Z tymi kołami wygląda jak petarda.
#61
Napisano 22 luty 2017 - 01:30
#62
Napisano 03 marzec 2017 - 21:58
#63
Napisano 18 czerwiec 2017 - 14:39
Zalozylem ta owijke ok pol roku temu. Jak ktos rozwaza cos jasnego i nie chce bawic sie w czeste czyszczenie, to Supacaz jest swietnym wyborem. Wlasciwie to nie za bardzo jest co czyscic, standardowe przelecenie mokra szmatka, do tego jest bardzo komfortowa.
Troche juz tez pojezdzilem na Corsa G+ 25mm, bardzo dobre opony. Jak na razie zero kapci.
Przod obnizyl sie, w dwoch etapach, w sumie o10mm.
- impa, Ciachoorsky, Ratonek i 2 innych osób lubią to
#64
Napisano 20 październik 2017 - 18:34
#65
Napisano 30 październik 2017 - 15:30
Power2Max nie głupieje od takiego blatu?
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#66
Napisano 30 październik 2017 - 18:46
Chociaz dzisiaj na sesji z TrainingRoad moc falowala. Ale to chyba cos z TR bylo nie tak, bo Erg mode wogole nie dzialal, a moze bateria zdycha...?
#67
Napisano 31 październik 2017 - 09:51
Z ciekawości jeździsz na owalnym blacie czy faktycznie to coś daje?
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
#68
Napisano 31 październik 2017 - 09:54
#69
Napisano 31 październik 2017 - 10:16
Czy w każdym rowerze masz owalny blat, czy też jeździsz raz na okrągłym raz na owalnym?
#70
Napisano 31 październik 2017 - 15:56
Jezdzilem 2 sesony na Rotorowych Q-rings (maly owal), ponad 2 na QXL, wiec chcialem sprobowac Osymetric.
Nie jezdze na okraglych, wiec nie mam na codzien takich sensacji, jakie towarzyszyly, kiedy przesiadlem sie na owale.
Ale i wtedy nie byly to tak ekstremalne ksztalty jak Osymetric.
Polubilem sie z tego typu tarczami. Sprawiaja, ze noga latwiej przelatuje nad martwym punktem. W QXL mozna bylo rowniez ustawiac na obwodzie polozenie max punktu. Eksperymentujac ze skrajnymi polozeniami, nawet po paru latach na owalach, odczuwalo sie roznice.
Podobnie po przesiadce z QXL na Osymetric, czuc roznice.
Nie kazdemu to odpowiada, mi przypasowalo.
O dziwo Osymetric dobrze zmienia biegi, przynajmniej na trenarzerze
Gorzej z jazda na najwiekszych koronkach kasety, sporo halasu, zarowno na duzej, jak i na malej tarczy.
No ale nie ma sie co dziwic, przy skrajnym polozeniu tarcz, najwieksza srednica w linii lancucha, powoduje, ze kat lancucha jest dos spory. I generalnie, dwa razy na obrocie, jak lancuch spada na wyplaszczona czesc zebatki, slychac to.
Podobno ma sie to uspokoic po kilku setkach km.
#71 Gosc_Sam_*
Napisano 26 grudzień 2017 - 11:18
Z tymi nowymi stożkami to jest jeden z najładniejszych rowerów jakie widziałem. Asymetryczne blaty wyglądają kosmicznie pro. Nowe koła z tak wysokim stożkiem, wszystko w twardym czarno białym kolorze, uff
#72
Napisano 20 kwiecień 2018 - 16:43
Teraz w uzyciu mam Vittorie Pave 25, G+ 25, no i te Control rowniez 25. Waga obydwu po 270g. Tu zaskoczenie, bo roznica w wadze to tylko 0.3g. Corsy G+ roznily sie o 20g!
A tak wygladaja na kolach
- impa i Born Ready lubią to
#73
Napisano 20 kwiecień 2018 - 16:59
Taki numer zauważyłem na oponach MTB, ten sam rozmiar, rożnica szerokości 3mm, ale za to te węższe są wyższe o 2mm dając większą średnicę koła.
