Skocz do zawartości


Zdjęcie

Sens Inwestowania W 10-Letnią Szose


24 odpowiedzi w tym temacie

#21 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1366 postów
  • SkądBurzyn

Napisano 01 kwiecień 2017 - 12:53

A jesteś pewien, że ten obecnie stary za nowości nie był tak samo miękki? Pamięć jest ulotna, przyzwyczaiłeś się do pracy tej ramy i gdy nagle wsiadłeś na nowy technologicznie, bardzo sztywny rower, to poczułeś różnicę. Taki test nic nie daje, trzeba by porównać dwie identyczne ramy z tym, że jedna nigdy nie używana, a druga po 10 latach i 100 tyś. km.

 

Fakt, ze test jaki proponujesz bylby najbardziej wiarygodny. Przyzwyczajenie to mozliwa kwestia. 

Kiedys widzialem tez opinie Bartka Huzarskiego, kolarze (nie tylko on) czuja spadek sztywnosci juz po niecalym sezonie na jednym rowerze.

P.S. jak przyjdzie do wymiany i tak wezme karbon, bo nic bardziej komfortowego na dlugie dystanse, jakie preferuje, nie widze poki co ;)


www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#22 Gosc_DivisionBell_*

Gosc_DivisionBell_*
  • Gość

Napisano 01 kwiecień 2017 - 13:14

Poza tym rama ramie nie równa. Sa lepsze i gorsze.


  • astronom lubi to

#23 hincza

hincza
  • Użytkownik
  • 53 postów
  • SkądCiche

Napisano 03 kwiecień 2017 - 09:27

Zdania są tak podzielone, że nie ułatwiły mi podjęcia decyzji. Postanowiłem obecną szosę przerobić na przełaj i zakupić jeszcze jedną, ale budżet muszę ograniczyć do 6 tysięcy.

#24 Shab11

Shab11
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 15 kwiecień 2017 - 16:00

Nowa szosa kupiona, jednak pomysł z przerobieniem Kuoty na przełaj upadl i ostatecznie rower zostanie sprzedany. Zdałem sobie sprawę, że rzadko wyjeżdżam w teren, a jeśli już to i tak mam jeszcze mtb. Nie chcę by rower stał przez pół roku i czekał na kupca więc proszę was o fachową wycenę roweru.

 

Tutaj specyfikacja:

 

Rama: Kuota Kredo Carbon Super Light
Widelec- Kuota Kredo Carbon 
Stery -FSA Carbon.
Sztyca -Kuota Carbon 
Siodło- Prologo cool team
Koła - Specialized Roval Classique Pavé
Mostek Kuota Carbon KATCH
Kierownica - No name alu

Klamkomanetki Shimano DURA ACE 7800
Hamulce Shimano DURA ACE 7800
Przerzutki P + T Shimano DURA ACE 7800
Korba Shimano Dura-Ace 7800

Kaseta Miche

 

Zdjęcie na pierwszej stronie. Stan roweru dobry,bardzo dobry.

Myślę, że rozsądną ceną byłoby 2500 zl. Dodam, że taka sama kuota z gorszym osprzętem jest na allegro za 4000.

Czy ew. oddzielna sprzedaż np. framsetu i osprzetu była by bardziej opłacalna  ?

 

Edit: To moje drugie konto. Na poprzednim miałem problemy z zalogowaniem sie.



#25 Piwonia

Piwonia
  • Użytkownik
  • 56 postów

Napisano 16 kwiecień 2017 - 15:30

Ta, złoty środek i cena jak za złoto ;) A ściślej, te niby ramy tytanowe to tak naprawdę ramy alu z dodatkiem tytanu. W tym sezonie van Avermaet jeździ na takiej BMC

 

Odnośnie tematu też bym modernizował osprzęt, o ile rama jest wygodna.

Greg jeździ na ramie karbonowej Teammachine SLR01 a nie tytanowej.  Pomalowano ją tylko w specyficzny sposób. 

Nikt w zawodowym peletonie nie jeździ na tytanowych ramach.





Dodaj odpowiedź