy takich cudach to była niesamowita padaka... Co ciekawe strasznie jarałem się i marzyłem o takich rowerach w momentach... dłuższego odstawienia roweru. Ile razy po tym nie siadałbym na swoją padakę to stwierdzałem, że nie ogranicza mnie ona, a rower za 40k wcale by mi nie pomagał :)

 

Rok temu nastąpiła we mnie wewnętrzna zmiana - chociaż to nie był jeszcze kryzys wieku średniego to zaczeły mi się podobać proste kształty, ale karbonowe - niestety stal do mnie nadal nie przemawia, a okrągłe profile rur mnie nie pociągają. Na dzień dzisiejszy wzorem dla mnie jest np Canyon Ultimate, Cevelo R5 albo najbardziej fantazyjny to Spec Tarmac.

 

Sam w tym roku kupiłem węgiel, który nie jest absolutnym topem wyścigowym, ale za to ma inne właściwości przez, które realnie patrząc na moje możliwości po prostu okazał się lepszy.

 

Chrisa S5 jak założy stożki będzie jednak dla mnie pornografią - mimo iż nie jest to rower na moje możliwości fizyczne jest moim zdaniem genialny w tym jak się prezentuje.

Jestem także pewien, że Chris nie będzie go tylko prezentował przed kolegami, ale wyciśnie siódme poty z tej konstukcji.

 

Tutaj dla znających angielski natomiast pewien dobry artykuł: http://www.businessi...new-golf-2015-2



#20 yoshimura

yoshimura
  • Użytkownik
  • 32 postów
  • SkądPodhale

Napisano 29 maj 2016 - 14:55

Kozak dzida.