Jump to content


Photo

Składak Bareš + Campagnolo


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Krzysztof63

Krzysztof63
  • Użytkownik
  • 106 posts
  • SkądŚwidnica

Posted 18 July 2016 - 11:08

Po przejrzeniu paru tematów widzę, że mój pojazd pasuje tu jak widły do pleców, ale co tam ...

 

rama: Bareš, Benešov Cro-Mo, rozmiar 60
stery: alu, noname
koła: 
- piasty: Campagnolo Veloce
- obręcze: Campagnolo Moskva 80
- szprychy: noname, stal nierdzewna, cieniowane, nyple noname.
opony: Maxxis Detonator 622/23
sztyca: Cro-Mo, noname 
siodło: Massi
kierownica: Cinelli, alu, 440 mm
mostek: Dura-Ace, stal nierdzewna, 110 mm
łańcuch: nieznany
suport: Campagnolo Veloce
korby: Campagnolo Stratos 53/39, 172,5 mm, blat większy wymieniony Stronglight.
kaseta: Campagnolo Stratos 8s, 13/26
przerzutka tylna: Campagnolo Stratos
przerzutka przednia: Campagnolo Stratos
klamkomanetki: Campagnolo Mirage 2x8s, wymienione rok temu. 
hamulec p/t: Campagnolo Stratos
waga na razie nieznana.
 
Rower złożony w 1995 r., z części z roczników 1993 i 1994 (takie katalogi Campagnolo posiadałem). Stratos to była wtedy druga grupa Campy od dołu, Veloce - trzecia. Dużo nie jeździłem, w najlepszych latach dochodziłem do 2,5 tys. km, najczęściej wychodziło między 1,5 a 2,0 tys., ale były też lata, kiedy w ogóle nie jeździłem z powodu problemów zdrowotnych, lub robiłem po kilkaset kilometrów. Wymieniany rzecz jasna łańcuch, duży blat z z powodu wytarcia zębów, w prawej manetce Stratos rozleciał się mechanizm, więc doszły używki Mirage. Suport i piasty w stanie znakomitym, zero luzów, zero hałasów. Na kasecie ślady zużycia w zasadzie na dwóch najczęściej używanych koronkach, tj. 19 i 21. Jest plan wymienić blaty na kompakt i kasetę na 14/28, z powodu nieco większej aktywności górskiej. Przymierzałem się do wymiany ramy (ta jest za duża), ale wychodzi na to, że potrzebny będzie nowy rower, bo trudno będzie przełożyć zabytkowe części do nowoczesnej ramy.

Attached Thumbnails

  • DSC_7680 Copy.JPG
  • DSC_7686 - Kopia.JPG


#2 Gromowladny

Gromowladny
  • Użytkownik
  • 38 posts

Posted 18 July 2016 - 12:57

Jak widły do pleców to pasuje tu Oshee:) poza tym jest stylowo.
  • Mac likes this

#3 danek

danek
  • Użytkownik
  • 608 posts
  • SkądKoszalin

Posted 18 July 2016 - 14:11

Jak widły do pleców to pasuje tu Oshee:) poza tym jest stylowo.

Zeby chociaz zółty ten oshee byl :D albo "niebiewski" :D


ROSE XEON CRS 5000 Campagnolo Chorus :D http://szosa.org/top...00/#entry261183

 

 


#4 clavdivs

clavdivs
  • Użytkownik
  • 392 posts
  • SkądGarwolin

Posted 18 July 2016 - 16:20

 

 

rama: Bareš, Benešov Cro-Mo, rozmiar 60
 

Na zdjęciach jest Moser. 



#5 Krzysztof63

Krzysztof63
  • Użytkownik
  • 106 posts
  • SkądŚwidnica

Posted 18 July 2016 - 16:56

Jak rano wstąpiłem do sklepu przed wyjazdem, był tylko jeden żółty i jeden różowy płyn. Kiedy wpadłem na pomysł, aby zrobić fotkę, został mi tylko różowy. Następnym razem zrobię fotkę z jakimiś lepszymi opakowaniami, ale żółto - niebieskich bidonów nie mam w planie zakupowym.

Na zdjęciach jest Moser.

Naklejki były gratis. Wtedy nikt się jeszcze nie przejmował prawami autorskimi. Z tego, co pamiętam, to większość znajomych przyklejała jakieś topowe nazwy.

#6 ratek

ratek
  • Użytkownik
  • 178 posts
  • SkądWarszawa

Posted 19 July 2016 - 08:41

Ten rower nie powinien być w dziale retro?



#7 Greek

Greek
  • Użytkownik
  • 2,090 posts
  • SkądKraków

Posted 19 July 2016 - 11:35

Widzę innowacyjną ramę z podwójną rurą górną :) Aaaa nie to pompka :D Czy to jest ten model do bicia Ruskich w tunelu? :P


"Najgorsze koło czyni najwięcej hałasu", Antoine de Rivarol

 

Ragazza Ravennesa

 


#8 Krzysztof63

Krzysztof63
  • Użytkownik
  • 106 posts
  • SkądŚwidnica

Posted 20 July 2016 - 06:49

Współczesne pompki się nie nadają, Moja jest z tych lepszych, ma korpus alu, ale większość to plastik. Na ruskich musi być porządna rura stalowa.

 

Pompkę muszę wozić, bo u mnie zagrożenie kapciem jest ponadprzeciętne. Ostatnio zrobiłem kilka kilometrów po drogach wysypanych grubym tłuczniem.


  • Greek likes this

#9 Krzysztof63

Krzysztof63
  • Użytkownik
  • 106 posts
  • SkądŚwidnica

Posted 22 July 2016 - 07:07

Pierwszy raz zważyłem swój pojazd. Szału nie ma - waga całkowita z gadżetami typu licznik i lampka: 11,50 kg. Przednie koło: 1,140 kg. Jakbym koła napompował helem, byłoby lżej jakieś 3 gramy.



#10 Greek

Greek
  • Użytkownik
  • 2,090 posts
  • SkądKraków

Posted 22 July 2016 - 10:33

Pierwszy raz zważyłem swój pojazd. Szału nie ma - waga całkowita z gadżetami typu licznik i lampka: 11,50 kg. Przednie koło: 1,140 kg. Jakbym koła napompował helem, byłoby lżej jakieś 3 gramy.

1140g z oponą i dętką czy bez?


"Najgorsze koło czyni najwięcej hałasu", Antoine de Rivarol

 

Ragazza Ravennesa

 


#11 mburs

mburs
  • Użytkownik
  • 347 posts
  • SkądPoznań

Posted 16 September 2016 - 12:23

Trudno go nie polubić.

#12 Krzysztof63

Krzysztof63
  • Użytkownik
  • 106 posts
  • SkądŚwidnica

Posted 16 September 2016 - 12:33

Nie da się ukryć. Chociaż te nadwyżkowe centymetry uczucia nie ułatwiają.

 

1140g z oponą i dętką czy bez?

 

Z ogumieniem. Katalogowo obręcz waży 450 g. Sorry, że przegapiłem wcześniej pytanie



#13 Gosc_DivisionBell_*

Gosc_DivisionBell_*
  • Gość

Posted 16 September 2016 - 13:58

Bardzo ladny klasyk, moj brat w tamtych czasach mial takie ladne srebrne Olmo, ale juz nie pamietam czy to tez na Campie bylo.