Potrzebuję kupić przedłużki do wentylków. Jakie byście polecali? Ostatnio kupiłem jakieś 'byleby najtańsze' i mają jakąś taką dziwną konstrukcję, że się je po prostu nakręca na wentyl presta, bez wykręcania jego końcówki. De facto wentyl jest więc cały czas w pozycji 'otwartej' i mamy nakręconą na niego rurkę. Dla mnie to fatalne rozwiązanie. Poszukuję przedłużek takich, żeby wykręcić końcówkę wentyla, nakręcić przedłużkę i wkręcić końcówkę w przedłużkę. Problem w tym, że na ogół nie jest to przy żadnym wentylku opisane, a ze zdjęcia ciężko poznać ja przedłużka działa.
Jakie Przedłużki Wentylków
#3
Napisano 01 marzec 2017 - 15:51
Te pierwsze to działają tak, że nakręcasz je tylko do pompowania. Potem sobie wykręcasz rurkę i zamykasz zaworek. Oczywiście ma to sens tylko wtedy, gdy trochę oryginalnego zaworka widać. Ale raczej kiepsko się pompuje z taką dodatkową rurką. A jedne od drugich odróżnia to, że te lepsze/mocowane na stałe, mają dół taki jak ten wykręcany wentylek. Czyli jest tam ten gumowy pierścień uszczelniający:
http://allegro.pl/pr...6685381616.html
#4
Napisano 01 marzec 2017 - 16:24
W niektore przedluzki, zaworek wkreca sie dosc gleboko, przy nakrecanej glowicy pompki sa z tym problemy. Nie pamietam jakiej dokladnie firmy byly te przedluzki, chyba Token lub BBB.
Bardzo dobre sa Zippa i super Silca.
#5 Gosc_marvelo_*
Napisano 01 marzec 2017 - 16:31
Kupować przedłużki w cenie dwóch czy nawet trzech dobrych dętek z odpowiednio długim zaworem (lub czterech standardowych)? Trochę bez sensu.
http://allegro.pl/sc...6645565630.html
http://allegro.pl/vi...6734218865.html
http://allegro.pl/de...6730113649.html
W dodatku wymienny zawór posiada chyba obecnie zdecydowana mniejszość firmowych dętek (i bardzo dobrze, bo często wykręca się w chwili, gdy chcemy tylko odkręcić samą nakrętkę i schodzi całe powietrze - miałem tak kiedyś w jakimś szajsie od Rubeny).
Czasem, gdy zawór wystaje z obręczy nieco za mało by dobrze uszczelnić końcówkę pompki można się ratować zwykłą przejściówką na zawór samochodowy, zakładaną na czas pompowania. Z racji większej średnicy, nawet już nieco zużyta głowica pompki zwykle lepiej trzyma na takiej przejściówce (oczywiście gdy pompka ma możliwość pompowania zaworu auto) niż na końcówce presty (najgorsze są te gładkie, bez gwintu (np. Michelin)).
#6
Napisano 01 marzec 2017 - 16:37
Te pierwsze to działają tak, że nakręcasz je tylko do pompowania. Potem sobie wykręcasz rurkę i zamykasz zaworek. Oczywiście ma to sens tylko wtedy, gdy trochę oryginalnego zaworka widać. Ale raczej kiepsko się pompuje z taką dodatkową rurką. A jedne od drugich odróżnia to, że te lepsze/mocowane na stałe, mają dół taki jak ten wykręcany wentylek. Czyli jest tam ten gumowy pierścień uszczelniający:
http://allegro.pl/pr...6685381616.html
Ok, dzięki za opis. To jak dla mnie te co się nakręca tylko do pompowania to jakaś totalna pomyła;p
Kupować przedłużki w cenie dwóch czy nawet trzech dobrych dętek z odpowiednio długim zaworem (lub czterech standardowych)? Trochę bez sensu.
http://allegro.pl/sc...6645565630.html
http://allegro.pl/vi...6734218865.html
http://allegro.pl/de...6730113649.html
Chyba, że mamy szytki...
#7
Napisano 01 marzec 2017 - 17:59
Jeszcze pare lat temu Vittoria stosowala niewykrecane zaworki w swoich szytkach. Ale i oni poszli po rozum do glowy