Panowie wiem że to dość indywidualna sprawa, ale czy według was takie ustawienie kierownicy i klamkomanetek jest ok ?
Priorytetem ma być wygodna pozycja "na łapach"
https://goo.gl/photo...Xrn91fp513CdXg7
Posted 28 February 2017 - 18:42
Panowie wiem że to dość indywidualna sprawa, ale czy według was takie ustawienie kierownicy i klamkomanetek jest ok ?
Priorytetem ma być wygodna pozycja "na łapach"
https://goo.gl/photo...Xrn91fp513CdXg7
Posted 28 February 2017 - 19:09
Najpierw ustawiasz kierownicę tak, żeby doły pasowały. Dopiero potem ustawiasz manetki.
W ten sposób masz dwie pieczenie na jednym ogniu i komfort bez kompromisów.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 28 February 2017 - 19:28
Harvey, wygląda to ogólnie OK, ale przecież to łatwo zmienić. Pojeździj na takim ustawieniu, poobserwuj, potem pokręć, poprzesuwaj wte albo nawet wewte i po paruset km dojdziesz do ustawień optymalnych dla Ciebie. Ja na ten przykład dla siebie opuściłbym odrobinę klamki w dół (i zmienił kierownicę, bo nie lubię anatomicznego gięcia
Posted 28 February 2017 - 20:44
No właśnie coś mi nie pasuje i może to dobry trop z tą kierą...Miałem klamkomanetki bardziej poziomo, ale wyciągało mnie automatycznie i ~stówki zaczynałem odczuwać plecy. Owijka po tych kombinacjach już w kosz się nadaje, ale myślę ze jestem blisko Bałem się że to znów przegięcie w drugą stronę. Qrcze powinien być gdzieś poradnik pt" ustaw tak i tak i będzie dobrze"
@Mikroos choć mam wybitnie sportowe geo w MTB to jednak szosa to inna bajka jeśli chodzi o pozycję. Dolny chwyt zdecydowanie nie dla mnie. Tutaj mam geo raczej neutralne, ale pozycja mnie zaskoczyła mówiąc szczerze.
THX za sugestie
Posted 28 February 2017 - 23:28
Osobiście ustawiłbym podobnie, może jedynie całą kierownicę minimalnie obróciłbym w dół, ale naprawdę minimalnie.
A może spróbuj jeszcze z mostkiem ustawionym na + (wiem, esteci i ortodoksi się oburzą). To sporo zmienia (może ten dolny chwyt w końcu zacznie Ci pasować), a nic nie kosztuje.