#74
Napisano 20 kwiecień 2018 - 18:02
I mam wrazenie, ze Control 25 jest zdziebko wyzsza od Pave 25. Ale nie mierzylem, a nie chce mi sie juz przerzucac opony Sprawdze przy nastepnej przerzutce opon.
#75
Napisano 21 kwiecień 2018 - 18:55
Jak współpraca owali i przedniej przerzutki ETAPA? Wiem, że masz je w mniejszym rozmiarze niż ja (53 Qrings), ale w moim przypadku (przerzutka na hak), mimo najwyższego ustawienia przerzutki jest ona i tak za nisko względem tarczy, jak tylko chciałbym zrzucić na małą.
Na chwilę obecną pozostaje mi tylko jeżdżenie na blacie (w di2 nie było problemu) i zastanawiam się teraz, czy rozwiązaniem jest:
1. Zmiana dużego Qringa z 53 na 52 (wtedy byłaby szansa na jeżdzenie bez problemu)
2. Powrót na tradycyjne okrąglaki 53/39
3. Kupienie czegoś takiego: https://r2-bike.com/...ront-derailleur
#76
Napisano 21 kwiecień 2018 - 19:39
Moje to byly QXL 52, ktore maja wieksza owalizacje niz Qrings, wiec przypuszczam, ze moga miec podobna wysokosc w najwyzszym punkcie.
Nie mialem zadnych problemow, a i przerzutka byla mocowana bez zadnych podkladek i nie byla w najwyzszym punkcie.
Teraz z Osymetric uzywam podkladki ale zeby przesunac przerzutke do tylu, jednoczesnie opuszczajac nieco wozek w dol. Dokladnie te Rotora.
Sa one dodawane do zebatek Rotora, napewno do QXL. Do Qrings, nie pamietam ale nie kojarze zebym mial takie dwa zestawy.
Ta cienka jest w ksztalcie klina, ma rozna grubość na obu koncach (ta wlasnie mam zalozona). Ta duza, to juz jest kawal podkladki.
#77
Napisano 22 kwiecień 2018 - 09:10
Masz Qrings czy QXL?
Moje to byly QXL 52, ktore maja wieksza owalizacje niz Qrings, wiec przypuszczam, ze moga miec podobna wysokosc w najwyzszym punkcie.
Nie mialem zadnych problemow, a i przerzutka byla mocowana bez zadnych podkladek i nie byla w najwyzszym punkcie.
Teraz z Osymetric uzywam podkladki ale zeby przesunac przerzutke do tylu, jednoczesnie opuszczajac nieco wozek w dol. Dokladnie te Rotora.
Sa one dodawane do zebatek Rotora, napewno do QXL. Do Qrings, nie pamietam ale nie kojarze zebym mial takie dwa zestawy.
Ta cienka jest w ksztalcie klina, ma rozna grubość na obu koncach (ta wlasnie mam zalozona). Ta duza, to juz jest kawal podkladki.
Właśnie zwykłe Qrings i trochę się zdziwiłem jak mój mechanik (prawdziwy mistrz w swoim fachu) powiedział, że mamy problem. Wcześniej była tam Ultegra Di2 6870 i na haku był jeszcze zapas dla większego blatu, przy Etapie jest ona w najwyższym położeniu a mimo to jak tylko zrzucę przerzutkę na mała tarczę to wózek przerzutki haczy o dużą tarczę delikatnie w jednym miejscu. Dlatego zastanawiam się czy ten adapter od QXL nie zrobiłby roboty, bo odsunąłby przerzutkę w tył jednocześnie dając nieco większy zapas miejsca między tarczą a wózkiem p. przerzutki. Jedyny problem, to fakt że w PL jest ten adapter praktycznie niedostępny więc pozostaje zakup za granicą z nadzieją że rzeczywiście rozwiąże to problem.
#78
Napisano 22 kwiecień 2018 - 10:01
Jak troche więcej jak niewiele, to ta duza moze byc za duza bo już dosc znacznie odsuwa przerzutke do tyłu.
#79
Napisano 22 kwiecień 2018 - 10:20
Czyli ta mniejsza chyba powinna załatwić sprawę, dzięki za podpowiedź!